۵۰ رنگ و طراحی ناخن بهاری پرطرفدار در سال ۱۴۰۱

با فرا رسیدن سال ۱۴۰۱، همه خانم‌ها خصوصا دختران جوانی که با صنعت مُد جلو می روند، به دنبال ایجاد تغییراتی جذاب در ظاهر و استایل خود منطبق با آخرین ترند‌های روز برای ورود به سال جدید هستند. یکی از این تغییرات که جذابیت و تنوع بسیاری هم برای آن وجود دارد، ناخن ها و طراحی آنهاست.

ناخن اگر چه ظاهر کوچکی دارد اما انجام یک طراحی شیک و مدرن بر روی آن می‌تواند تغییر زیادی در استایل خانم‌ها ایجاد کند. به همین خاطر این روزها انتخاب مدل طراحی ناخن برای سال ۱۴۰۱ از دغدغه های اصلی خانم‌ها محسوب می‌شود. ما می‌خواهیم در این قسمت با معرفی جدیدترین و شیک‌‌ترین مدل‌های طراحی و دیزاین ناخن که برای عید ۱۴۰۱ مناسب‌اند به شما کمک کنیم تا بهترین انتخاب را برای زیباتر شدن ناخن‌های خود داشته باشید. پس با ما همراه باشید!

فهرست محتوا

برای سال ۱۴۰۱ چه طرح ناخنی ترند است؟

ناخن‌ها و طراحی آنها، برای اغلب خانم‌هایی که طرفدار ترندهای روز دنیا هستند، هم چون اکسسوری‌ها نقش مکمل استایل‌شان را ایفا می‌کنند. سِت کردن رنگ لاک ناخن با کیف و کفش، لباس مجلسی و اسپرت موضوعی است که همواره اهمیت روانشناسی رنگ و استفاده از استالیست‌ها را در طراحی مد و لباس بانوان نشان می‌دهد. از این رو انتخاب رنگ لاک و مدل دیزاین ناخن متناسب با ترند سال برای بانوان شیک پوش بسیار حائز اهمیت است.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به مد اهمیت می دهید بهتر است برای عید نوروز ۱۴۰۱ طرح و رنگی را که انتخاب می‌کنید مناسب با رنگ سال باشد. همانطور که می دانید، رنگ ترند سال ۱۴۰۱ آبی و بنفش است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای طراحی ناخن خود در عید امسال از این دو رنگ استفاده کنید. شما می توانید مدل‌های بسیار زیبایی با استفاده از دو رنگ آبی و بنفش و یا حتی ترکیبی از این دو از پر رنگ تا کم رنگ با تناژهای مختلف انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که طراحی و دیزاین ناخن در یکی دو سال اخیر خصوصا در سال ۲۰۲۲، بیشتر حالت سادگی و مینمال به خودش گرفته است و استفاده از رنگ‌های ملایم مثل سفید، کرم، صورتی روشن، آبی ملایم، فیروزه‌ای، صدفی، توسی روشن، یاسی، ارغوانی در کنار رنگ سال ۲۰۲۲ محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند و می‌توانند از دیگر انتخاب‌های شما برای رنگ لاک ناخن‌تان در بهار ۱۴۰۱ باشند. به عبارت بهتر، هر چه ناخن‌های شما دارای طرح و رنگ ساده و در عین حال شیک باشند، جذابیت و زیبایی بیشتری را هم برای دست‌ها و استایل شما به همراه خواهند داشت.

انواع طراحی ناخن که برای عید 1401 مناسب‌اند

سال نو، فرصت خوبی برای ایجاد تنوع و امتحان کردن مدل‌های جدید در دنیای رنگارنگ و متنوع لاک و طراحی ناخن است. طرح‌های زیادی برای ناخن وجود دارند اما انتخاب رنگ لاک و طرح ناخن برای سال ۱۴۰۱، یک موضوع کاملا سلیقه‌ایست و شما می‌توانید با توجه به استایل، سلیقه، روحیه و شخصیت خود از هر رنگ لاک ناخن و طراحی و دیزاینی که به آن علاقه‌مند هستید استفاده کنید و ناخن هایی فوق العاده جذاب و زیبا برای سال جدید داشته باشید.

اما اگر می خواهید که ناخن‌هایتان در سال جدید بیش از همیشه به چشم بیایند، ما در ادامه طرح‌های زیبایی که برای عید امسال مناسب هستند مانند طرح‌های گلدار، فرنچ، آمبره، مینیمال، مات، مخملی و … را به شما پیشنهاد می‌دهیم تا در صورت علاقه از آنها ایده بگیرید.

انواع طراحی ناخن که برای عید 1401 مناسب‌اند
انواع طراحی ناخن که برای عید 1401 مناسب‌اند

دریافت نوبت آنلاین ناخن

رزرو آنلاین وقت با گوشی، تبلت، و لپ تاپ در هر زمان و هر کجا که هستین.
کافیه اینجا کلیک کنین و وقتتون رو به صورت آنلاین هر ساعت از شبانه روز که خواستین رزرو کنین.

طرح ناخن بهاری ۱۴۰۱ با دیزاین گل

رسیدن فصل بهار و سال نو یکی از آن موقعیت‌های هیجان انگیز و دوست داشتنی است. الهام گرفتن از رنگ های شاد و شکوفه‌های بهاری می‌تواند بهترین گزینه برای طراحی ناخن در این فصل باشد. یکی از بهترین ایده‌های طراحی ناخن برای طرح‌های گلدار است که استایل‌تان را بهاری و شاد می‌کند. شما می‌توانید با طراحی گل بر روی ناخن‌های خود، بهار را احساس کنید.

طراحی ناخن گُل گُلی و یا طرح ناخن بهاری ۱۴۰۱ می تواند مانند یک تابلوی نقاشی طرح دار و زیبا روی یکی یا چند تا از ناخن‌های شما به نمایش درآید. طرح گل روی ناخن یکی از طرح های بسیار زیبا و شیک است که هیچ گاه از مد نمیافتد و همیشه طرفداران خود را دارد. همان طور که می دانید انواع مختلفی گل وجود دارد که می‌توان آن‌ها را روی ناخن طراحی کرد. طراحی گل بابونه، گل رز، گل آفتابگردان، گل ساده و یا حتی طراحی گل برجسته و دیزاین ناخن با گل خشک از جمله طرح‌های زیبا و پرطرفدار ناخن هستند که شما می‌توانید برای سال نو با مشورت ناخن‌کار خود طرح گلی را که برای فرم ناخن‌هایتان مناسب‌تر است انتخاب کنید و از زیبایی دستانتان لذت ببرید.

انواع طراحی ناخن که برای عید 1401 مناسب‌اند

برای دیدن طراحی ها روی عکس بزنید و دیزاین جدید خودتون پیدا کنید.

طراحی ناخن مدل فرنچ

خانم‌هایی که با طراحی ناخن آشنا هستند می‌دانند که فرنچ ناخن، مدلی ساده و در عین حال زیبا و شکیل است که همین امر باعث شده این مدل طراحی ناخن همیشه جزو ترندهای روز باشد. چون که هم برای استفاده روزمره و هم برای مهمانی‌ها، مناسبت‌ها و ایام خاص می توان از این مدل دیزاین زیبا استفاده کرد. این مدل طرح ناخن قابلیت تغییر و تنوع بالایی دارد. همچنین فرنچ ناخن را می‌توانید روی انواع ناخن های کوتاه، بلند، طبیعی، و انواع کاشت ناخن پیاده کنید. در این مدل طراحی بسیار شیک می‌توانید با استفاده از نگین، اکلیل، و نوارهای براق ناخن را تزئین کنید و مدل های مختلف فرنچ ناخن را ایجاد کنید.

با رنگ های مختلف می‌توانید مدل‌های بسیار متنوعی از فرنچ را روی ناخن‌های خود داشته باشید. مدل دیزاین ناخن فرنچ می‌تواند هم مناسب دختران جوان باشد و هم مناسب خانم های مسن و ساده پسند. در ادامه به معرفی چندین مدل فرنچ جدید و بسیار شیک برای انواع فرم‌های ناخن می‌پردازیم. شما می توانید از طرح‌های زیر ایده بگیرید و طرح مورد علاقه خود را برای عید ۱۴۰۱ انتخاب کنید.

انواع طراحی ناخن که برای عید 1401 مناسب‌اند

طراحی مینیمال ناخن

انواع طراحی ناخن که برای عید 1401 مناسب‌اند

طرح‌های مینیمالیستی یا همان ساده، به‌تازگی طرفداران بسیاری پیدا کرده و ترند شده است. اگر شما هم علاقه‌مند به طرح‌های ظریف و ساده هستید ما به شما طرح ناخن مینیمال را پیشنهاد می‌دهیم. این طرح‌ها با خطوط ملایم و ظریف و اشکال هندسی کوچک و ساده ایجاد می شوند و می‌توانند برای افراد ساده پسند انتخاب مناسبی باشند.

اگر برای سال جدید مدل های ساده، شیک و مینیمال طراحی و دیزاین ناخن را بیشتر می‌پسندید پیشنهاد می‌کنیم در این بخش با ما همراه باشد و از مدل‌های جدید و خاص ناخن مینیمال که برای شما عزیزان گردآوری کرده‌ایم ایده بگیرید.

برای دیدن طراحی ها روی عکس بزنید و دیزاین جدید خودتون پیدا کنید.

خدمات ناخن سالن زیبائی نورژا

برای آشنایی بیشتر با همه خدمات ناخن در سالن نورژا اینجا کلیک کنید:

طراحی آمبره ناخن

آمبره ناخن که به آن کاشت بیبی بومر نیز می‌گویند، یک روش طراحی ناخن است که در آن از دو رنگ لاک استفاده می‌شود. یکی از رنگ ها تیره‌تر از دیگری است و به نوعی روی ناخن زده می‌شوند که یک شیب رنگی ایجاد کنند. به این صورت که رنگ تیره به تدریج روشن شده و به رنگ لاک روشن برسد و در آن پودرهای رنگی در هم محو می‌شوند بصورتی که خط مرزی بین آنها نباشد. مدل ناخن آمبره یا سایه روشن یکی از ترندهای روز مدل ناخن است.

 این مدل طراحی ناخن برای مواقعی که دوست دارید از چند رنگ لاک ناخن استفاده کنید گزینه مناسبی است و باعث می‌شود تا رنگ ناخن‌ها خیلی زیباتر از حالت معمولی دیده شود. طراحی آمبره ناخن بسیار تنوع پذیر است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود، ترکیب رنگ مورد علاقه خود را بر اساس رنگ سال ۱۴۰۱ انتخاب کنید. در ادامه هم نمونه‌های خیلی خاص و زیبا رو آماده کردیم که می‌توانید از آنها برای زیباتر شدن ناخن‌هایتان استفاده کنید.

انواع طراحی ناخن که برای عید 1401 مناسب‌اند

طراحی ناخن مدل ماربل

مدل‌های پرطرفدار دیزاین ناخن ۱۴۰۱، نمی‌توانند با محبوبیت طراحی ماربل یا طراحی به شکل مرمری مقابله کنند. حالت مواج و زیبای این طرح، در عین سادگی شما را به یاد کاشی‌های مرمر می‌اندازد و دستان شما با این مدل طراحی خیلی لوکس‌تر و جذاب‌تر دیده می‌شوند.

از آنجایی که این مدل دیزاین ناخن در کنار هر رنگ از لاک ناخن زیبایی و جذابیت فوق العاده‌ای را خلق می‌کند می‌توانید طراحی ناخن مرمری را هم به تنهایی و هم بر روی تمام ناخن‌ها و یا اینکه در ترکیب با سایر رنگ‌ها متناسب با استایل و رنگ لباس‌ها، اکسسوری‌ها، کیف یا کفش خود، استفاده کنید. اگر جزو خانم‌های با سلیقه‌ای هستید که دوست دارید همیشه به روز باشید و جدیدترین مدل های ناخن را داشته باشید انتخاب طراحی ماربل برای عید امسال بهترین گزینه برای شماست. در ادامه تصاویری از انواع مدل‌های طراحی ناخن مرمری مخصوص خانم‌های جذاب و امروزی را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با الگوبرداری از آن‌ها بتوانید در بهار ۱۴۰۱ دیزاینی متفاوت را روی سطح ناخن‌های خود تجربه کنید.

انواع طراحی ناخن که برای عید 1401 مناسب‌اند

برای دیدن طراحی ها روی عکس بزنید و دیزاین جدید خودتون پیدا کنید.

آشنایی با بیشتر با آرایشگاه نورژا

سالن زیبایی نورژا در محدوده کریم خان و میدان ولیعصر تهران می باشد با ارائه جدید ترین و بهترین خدمات آرایشی در محیطی مدرن

فصل بهار، به دلیل طراوت و تازگی که در طبیعت ایجاد می‌شود، فصل احیا و نو شدن است. همه افراد با فرا رسیدن سال نو سعی می‌کنند تا با استفاده از رنگهای شاد و پر طراوت، زندگی خود را سرحال‌تر و شادتر از همیشه کنند. این موضوع در مورد استایل نیز صدق می‌کند. خانم‌ها همیشه و در همه حال خصوصا در این ایام که به نوروز نزدیک می‌شویم در فکر این هستند که در همه جا زیبا و آراسته ظاهر شوند. این آراستگی می‌تواند به زیبایی و مرتب بودن موها، آرایش صورت و لباس‌هایی که انتخاب می کنند، برگردد. جدا از این‌ها ناخن‌ها نیز نقش بسیار مهمی را در زیبایی دستان و تکامل استایل آنها ایفا می‌کنند. زیبایی و جذابیت ناخن برای بانوان بخشی از استایل و تیپ آنها را تشکیل می‌دهد از این رو فکر کردن به جدیدترین طرح‌ها و ترندهای ناخن برای سال ۱۴۰۱، دغدغه‌ی بسیاری از دختران شیک پوش و خانم‌های خوش استایل در این روزهاست.

ما در این مقاله ضمن بیان رنگ‌های منتخب سال، پنج مدل از انواع طراحی‌های پرطرفدار ناخن در سال جدید را به شما معرفی کردیم تا بتوانیم از این طریق انتخاب و تصمیم‌گیری را برای شما آسان‌تر کنیم. همان طور که گفته شد رنگ‌های امسال شامل رنگ‌های شاد و زیبایی از جمله آبی ملایم، صورتی ملایم، بنفش و یاسی، سفید، کرمی، طوسی، زرد و سبز روشن است. همچنین شما می‌توانید با توجه به سلیقه و استایل خود از بین طراحی‌های فرنچ، آمبره، گل‌دار، ماربل و مینیمال و ساده که این روزها ترند هستند، در بهار سال جدید به روزترین دیزاین را برای ناخن‌های خود انتخاب کنید. برای سرعت بخشیدن به روند انتخاب می‌توانید از تصاویری که از نمونه‌های محبوب دیزاین ناخن در این مقاله در اختیارتان قرار دادیم استفاده کنید.

انواع طراحی ناخن که برای عید 1401 مناسب‌اند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن