ورکشاپ رایگان کراتین

ورودی این آموزش فقط ۵۰۰ هزار تومنه و ظرفیتش خیلی محدوده پس بدو تا جا نمونی!!!

 

آرایشگری یک نوع صنعت زیبایی محسوب می شود و شامل لاین های مختلف کسب و کار است. بسیاری از خانم ها حتی آقایان هم برای آموزش آرایشگری مردانه نیز به این صنعت عظیم روی آورده اند. 

آرایشگری جزو رشته های پر درآمد و بسیار زود بازده است چرا که امروزه بسیاری از بانوان ماهانه بودجه زیادی را صرف انجام کار های زیبایی می کنند. شما می توانید با توجه به استعداد خود یکی از رشته های زیر را انتخاب کرده و پس از گذراندن دوره ی آموزشی وارد بازارکار شوید.

پردر آمد ترین لاین های آرایشگری

۱.رشته کاشت و طراحی ناخن در آرایشگری

لاین کاشت و طراحی ناخن امروزه از پرطرفدار ترین و پر درآمد ترین لاین های آرایشگری است. این روزها خانم ها برای حتی کارهای روزمره حداقل فرنچ ناخن را برای زیبایی طبیعی ناخن های خود انجام میدهند. ترمیم های کاشت های ناخن و طراحی ناخن های خلاقانه از طرفدارانی بسیار برخوردار شده است. با گذراندن دوره آموزش کاشت و طراحی ناخن و اخذ مدرک فنی حرفه ای بین المللی می توانید در هر جای دنیا کسب درآمد کنید. با آرایشگاه های دیگر کار کنید یا سالن زیبایی ناخن خود را افتتاح نمایید. در یک آموزشگاه آرایشگری فنی حرفه ای با مربیان دلسوز می توانید فوت و فن کوزه گری ناخن را بیاموزید.

این کار ساده است و تنها نیازمند خلاقیت است. هنر طراحی ناخن از جمله هنرهایی است که درآمد مستقیم و بالای خود را مدیون خلاقیت آرایشگر است. یک دوره آموزش طراحی ناخن میتواند تنها فاصله هنرمندان و خانم های خلاق با کسب درآمد حتی در خانه باشد.

درآمد ناخن کار بستگی به ظرافت کاری دارد که آن شخص انجام می‌دهد. لازم است برای موفقیت در این رشته باید همواره خود را به روز نگه دارید. سعی کنید از نمونه مدل های روز دنیا الگو برداری کنید و تبلیغات مناسبی هم داشته باشید. البته در کنار همه این ها باید خودتان هم کمی خلاقیت به خرج بدهید. به دلیل گستردگی بازار کار این رشته شما در هر سطحی هم که باشید همیشه مشتریان خود را خواهید داشت. درآمد کاشت ناخن به طور میانگین از ماهی ۴ میلیون به بالا می باشد

کاشت ناخن سالن نورژا

۲.رنگ مو

در گذشته بیشتر خانم ها از روش حنا گذاشتن برای پوشاندن سفیدی موها استفاده می کردند. اما در چند دهه اخیر استفاده از رنگ مو های جذاب و متنوع بسیار فراگیر شده است. حتما شما هم بارها درباره تکنیک های جدید رنگ مو مانند هایلایت، آمبره، بالیاژ، سامبره و … شنیده اید. این تکنیک ها امروزه بسیار پر طرفدار هستند. به طور کلی کار رنگ و مش به دلیل قیمت مواد مصرفی بسیار پر سود می باشد.

کار رنگ و مش و انجام تکنیک های رنگ مو، یک کار بسیار تخصصی است. رنگ موها و پودرهای دکلره از برند های مختلفی هستند. بنابراین توصیه ما به شما این است که دوره های تخصصی رنگ و مش را بگذرانید و مدتی به عنوان دستیار رنگ و مش در یک آرایشگاه فعالیت کنید تابه تخصص کامل برسید.

میزان درآمد شما وابسته به عوامل گوناگونی می باشد. یکی از مهم ترین عوامل میزان تخصص و مهارت شما در این رشته است. عوامل دیگری همچون مکان سالن، قیمت مواد مصرفی و تبلیغات مناسب نیز در درآمد شما موثرند. ولی به طور کلی می توان گفت درآمد رنگ و مش کار متوسط از ۴ میلیون به بالا می باشد.

۳.لیفت واکستنشن مژه

اکستنشن و لیفت و لمینت مژه این روزها طرفداران زیادی دارد. خانم هایی که مژه های کم پشت و کوتاه دارند. یا کسانی که شاغل هستند و وقت زیادی برای آرایش کردن ندارند، از جمله کسانی هستند که از این روش استقبال می کنند. از طرفی لیفت و لمینت مژه علاوه بر زیبا نشان دادن حالت مژه، باعث تقویت مژه ها نیز می شود. پس این رشته همیشه طرفداران خودش را دارد. حدود ۳ هفته بعد از اکستنشن مژه، مشتریان شما نیاز به ترمیم خواهند داشت و این مساله باعث می شود به صورت پیوسته درآمد کسب کنید.

این رشته نیاز به سرمایه اولیه آنچنانی ندارد. بنابراین به راحتی می توانید از همان ابتدا وارد بازار کار شوید. سعی کنید نمونه کار زیادی داشته باشید تا با تبلیغات مناسب بتوانید مشتری ها را جذب کنید. در نهایت درآمد شما به مکان آرایشگاه، تبلیغات مناسب و میزان حرفه ای بودن شما بستگی دارد. اگر بخواهیم برای درآمد مژه کارها یک عدد بدهیم، باید بگوییم درآمد آنها بین ۲ تا ۲۰ میلیون در ماه متغیر است.

۴.کراتین صافی و احیا

آموزش صافی مو زیر شاخه های زیادی دارد که تفاوت آنها فقط در مواد مصرفی می باشد. شاخه هایی مانند ریباندینگ مو، دارک مو، کراتینه، کراتینه احیا، بوتاکس مو، نانوگلوبال مو و …. جزو این رشته می باشند که روند کار در همه آنها یکسان است. همین گستردگی و تنوع در زیر شاخه ها باعث شده که این رشته یکی از پول ساز ترین رشته های آرایشگری باشد. ما در پکیج تخصصی انواع صافی کراتین واحیا در سالن نورژا تمامی این سر فصل ها را آموزش خواهیم داد.

بعد از آموزش اصولی و حرفه ای می توانید با تمرین های مناسب به راحتی وارد بازار کار این رشته بشوید. توجه داشته باشید که در این رشته کیفیت مواد مصرفی بسیار مهم است. اگر موی مشتری دچار ریزش بشود و یا به مقدار مناسب صاف نشود، به سرعت همه مشتریان را از دست خواهید داد.

صافی و احیای مو یکی از رشته های بسیار پر درآمد است. البته درآمد بالاتر در این رشته بستگی به مکان سالن انتخابی شما دارد. ولی با تبلیغات و کیفیت کار مناسب می توانید به درآمد بسیار خوبی برسید. به طور متوسط درآمد کراتین کار از ماهیانه ۸ میلیون به بالا متغیر است.

نمونه کراتین سالن نورژا

۵.گریم ومیکاپ

با توجه به افزایش مدلینگ و آرایش عروس، درآمد درست کردن یک عروس به تنهایی رقم های بسیار بالایی برای آن قائل هستند. صنعت گریم و میکاپ طرفداران بسیاری جذب کرده است و اگر شم هنری خوبی دارید به سادگی با استفاده از مواد اصل می توانید بهترین درآمد را برای کسب و کار خود رقم بزنید. با داشتن مدرک فنی حرفه ای بین المللی می توانید در هر آرایشگاه معتبر مشغول به کار شوید یا یک بیوتی بلاگر حرفه ای شوید.

شما باید اول یک آموزش گریم و میکاپ را در یک آموزشگاه معتبر بگذرانید. هرچه قدر آموزش شما اصولی تر باشد، زودتر حرفه ای می شوید. بعد از گذراندن دوره، در مدل های مختلف آرایش تجربه کسب کنید. توجه به فرم صورت و اجزای صورت مشتری بسیار مهم است. یک گریم و میکاپ عالی، بر اساس فرم چهره مشتری صورت می گیرد. پس باید چهره شناس ماهری باشید.

درآمد شما در رشته گریم و میکاپ به عوامل زیادی بستگی دارد. میزان تخصص و مهارت شما، مکان آرایشگاه، قیمت مواد مصرفی و تبلیغات از عوامل موثر بر درآمد شما هستند. هرچه قدر نمونه کار بیشتری داشته باشید زودتر به درآمد مناسب می رسید. اگر مهارت کافی دارید حتما به حوزه آموزش آرایش عروس وارد شوید. زیرا گریم و میکاپ عروس درآمد فوق العاده ای دارد. به طور متوسط درآمد یک میکاپ کار معمولی از ماهی ۴ میلیون به بالا می باشد.

۶.میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ که به فیبروز ابرو هم معروف است جزو رشته هایی است که این روزها مشتریان زیادی دارد. ابروهای پهن و خوش حالت در سال های اخیر بسیار ترند شده است. حتی کسانی که ابروهای غیر قرینه دارند هم از این روش برای قرینه سازی ابروها استفاده می کنند. بنابراین مشکلی از بابت بازار کار میکروبلیدینگ ندارید.

برای ورود به بازار کار میکروبلیدینگ باید ابتدا به اندازه کافی حرفه ای بشوید. بنابراین بعد از اینکه دوره آموزش میکروبلیدینگ را در یک آموزشگاه معتبر گذراندید، باید به اندازه کافی تمرین انجام دهید. همچنین مشتریان بعد از مدتی برای ترمیم به شما مراجعه می کنند بنابراین همواره از تمام مشتریان کسب درآمد می کنید. میکروبلیدینگ نیاز به سرمایه چندانی ندارد و به راحتی می توانید از طریق این رشته کسب درآمد کنید.

 درآمد یک میکروبلید کار از ماهی ۵ میلیون به بالا می باشد.

۷.شنیون مو

شینیون از رایجترین و پرطرفدارترین هنر های آرایش مو در میان بانوان سرتاسر جهان است. امروزه تعداد مدل شینیون مو به شدت افزایش پیدا کرده و خلاقیت آرایشگران شینیون موجب شده هر روزه شاهد شکل گیری انواع فرم ها و مدل موها با کمک این هنر باشیم. این هنر نیز مستقیما محصول خلاقیت هنرمندان است و هیچوقت از مد نخواهد افتاد همچنان که سال ها است این هنر قدمت دارد و همیشه مورد تقاضا بوده. آموزش شینیون موی زنانه میتواند گام مهمی برای رسیدن به درآمد خوب در این هنر باشد.

درآمد شما در رشته شینیون مو تاثیر مستقیمی با خلاقیت شما دارد. پس هرچه خلاق تر باشید و تمیز تر کار کنید خیلی سریع به درآمد بالا می رسید. توجه داشته باشید که در این کار ذوق و سلیقه و توانایی الگو برداری از مدل ها بسیار مهم است. اگر همیشه کارهای خود را به روز نگه دارید، در این رشته بسیار موفق خواهید شد. پس درآمد شما به این عوامل بستگی دارد. اما به طور میانگین درآمد شینیون کار از ماهی ۳ میلیون به بالا متغیر است.

۸.آرایش دائم یا تاتو

تاتو هنری قدیمی است اما ما منظورمان خالکوبی و تاتو روی پوست بدن نیست. ما در این نوع هنر با کمک رنگدانه های طبیعی لب، ابرو، خط لب، خط چشم و … را پررنگ میکنیم و مشتریان را از چندن ماه تا چندین سال از شر آرایش روزانه خلاص میکنیم. از پرطرفدارترین و مورد تقاضاترین هنرهای آرایشگری همین هنر تاتو دائم صورت است. گذراندن یک دوره آموزش آرایش دائم صورت میتواند شما را برای همیشه به یک درآمد خوب برساند.

۹.اپیلاسیون

اپیلاسیون از جمله زیرشاخه های هنر آرایش بانوان است که به از بین بردن موهای زائد در بخش های مختلف بدن میپردازد. یادگیری و آموزش اپیلاسیون تخصصی بسیار آسان است و تعداد مشتریان آن نیز هیچوقت کاهش نمیابد حتی رو به افزایش هم هست. تقاضا برای اپیلاسیون در میان تمام اقشار جامعه حتی جدیدا آقایان نیز افزایش یافته است.

اولین قدم برای ورود به بازار کار اپیلاسیون شرکت در دوره آموزش اپیلاسیون در یک آموزشگاه معتبر و حرفه ای است. در این دوره شما با ابزارهای مورد نیاز برای اپیلاسیون آشنا شده و روش استفاده از آن ها را آموزش خواهید دید. پس از پایان دوره و یادگیری کامل تمام مهارت ها می توانید در آزمون فنی و حرفه ای شرکت کرده و مدرک معتبر این سازمان را دریافت نمایید. با در دست داشتن این مدرک می توانید در سالن های زیبایی مشغول به کار شده و کسب درآمد کنید.

۱۰.پاکسازی یا فیشیال پوست

رسیدگی و مراقبت از پوست برای بسیاری از خانم ها اهمیت زیادی دارد. همه انسان ها تمایل دارند که همیشه جوان و شاداب به نظر برسند. بنابراین برای رسیدن به پوست شاداب مراقبت های و درمان های جانبی انجام می دهند. دوره پاکسازی پوست صورت و کار با دستگاه های جوان سازی مثل میکرونیدلینگ به دلیل گستردگی خدمات، بازار کار بسیار خوبی دارد.

برای اینکه در این شغل موفق باشید، باید مطالعه و شناخت خوبی از تمام پوست ها داشته باشید. اگر بتوانید به خوبی تشخیص بدهید که برای هر پوست از چه مواد مراقبتی باید استفاده کرد، خیلی سریع به درآمدهای بالا می رسید. مشتری مداری و نحوه برخورد با مشتری در این شغل خیلی مهم است. سعی کنید با ماساژهای اصولی پوست صورت، به مشتری حس خوبی منتقل کنید. اگر به مهارت کافی برسید، با تبلیغات مناسب درآمد شما از ماهی ۴ میلیون به بالا خواهد بود.

۱۱.بافت یا اکستنشن مو

بافت مو از قدیمی ترین و البته محبوب ترین روش های جمع کردن موها است. بافت مو در اصل یک روش آرایش مو است و از قدیم‌الایام هم در میان زنان و هم در میان مردان رواج داشته است. اقوام و فرهنگ های مختلفی هموراه برای زیباتر نشان دادن زنان و مردان اقدام به بافت مو میکردند.

بافت مو نه تنها زیبایی دارد و زیبایی می آفریند بلکه موها را در بهترین حالت نگه داری میکند. برخلاف تصور برخی از افراد که فکر میکنند بافت مو صرفا یک روش بسیار قدیمی و دمده برای تزئین و جمع کردن موی بچه ها است، این هنر در میان جوانان به سرعت رو به رشد است و  استقبال از آن بسیار زیاد است. بارزترین مثال استفاده از این هنر، سلبریتی های معروف و اینفلوئنسرها هستید که در مراسمات مختلف انواع بافت های مو را روی موهای خوب پیاده میکنند.

مزایا و معایب شغل آرایشگری

  • یکی از مزایای آرایشگری آن هم به صورت مستقل این است که شما می توانید برنامه ریزی انعطاف پذیری داشته باشید. این دست شما است که از کار تمام وقت خود استعفا دهید و به طور کلی وارد این حوزه شوید، یا اینکه تنها زمان های خالی خود را به آرایشگری اختصاص دهید.
  • یکی از مزایای آرایشگری این است که در صورت حرفه ای و مطرح شدن در این کار، می توانید درآمد بسیار خوبی داشته باشید. مسلما آرایشگری را می توانیم یکی از پردرآمدترین حرفه ها بنامیم. پس اگر قرار است در این حیطه فعالیت کنید، حتما سعی کنید بهترین باشید
  • آرایشگری شغلی بسیار شاد است ومردم در جشن ها و شادی هایشان به آرایشگاه های زنانه مراجعه می کنند
  • یکی از مهم ترین مزایا شغل آرایشگری این است که نیازی به تبلیغات ندارید. اگر نحوه ارائه دادن خدمات شما به مشتریان خوب و با کیفیت باشد، همان مشتری کسب و کار شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی می کنید. فقط برای تاسیس آرایشگاه مکانی را مد نظر بگیرید که تردد در آن منطقه زیاد باشد.

نکات مهمی که قبل از ورود به شغل آرایشگری باید بدانید:

  • آرایشگری ساعت کاری مشخصی ندارد و ممکناست در صورت پر مشتری بودن نیاز باشد که روز های تعطیل هم در سالن زیبایی حضور پیدا کنید
  • در ابتدای راه شغل آرایشگری ممکن است درآمد خیلی بالایی نداشته باشید
  • آرایشگری از جمله مشاغلی است که باید کاملا در آن حرفه ای باشید
  • وجه تمایز در آرایشگری بسیار مهم است چرا که در حال حاضر سالن های زیبایی زیادی هستند که با کیفیت خدمات عالی در حال فعالیت هستند.
  • آرایشگری درامد ثابتی ندارد و ممکن است دچار نوسان باشد
  • در مسیر شغل آرایشگری باید صبور و پرتلاش باشید.
  • در برخی از ماه های سال درامد برخی رشته های آرایشگری ممکن است کم شود

سخن پایانی

با توجه به توضیحاتی که در مقاله ذکر شد اگر هنوز هم برای انتخاب رشته آرایشگری مورد علاقه خود سوال دارید و دو دل هستید می توانید از طریق راه های ازتباطی ما با ما در تماس باشید و سوالات خود را مطرح کنید.

همچنین هنرجویان و همکاران عزیز در تمامی رشته های پر طرفدار و پر در آمد آرایشگری نیز می توانند با مراجعه به پیج اینستاگرام ما و پس مشاهده نمونه کار های سالن زیبایی نورژا از طریق راه های  ارتباطی برای شرکت در دوره های مبتدی تا تخصصی تمامی لاین های آرایشی به صورت خصوصی و عمومی به دو روش حضوری و آنلاین با مشاورین ما در تماس باشند و یا به صفحه آموزش سایت سالن زیبایی نورژا مراجعه کنند.

راه های ارتباطی ما

  • از طریق تماس تلفنی  با شماره ۰۹۱۲۸۲۴۲۱۲۷
  • از طریق واتساپ شماره تلفن بالا
  • از طریق دایرکت اینستاگرام سالن زیبایی نورژا
  • از طریق گفت و گوی آنلاین در سایت که در گوشه کناری صفحه به شما نمایش داده می شود
  • از طریق مراجعه حضوری به سالن زیبایی نورژا محدوده کریمخان ولیعصر
آدرس: تهران، بلوار کریمخان، خیابان عضدی جنوبی، روبروی بیمارستان پانزده خرداد، پلاک ۵۲، طبقه ۴

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن