خدمات لاین ناخن کریمخان - نورژا

ناخن‌ها به عنوان یکی از بخش های بدن که در زیبایی تأثیر دارند همیشه مورد توجه بوده و هستند. در گذشته استفاده از رنگ های طبیعی مثل حنا برای آرایش دادن ناخن ها مرسوم بوده که به مرور زمان لاک زدن جای آن را گرفت. امروزه کاشت ناخن و انواع خدمات ناخن به یکی از طوفان های زیبایی در بین خانم ها و دخترهای جوان تبدیل شده است؛ چون که زیبایی ناخن ها را یکی از مهمترین معیارهای زیبایی و آراستگی می دانند.

در سالن زیبایی نورژا تمام خدمات مربوط به ناخن از جمله کاشت ناخن، مانیکور، پدیکور، طراحی و دیزاین ناخن به صورت کاملا حرفه ای توسط کارشناسان ناخن به مشتریان عزیز ارائه می شود.

در ادامه با ما همراه باشید تا انواع خدمات ناخن سالن زیبایی نورژا را به شما معرفی کنیم.

خدمات ناخن

خدمات لاین ناخن سالن نورژا

در دنیای خانم‌ها، هیچ چیز لذت بخش‌تر از داشتن ناخن‌های سالم، زیبا و خوش‌حالت نیست. کاشت ناخن در بین خانم هایی که ناخن های قوی و سالمی ندارند و یا ظاهر ناخن آنها یک شکل و خوش فرم نیست و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند، پرطرفدار است. داشتن ناخن هایی بلند، زیبا و کشیده با کاشت ناخن دیگر برای خانم ها یک رویا نیست. کاشت ناخن یکی از روش های رایج برای فرم دادن و زیبایی بخشیدن بیشتر به ناخن های دست و پا است که با توجه به نیاز و سلیقه هر فرد در انواع و روش های مختلف انجام می شود. با استفاده از کاشت ناخن شما می توانید صاحب ناخن‌های مورد علاقه خود شوید بدون آنکه هر لحظه نگران شکستگی و آسیب ناخن ‌های خود باشید.

در لاین تخصصی ناخن سالن زیبایی نورژا انواع کاشت ناخن مانند: کاشت پودر، کاشت گریم، کاشت فورمر، لمینیت، کاور ناخن، کاشت بیبی بومر و … با بهترین مواد انجام می شود. کارشناسان ناخن نورژا شما را در انتخاب کاشت متناسب با فرم ناخن‌تان راهنمایی می کنند.

 

خدمات ناخن

لاک زدن دیگر مثل گذشته نیست که فقط به صورت ساده و تک رنگ انجام شود. این روزها نقاشی، تزئین، طراحی سه بعدی و برجسته بر روی ناخن ها مد شده است. دیزاین ناخن نوعی اثر هنری محسوب می شود که معمولا بعد از مانیکور و پدیکور برای زیباسازی ناخن های طبیعی یا زیباتر شدن خدمات کاشت بر روی بعضی از ناخن ها یا همه آن ها به وسیله رنگ ها و لاک های مخصوص یا لنزها و استیکرهای آماده طرح های دلخواه ایجاد می شود که محبوبیت زیادی را به خود جلب کرده و خانم ها و دختران جوان دوست دارند طرح های مختلف در سبک های اسپرت، ساده، فانتزی، مجلسی، گلدار و… را روی ناخن های خود امتحان کنند.

اگر شما هم به طراحی و دیزاین ناخن علاقه مند هستید و دوست دارید طرحی شیک بر روی ناخن هایتان داشته باشید می توانید در سالن نورژا انواع طراحی ها مثل: فرنچ، کروم، شوگر، لنز و انواع ژلیش های آیس، دراگون ژل، آمبره، مگنت، برلیان، هولوگرام و انواع طراحی با قلم را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید و از تجربه یک طراحی زیبا و متفاوت که توسط دیزاینرهای ناخن نورژا به صورت هنرمندانه انجام می شود لذت ببرید.

 

خدمات ناخن

داشتن دست های زیبا به داشتن ناخن های زیبا وابسته است و زیبایی ناخن ها همیشه یکی از الویت های خانم هاست. بسیاری از خانم‌ها دوست دارند همیشه ناخن‌های مرتب و لاک زده داشته و نگرانی بابت خراب شدن لاک ناخن خود نداشته باشند. بعد از کاشت ناخن که از پرطرفدار ترین روشها برای زیبایی ناخن است، لاک ژل یا ژلیش این روزها یکی از محبوب ترین روش های زیبایی ناخن شناخته می شود که اکثر خانم ها و دختران جوان به آن روی آورده اند. ژلیش، ماده‌ای ژله‌ای و رقیق است که نسبت به لاک های معمولی از ماندگاری بالاتری برخوردار است و جلوه ای براق به ناخن ها می بخشد. ژلیش از جمله روش هایی است که علاوه بر ایجاد زیبایی برای دادن مقاومت به ناخن ها در رنگ ها و مدل های متفاوت هم روی انواع کاشت و هم روی ناخن های طبیعی انجام میشود. ما در سالن نورژا سعی کرده ایم تنوع کاملی از رنگ بندی لاک ژلیش با کیفیتی مطلوب را برای پوشش دادن سلیقه شما فراهم کنیم.

خدمات ناخن

همانطور که قبلا هم اشاره شد امروزه انواع روش های کاشت ناخن در بین خانم ها و دختران جوان علاقه مند به داشتن ناخن های بلند، زیبا و بادوام از محبوبیت خاصی برخوردار است. اما باید این نکته را در نظر داشت که به مرور زمان ناخن ها از سمت ریشه رشد کرده و قد ناخن بلند می شود و قسمتی از صدف ناخن که تازه رشد کرده است بدون مواد کاشت باقی می ماند و نیاز به ترمیم دارد. ناخنی که با مواد کاشت روی آن کار شده است معمولا پس از ۲۰ الی ۲۸ روز بسته به سرعت رشد ناخن از حد طبیعی خودش بیشتر رشد می کند و لازم است ترمیم کاشت روی آن انجام شود. انتخاب نوع ترمیم کاشت ناخن با توجه به انواع روش های کاشت می تواند متفاوت باشد. ناخن‌کاران حرفه ای سالن نورژا با مهارت و دانش به روز خود در زمینه ناخن پس از بررسی ناخن های شما و با توجه به استانداردهای مخصوص هر مدل از کاشت ناخن شما را در انتخاب بهترین و مناسب ترین روش ترمیم یاری می دهند. این حق شماست که در مرکز زیبایی نورژا انواع ترمیم کاشت ناخن را به بهترین شکل با برترین کیفیت دریافت کنید.

خدمات ناخن

نوع دیگری از خدمات ناخن که باعث زیبایی بخشیدن به ناخن های دست می شود مانیکور نام دارد. مانیکور کردن ناخن شامل پرکردن و شکل دادن به لبه ناخن، سوهان کشی، مرتب کردن و گرفتن پوست های اضافه اطراف ناخن دست، استفاده از کوکتل، نمک دریا، اسکراب، ماسک مغذی و ماساژ دست می شود. مانیکور ناخن برای آن دسته از خانم هایی که به هر دلیل علاقه ای به استفاده از انواع کاشت ناخن را ندارند بهترین گزینه است تا زیبایی را به ناخن های طبیعی خود هدیه دهند. مانیکور کردن در واقع به معنای حمام کردن و تازه شدن ناخن های شماست که باعث تنفس بیشتر ناخن های دست می شود. در لاین تخصصی ناخن سالن زیبایی نورژا انواع خدمات مانیکور شامل مانیکور خشک، مانیکور خیس و مانیکور روسی قابل ارائه است.

خدمات ناخن

توجه به زیبایی و سلامتی پوست فقط محدود به مراقبت از پوست صورت و دست نیست. پدیکور یک روش درمانی برای از بین بردن سلول های مرده پوست پاهاست که به زیبایی،تمیزی و مرتب شدن ناخن های پا و زیبایی بیشتر پاها می انجامد. پدیکور یعنی داشتن پاهایی زیبا و بدون خستگی. مراحل پدیکور مانند مانیکور است با این تفاوت که بر روی پاها اعمال می شود.

به دلیل شایع بودن خشکی و زبری پوست کف پا اغلب پدیکور همراه با کف‌سابی انجام می شود که احیا پوست پا و بازگشت لطافت و نرمی آن را به ارمغان می آورد. پدیکور و کف سابی هم در انواع مختلف با توجه به نیاز هر فرد وجود دارد. در اینجا خدمات پدیکور سالن زیبایی نورژا را به شما معرفی می کنیم. پدیکور VIP شامل سوهان کشی و کف سابی و نیز استفاده از کوکتل برای راحت تر از بین رفتن سلول های مرده پوست، استفاده از نمک دریا برای سم زدایی و استفاده از انواع میوه ها و گل ها برای استفاده از خواص ترمیمی آنها است. در پدیکور VIP در انتها با استفاده از اسکراپ نرمی و لطافت پوست پا چندین برابر می شود. پدیکور VIP+ از محبوب ترین پدیکورها است که علاوه بر انجام تمام مراحل بالا ماساژ ریلکسی پا و رفع خستگی انگشتان و کف پا را هم شامل می شود.

همانطور که اشاره شد در کنار تمام مراحلی که در پدیکور انجام می شود خدمتی تخصصی تر وجود دارد به نام کف سابی تخصصی که برای افرادی که کف پای بسیار آسیب دیده به همراه ترک های عمیق دارند بسیار مناسب است. به این نکته هم دقت باید کرد که بعضی افراد از فرو رفتن ناخن شست در گوشت ناخن رنج میبرند که خارج کردن آن یک کار درمانی و تخصصی است که در کف سابی تخصصی این کار نیز انجام می شود.

سالن نورژا با ایجاد محیطی منحصر به فرد و به کارگیری تیمی مجرب در لاین پدیکور می کوشد که به شما حس رضایت از خود را هدیه دهد.

خدمات ناخن

حس خشکی و زبری پوست دست و پا جزو احساس های ناخوشایند و آزار دهنده ای است که به دلایل مختلف مثل استفاده از مواد شوینده، تماس با مواد شیمیایی و گرد و خاک و … ممکن است ایجاد شود. پارافین تراپی باعث کاهش خشکی و بازگشت لطافت پوست می شود. پارافین نوعی نرم‌کننده‌ی طبیعی است که به نرم و انعطاف‌پذیر شدن پوست کمک می‌کند. استفاده از آن باعث افزایش رطوبت پوست شده و در باز کردن منافذ پوستی و از بین بردن سلول‌های مرده هم نقش مهمی ایفا می‌کند و پوست را شاداب‌تر و یک‌دست‌تر نشان می‌دهد. پارافین تراپی علاوه بر مزایایی که برای پوست دارد در تسکین درد مفاصل و ماهیچه های دست و پا هم مفید واقع می شود. پارافین تراپی مانند یک درمان حرارتی عمل می کند و می تواند به افزایش جریان خون، آرامش ماهیچه ها و کاهش سفتی مفصلی هم کمک کند. پارافین تراپی از جمله خدماتی است که شما می توانید از آن هم برای دست و هم برای پای خود همراه با خدمات مانیکور و پدیکور و یا به صورت جداگانه در سالن زیبایی نورژا استفاده کنید.

خدمات ناخن

گاهی اوقات ممکن است بعضی از خانم ها به هر دلیلی تصمیم به پاک کردن کاشت ناخن یا ژلیش ناخن خود بگیرند. به این عمل به اصطلاح ریموو گفته می شود. کاشت ناخن دنیایی پر از ظرافت و حساسیت است که در برداشتن آن اگر بسیاری از نکات مورد توجه قرار نگیرد ممکن است صدف ناخن آسیب ببیند .برای جلوگیری از آسیب احتمالی به ناخن ها بهتر است از انجام آن در منزل خودداری کرده و برداشتن کاشت یا ژلیش خود را توسط یک متخصص در سالن ناخن انجام دهید. در لاین تخصصی ناخن نورژا به دو روش ریموو کاشت و ژلیش ناخن انجام می شود؛ هم با استفاده از سوهان برقی و هم با استفاده از مواد ریموور. خوشحالیم که می توانیم به شما بگوییم با خیالی آسوده سلامت ناخن های خود را به کارشناسان نورژا بسپارید.

خدمات ناخن

دریافت نوبت آنلاین

رزرو آنلاین وقت با گوشی، تبلت، و لپ تاپ در هر زمان و هر کجا که هستین.
کافیه اینجا کلیک کنین و وقتتون رو به صورت آنلاین هر ساعت از شبانه روز که خواستین رزرو کنین.

نمونه کارهای لاین ناخن

به بالای صفحه بردن