پلاژن تراپی و 9 مزیت شگفت انگیز آن

با بالا رفتن سن و بروز نشانه های پیری روی پوست صورت اکثر افراد به فکر درمان و بازیابی زیبایی و شادابی جوانی می افتند اما با وجود گسترش و فراوانی درمان های زیبایی کدام یک بهترین راه است؟ امروز  اینجاییم تا شما را با پلاژن تراپی که یکی از جدیدترین و در عین حال اثر بخش ترین روش هاست آشنا کنیم.

پلاژن تراپی چیست؟

پلاژن تراپی روشی غیر تهاجمی و ترکیبی از  فناوری‌های پیشرو مانند VoluDerm ، TriLipo و میکرونیدلینگ RF است که روی پوست صورت یا بدن انجام می شود. پلاژن تراپی اولین و بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند به نتیجه ای سریع و بدون دوره نقاهت در کم درد ترین حالت ممکن برسند.

آیا دستگاه پلاژن و فرآیند پلاژن تراپی استاندارد است؟

از آن جایی که دستگاه پلاژن در دسته ی دستگاه های زیبایی-درمانی قرار دارد، می بایست تائیدیه هایی از جانب FDA و دیگر تائیدیه های سازمان های بهداشتی اروپا و آمریکا را دارا باشد. این دستگاه سری یک بار مصرف نیز دارد و با استفاده از تکنولوژی های نوین غیر تهاجمی، حتی یک سوراخ نیز در بافت پوست ایجاد نمی کند.

پلاژن تراپی چگونه انجام می شود؟

در فرایند پلاژن تراپی از دستگاه پلاژن سه هندپیس یا پلاژن سه بازو استفاده می شود دستگاه پلاژن۳ هند پیس صورت، از سوزن های ریز، امواج رادیویی و سیستم دینامیکی استفاده و موجب به فعال شدن سیستم عضلانی صورت می‌شود و به همین صورت با گرم شدن چربی های پوست به وسیله موج رادیویی پوست صورت سفت تر و کشیده تر از حالت قبل می‌شود‌.  این دستگاه به یک کامپیوتر متصل است اما تمامی وظایفو تنظیمات برخلاف دستگاه های دیگر برعهده بازئهای آن است دستگاه پلاژن سه هندپیس از سه بازو تشکیل شده که هرکدام از آن ها وظیفه خاصی دارد و بر ویژگی خاصی از پوست اثر میگدارد:

مرحله اول:

مرحله اول یا بازوی اول مرحله ای است که در آن با افزایش دی اکسید کربن روی سطح پوست، اکسیژن رسانی در لایه های زیرین انجام می شود در این مرحله کوکتل های درمانی توسط میکرونیدل ها ( سوزن های بسیار ریز ) به لایه های زیرین پوست تزریق می شوند که کاملا بدون درد و بدون آسیب می باشد و نهایت اثر آن قرمزی بسیار کم پوست ( چیزی شبیه به حالتی که پوست بعد از ماساژ پیدا می کند) است. تمامی این ویژگی ها باعث تسریع روند جوانسازی صورت می شود.

مرحله دوم:

بازوی بعدی یا مرحله دوم بازوی هایفو نام دارد. این مرحله توسط امواج اولترا سونیک انجام می شود بدین صورت که کوکتل های جوانساز یا تقویت کننده را توسط امواج رادیویی به لایه های زیرین پوست منتقل می کند و باعث سفت شدن پوست و جمع شدن منافذ باز صورت می شود.

مرحله سوم:

بازوی سوم از تکنولوژی چند قطبی یا (تری پلار) با امواج رادیو فریکوئنسی ، مشابه دستگاه RF استفاده میکند. بزرگترین مزیت این روش نسبت به RF فرنکشنال این است که در RF فرنکشنال این امواج توسط سوزن وخراش به لایه های زیرین پوست می رسند اما نانوسوزن های این دستگاه هیچ آسیبی به پوست نمی رسانند و دردی به همراه ندارند. این امواج برای سفت سفت شدن پوست صورت،گردن، غبغب. بازو بسیار کاربرد دارند.

توجه داشته باشید که با تمام توضیحات ذکر شده و تقریبا بی خطر بود این روش، پلاژن تراپی باید حتما توسط فرد متخصص یا پزشک و با متریال مرغوب انجام شود. تمامی مواد مصرفی در لاین پلاژن تراپی سالن زیبایی نورژا دارای بارکد و قابل استعلام هستند.

۹ مزیت شگفت انگیز پلاژن تراپی

این تکنیک جزو جدیدترین و پر طرفدار ترین تکنیک های جوانسازی پوست صورت و بدن است چرا که عوارض نزدیک به صفر دارد و مزایای آن در مقابل روش های دیگر بیشتر است همین امر باعث می شود که افراد به این روش بیشتر از سایر تکنیک ها علاقمند شوند برخی از مزایای پلاژن تراپی عبارتند از :

  1. بهبود بافت و خطوط زیر پوست که باعث داشتن پوستی صاف می شود.
  2. صاف شدن پوست که به دلیل بازسازی پوست و روشن شدن آن توسط دستگاه پلاژن ۳ هندپیس رخ می دهد.
  3. درمانی فوق العاده برای کاهش منافذ باز پوست
  4. تقویت، آبرسانی و بهبود حفظ رطوبت پوست
  5. کنترل و کاهش چربی اضافی پوست و در نتیجه جلوگیری از تشکیل آکنه های ناشی از چربی بیش از حد پوست
  6. بهبود گردش خون و سلولیت های بدن
  7. سفت شدن پوست با استفاده از حرارت به لایه های پوست
  8. بهبود اسکرج مارک ها با بهبود متابولیسم
  9. کاهش چربی های اشتباه شده و مقاوم در نقاط مختلف بدن(سلولیت)

عوارض پلاژن تراپی

از آنجایی که این تکنیک درمانی و زیبایی هیچ گونه خراش و آسیبی به پوست وارد نمی کند، تاکنون گزارشی مبنی بر عوارض یا دوره نقاهت طولانی نداشته است.بابراین می توان از آن به عنوان کم خطر ترین و کم ریسک ترین تکنیک درمانی زیبایی یاد کزد اما به شرطی که زیر نظر فرد متخصص و یا پزشک انجام شود.

هزینه پلاژن تراپی

هزینه و تعداد جلسات پلاژن تراپی چند جلسه است؟

به طور کلی در تمامی فرایند های زیبایی و درمانی که نیاز به جلسات متوالی دارد، تعداد جلسات بسته به نیاز پوست و تشخیص مشاور یا پزشک متفاوت و قابل تغییر است و نمیتوان برای تمام افراد با تایپ پوستی و بدنی متفاوت تعداد جلسات معینی را پیشنهاد داد. پلاژن تراپی معمولا با صلاح دید مشاور یا پزشک، در فاصله ۳ تا ۶ ماه انجام می شود. همچنین هزینه های پلاژن تراپی نیز با توجه به نوع پوست و هدف درمان متفاوت خواهد بود اما هزینه پلاژن تراپی در سالن زیبایی نورژا با یک جلسه کامل فیشیال به مبلغ ۹۰۰ هزار تومان می باشد.

پلاژن تراپی درد دارد؟

همانطور که گفتیم این تکنیک از روش های غیر تهاجمی است و در فرایند آن هیچ گونه آسیبی حتی به طور جزئی نیز به پوست وارد نمیشود؛ هیچ دوره نقاهتی ندارد و شما می توانید پس از انجام این درمان زیبایی به روتین زندگی خود ادامه دهید. تنها گزارشی که از احساس درد و ناراحتی وجود دارد این است که در برخی افراد حسی مانند حس چسبیدن باند پلاستیکی به صورت ایجاد می شود که پس از مدت کوتاهی رفع خواهد شد.

پلاژن تراپی و 9 مزیت شگفت انگیز آن

آیا پلاژن تراپی محدوده سنی دارد؟

خیر این تکنیک جزو معدود روش های درمانی زیبایی است که هیچ محدودیت سنی ای ندارد و هر فرد در هر سنی با توجه به تشخیص مشاور و پزشک و نیاز پوست خود می تواند آن را فراگیرد.

مراقبت های بعد از درمان

برای دریافت بهترین نتیجه بهتر است پس از اقدام به پلاژن تراپی مراقبت هایی نیز انجام شود. ازجمله مراقبت‌های بعد از پلاژن تراپی پوست عبارت است از:

  • پس از پلاژن حتما از کرم های ضد آفتاب حاوی SPF 50 با تجویز پزشک استفاده نمایید.
  • در برابر نور خورشید و دما های بالا قرار نگیرید.
  • از حمام داغ و سونا خودداری نمایید.
  • از قرار دادن ناحیه تحت درمان در معرض گرما و اشعه UV خودداری کنید.
  • در صورت کبودی، داغی و قرمزی زیاد پوست، می‌توانید از کمپرس سرد برای تسکین آن استفاده کنید.
  • توصیه می‌شود تا ۲۴ ساعت بعد از پلاژن تراپی صورت، آرایش نکنید.

همانطور که دیدیم، پلاژن تراپی یک تکنولوژی جدید و کارآمد برای درمان طیف وسیعی از مشکلات پوستی است. با این حال، نتیجه‌ای که از انجام آن می‌گیرید کاملاً به متخصصی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. بنابراین برای انجام این روش حتماً به یک متخصص معتبر مراجعه کنید.

سخن پایانی

با توجه به توضیحاتی که در مقاله ذکر شد اگر هنوز هم برای انجامپلاژن تراپی دو دل هستید و نیاز به مشاوره دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی ما با ما در تماس باشید و سوالات خود را مطرح کنید.

همچنین هنرجویان و همکاران عزیز در تمامی رشته پر طرفدار و پر در آمد لاین های زیبایی  نیز می توانند با مراجعه به صفحه آموزش و یا پیج اینستاگرام ما و پس مشاهده نمونه کار های سالن زیبایی نورژا از طریق راه های  ارتباطی برای شرکت در دوره های مبتدی تا تخصصی به صورت خصوصی وعمومی  به دو روش حضوری و آنلاین با مشاورین ما در تماس باشند.

راه های ارتباطی ما

  • از طریق تماس تلفنی  با شماره ۰۹۱۲۸۲۴۲۱۲۷
  • از طریق واتساپ شماره تلفن بالا
  • از طریق دایرکت اینستاگرام سالن زیبایی نورژا
  • از طریق گفت و گوی آنلاین در سایت که در گوشه کناری صفحه به شما نمایش داده می شود
  • از طریق مراجعه حضوری به سالن زیبایی نورژا محدوده کریمخان ولیعصر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن