خدمات لاین مو

خدمات لاین مو

مو یکی از ملاک‌های زیبایی در افراد محسوب می شود. در زیبایی ظاهر مو عواملی مثل حالت و فرم مو، شادابی و سلامت مو و رنگ مو بسیار تاثیرگذار هستند. برای داشتن موهایی زیبا و چشمگیر خدمات زیادی وجود دارد که هر یک روش های آرایشی مختص به خود را دارد. نورژا یک مجموعه معتبر و حرفه ای است که تمامی خدمات آرایشی و زیبایی را به طور تخصصی و به بهترین شکل به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

با ما همراه باشید و با خدمات مو بی نظیر و با کیفیت سالن زیبایی نورژا آشنا شوید.

خدمات لاین مو سالن نورژا

اغلب خانم ها و دختران جوان دوست دارند با مدل موهای مختلف در چهره خود تنوع ایجاد کنند. چرا که کوتاهی مو یکی از روش های تاثیرگذار برای تغییر حالت صورت و تنوع در چهره است. برای دریافت نتیجه مطلوب از این کار بهتر است مدل مو را متناسب با چهره و فرم صورت خود انتخاب کنند. این روزها کوپ یا همان کوتاه کردن مو یک هنر محسوب می شود. سالن زیبایی نورژا ارائه دهنده انواع کوپ های ژورنالی و ساده مطابق با سلیقه شماست. تمامی خدمات کوتاهی مو نورژا توسط کوپ کار حرفه ای که دارای مهارت کامل در اجرای جدیدترین مدل های کوپ است انجام می شود.

خدمات لاین مو

امروزه رنگ مو جزء محبوب ترین و پرطرفدارترین صنعت مد محسوب می شود که سالانه چندین بار تعداد زیادی از بانوان را به سمت سالن های زیبایی می کشاند.

خانم ها به دلایل مختلفی همچون ایجاد جذابیت بیشتر، تغییر در چهره، جوان تر به نظر رسیدن، تغییر فصل، مد سال، مخفی کردن موهای سفید و … موهای خود را رنگ می کنند. خدمات برای زیبایی بخشیدن به موها با رنگ؛ تنوع و سبک های زیادی دارد که از جمله می توان به انواع رنگ ساده، مش، هایلایت، لولایت، سان‌لایت، بالیاژ، آمبره، سامبره و… اشاره کرد. مهم ترین چیزی که شما باید در انتخاب رنگ مو به آن توجه کنید هارمونی بین رنگ پوست‌تان و رنگ مو ا‌ست. مش مو نیز یکی از جذاب ترین تکنیک ها برای رنگ کردن مو است. مش کردن موها به معنای روشن کردن لایه هایی از مو سر است که به آن لایت هم می گویند و تغییر اساسی در رنگ مو را به همراه دارد.

ارائه خدمات رنگ مو در سالن نورژا با استفاده از مواد و رنگ‌های با کیفیت و برندهای معتبر توسط رنگ کاران مجرب و ماهر صورت می گیرد و کارشناسان رنگ مو نورژا به شما کمک می کنند تا انتخاب خوبی برای رنگ مو خود داشته باشید. لاین تخصصی رنگ مو نورژا این اطمینان را به شما می دهد که موهایتان را دقیقا همان رنگی که می خواهید در آورد و زیبایی چهره و سلامت موهایتان را تضمین کند.

خدمات لاین مو

یکی از مهم ترین جلوه های زیبایی مو سلامتی، حالت و درخشندگی مو‌ست که در اثر عواملی مانند نگهداری نامناسب، دکلره اشتباه، استفاده بیش از حد از رنگ های غیر استاندارد، خشکی مو به دلیل آب و هوا و استحکاک مو با روسری و …. تحت اسیب قرار میگیرد و برای احیای مجدد آن نیاز به انجام کارهای درمانی چون: کراتین تراپی، پروتئین تراپی، بوتاکس، پلکس تراپی، نانو تراپی، هیدرادرمی، آرژنین تراپی، مزوتراپی و … است که با توجه به نوع آسیب و نیاز فرد انجام می‌شود.

به انجام هر نوع ویتامینه و پروتئینه مو “تراپی مو” گفته می شود. هر کدام از انواع تراپی مو روش کار مخصوص به خود را دارد. ویتامینه و پروتئینه کردن مرتب موها باعث می شود شما به مرگ موهایتان نزدیک نشوید. محصولاتی که برای تراپی موها به کار می روند، حاوی مواد معدنی، ویتامین ها، انواع کاندیشنرهای آبرسان و پروتئین ها هستند که در ساقه مو نفوذ کرده و تزریق این مواد به ساقه مواد غذایی از دست رفته آن ها را به کوتیکل های مو بازگردانده و باعث استحکام بیشتر موها می شوند. از این رو تراپی مو، سلامت از دست رفته موها را به شما برمی گرداند. متخصصین در لاین تراپی و احیای مو سالن نورژا تخصصی ترین و کامل ترین خدمات تراپی مو را پس از بررسی جنس موی شما، با استفاده از بهترین مواد آبرسان و جوان کننده مو، برای شما انجام می دهند و طراوت را به موهای شما برمی گردانند.

خدمات لاین مو

تارهای مو از پروتئینی به نام کراتین ساخته شده‌اند که نقش اصلی آن این است که موها را سالم، قوی، پرانعطاف و سفت نگه دارد. اما با گذشت زمان کراتین مو به دلایل مختلفی تجزیه شده و از بین می‌رود. روش های نادرست نگه داری مو، رنگ کردن مداوم مو، استفاده زیاد از ابزارهای حالت دهنده مو مثل سشوار، اتو و فر کننده‌ها، آلودگی‌های محیطی و شرایط آب و هوایی و همچنین رژیم‌های غذایی کم پروتئین از جمله عواملی هستند که باعث کمبود کراتین مو می‌شوند و تارهای مو به مرور خشک و شکسته شده و ظاهری زبر و خشن پیدا می‌کنند.
پروتئین تراپی یا درمان پروتئین مو نوعی درمان برای بازسازی کراتین مو است. ترمیم رشته‌های مو در پروتئین تراپی از طریق اتصال پروتئین‌های هیدرولیز شده به کوتیکول مو ( لایه بیرونی مو ) و سفت شدن لایه کوتیکول صورت می‌گیرد. اگر کوتیکول مو دارای تخلخل یا منافذ باشد، درمان با پروتئین این شکاف ها را از بین می برد و یک گارد محافظتی در اطراف ساقه مو قرار می دهد تا آسیب های بعدی را کاهش داده و سلامتی و درخشش را به موها بازگرداند. درمان پروتئین مو بیشتر در دو نوع پروتئین درمانی مرطوب کننده و پروتئین درمانی ترمیم کننده انجام می‌گیرد.

مزایای پروتئین تراپی

موهای شما در طول فعالیت‌های روزمره آسیب‌های محیطی زیادی می‌بیند. آسیب‌هایی مانند قرار گرفتن در معرض گرما و آفتاب، مواد شیمیایی و آلودگی‌های موجود در هوا و محیط، سایش مو در زیر روسری و شال و … که همگی به نوعی در از دست رفتن پروتئین مو موثر هستند. عمدتا از دست رفتن پروتئین فیبر مو منجر به وزی، زبری، دو شاخه شدن (موخوره) و خشکی انتهای مو می‌شود، به خصوص در موهای مجعد؛ بنابراین درمان‌های پروتئینی، این از دست دادن پروتئین را بصورت تخصصی هدف قرار می‌دهند و به تزریق کراتین و اسیدهای آمینه در فیبر مو کمک می‌کنند تا آنها را از شکستگی در امان نگه دارد.

از فواید پروتئین تراپی می‌توان به نرم کنندگی ساقه مو، آبرسانی مو، ترمیم موهای آسیب دیده، تقویت موها، قوی ساختن فولیکول مو، بهبود خاصیت ارتجاعی مو، افزایش ضخامت و کیفیت موها، درمان موخوره و صاف و درخشان شدن موها اشاره کرد.

۵ علامتی که نشان می دهد موی شما نیاز به درمان پروتئین دارد

این یک افسانه است که فقط دخترانی که موهای مجعد و مواج دارند باید پروتئین تراپی انجام دهند. نیاز به پروتئین تراپی مو به بافت و سلامت مو بستگی دارد. توصیه متخصصان مو این است که اگر موهای شما به هر دلیلی خشک، زبر یا فرسوده شود وقت آن رسیده که به آنها رسیدگی کنید.

با مشاهده هر یک از علائم زیر شما می‌توانید متوجه شوید که موهایتان نیاز به درمان پروتئینی دارد.

۱. از دست دادن خاصیت ارتجاعی:

از این ترفند ساده برای بررسی خاصیت ارتجاعی موهای خود استفاده کنید. یک تار کوچک بردارید و به آرامی آن را با انگشتان خود بکشید و رها کنید. اگر تار به حالت اولیه خود برنگردد یا از هم جدا شود، پل‌های گوگردی موهای شما از کاهش خاصیت ارتجاعی رنج می‌برند.

۲. شکستن و خرد شدن موها:

بین شکستگی و ریزش مو تفاوت وجود دارد، اگر یک نقطه سفید در انتهای موی افتاده ببینید، به این معنی است که تار از ریشه افتاده است. در صورتی که نقطه سفید رنگ در سر مو وجود نداشت نشان می دهد که موها از ریشه نریخته بلکه ساقه دچار شکستگی شده است.

شکستگی و خرد شدگی زمانی اتفاق می‌افتد که تارهای شما فاقد پروتئین هستند و شما متوجه ریزش زیادی مو روی برس مو می‌شوید. فقط به یاد داشته باشید، ریزش بیش از ۱۰۰ رشته مو در روز باید باعث نگرانی شود.

۳. بافت شل و رشته ای:
اگر موهای شما معمولاً صاف می ریزد و اغلب آویزان به نظر می رسد، از ریزش حاصل از کمبود پروتئین رنج می برید. به این ترتیب، یک درمان پروتئین احیا کننده به پر کردن رشته ها و ایجاد ظاهر و احساس سالم تر آنها کمک می کند.

۴. تخلخل بالا:
به توانایی مو در جذب و حفظ رطوبت، رنگ مو، یا دیگر مایعات در لایه کوتیکول، تخلخل گفته می‌شود. این آزمایش کوچک را انجام دهید تا تخلخل موهایتان را بفهمید. یک تار کوچک را در یک لیوان آب بیندازید و اگر فوراً فرو رفت، موهایی با تخلخل بالا دارید. موهای بسیار متخلخل معمولاً دارای شکاف و پارگی هستند که آنها را در برابر آسیب، آسیب‌پذیر می‌کند. درمان پروتئین به پر کردن این شکاف ها و محافظت از آنها در برابر گره خوردن یا وز شدن بیش از حد کمک می‌کند.

۵. آسیب رنگ:
رنگ آمیزی همچنین می تواند موهای شما را بسیار متخلخل کند، بنابراین درمان‌های پروتئینی می‌تواند به حفظ یکپارچگی مو و شادابی رنگ آن کمک کند.

اگر موهایتان به یک یا همه حالات بالا مبتلا است، موهای شما واقعاً به پروتئین تراپی نیاز دارد. پیشنهاد ما به شما این است که برای بازگرداندن سلامتی به موهای خود، خدمات پروتئین تراپی سالن نورژا را امتحان کنید.

کلاژن به طور کلی یک ماده بسیار مغذی است. این ماده یک پروتئین حیاتی در بدن محسوب می‌شود که از سلامت پوست، مو، ناخن و مفاصل حمایت می‌کند. کلاژن یک پروتئین با زنجیره آمینواسیدی بلند حاوی اسید آمینه های گلیسین ، پرولین ، هیدروکسی و آرژنین است. کلاژن را می‌توان در نزدیکی پیاز مو یافت که به انتقال مواد مغذی از بدن به مو کمک می‌کند. هنگامی که به طور خاص به موهای شما می رسد، در واقع می تواند یک اثر احیا کننده بر روی پوست سر داشته باشد که از موخوره جلوگیری می کند، باعث درخشندگی و احساس نرمی می شود. ۴۵ درصد ضخامت تارهای مو و سلامت آن منوط به تولید کلاژن کافی در بدن است. متاسفانه با افزایش سن، توانایی تولید کلاژن در بدن کاهش می‌یابد و همین مسئله بر سلامت و ظاهر موها تأثیر منفی می‌گذارد؛ به طوری که باعث از بین رفتن قابلیت ارتجاعی مو، تخریب رنگ مو و کاهش شادابی مو می‌شود. کلاژن تراپی درمان ناشناخته‌ای است که به بازگشت موها به حالت عادی و سلامتش کمک شایانی می‌کند.

کلاژن تراپی مو از جدیدترین و کارامدترین تکنیک های احیا مو است. کلاژن تراپی کاملاً شبیه به بوتاکس تراپی می‌باشد. ابدا یک درمان شیمیایی نیست و در عین حال موها را صاف و نرم‌تر می‌کند. این درمان مو، شکستگی و وز مو را کاهش می دهد و موهای شما را بسیار قابل کنترل‌تر می‌کند.

مزایای کلاژن تراپی

۱. یکی از ضروری‌ترین پروتئین‌های تشکیل دهنده مو کلاژن است که می‌تواند بسیاری از مشکلات مو از جمله موخوره، شکنندگی، خشکی، کم‌پشتی، نازک شدن و ریزش مو را برطرف ‌کند. کلاژن تراپی مو بهترین راهکار برای رفع خشکی و شکنندگی مو است و اگر به موقع انجام شود می‌تواند به عنوان یک درمان پیش گیری کننده عمل کند و مانع از ایجاد بسیاری از مشکلات برای موها شود.

۲. کلاژن تراپی در بهبود سلامت پوست سر موثر بوده و به تقویت پوست سر کمک می‌کند تا انواع محصولات مراقبت از مو بتوانند بهتر جذب پوست سر شوند. علاوه بر این نقش به سزایی در از بین بردن وز شدگی موها ایفا می‌کند و باعث می‌شود تا موهایی فوق العاده نرم و قابل کنترل داشته باشید.

۳. در کلاژن تراپی، از مواد شیمیایی آسیب‌رسان مانند فرمالدئید استفاده نمی‌شود و موها بدون تحریک پوست سر به خوبی تقویت می‌شوند.

۴. این روش درمانی و احیا مو نه تنها در کوتاه مدت، بلکه در بلند مدت نیز باعث حفظ سلامت مو می‌شود.

۵. کلاژن‌ می‌تواند به عنوان یک آنتی اکسیدان از فولیکول‌های مو در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد مانند استرس، سیگار کشیدن، الکل، آلاینده‌های هوا و … محافظت کند. همچنین کلاژن نقش مهمی در حفظ رنگ‌دانه‌های مو دارد از این رو کلاژن تراپی می‌تواند علاوه بر مقابله با آسیب‌ رادیکال‌های آزاد، از سفیدی زودرس مو هم جلوگیری کند.

جوانی، زیبایی و شادابی موهایتان را از متخصصین لاین احیا مو نورژا بخواهید و از موهای سالم و با طراوت خود لذت ببرید. می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید که ترکیبات مصرفی در انواع تراپی احیا مو در سالن زیبایی نورژا از بهترین برندهای داخلی و خارجی است.

در بین انواع خدمات درمان و احیا مو که این روزها در سالن‌های زیبایی خواهان زیادی پیدا کرده‌اند، پلکس تراپی از جدیدترین روش‌های احیا مو است که با سایر روش‌های آبرسانی و صاف کنندگی مو فرق دارد. اگر موهای شما بر اثر رنگ و دکلره و استفاده مداوم از سشوار و اتو مو آسیب دیده و به دنبال راه حلی برای بازگرداندن موهای خود به حالت اولیه و طبیعی آن هستید پلکس تراپی برای شما بهترین انتخاب است. پلکس‌ها دارای مواد تقویتی بسیار قوی هستند که برای ترمیم سریع مو مورد استفاده قرار می‌گیرند. مواد به کار رفته در پلکس تراپی پیوندهای دی سولفید مو را که در اثر استفاده از رنگ و دکلره و وسایل حرارتی شکسته شده‌اند؛ دوباره به هم وصل می‌کند. این مواد با نفوذ به اعماق فولیکول مو علاوه بر احیا پیوندهای موجود در قشر مو، موها را از درون تقویت و نرم می‌کند. در حالی که سایر روش‌های احیا، مو را به طور عمقی بازسازی نمی‌کنند.

پلکس تراپی آسیب دیدگی‌های قبلی موهایتان را از بین می برد و با آب رسانی به کوتیکول مو و مرطوب کردن آن موجب بازسازی مویرگی و عمیق فیبرهای مو شده و جلوه‌ شاداب و سالمی از ریشه تا نوک مو را برای شما به ارمغان می آورد.

از دیگر خواص پلکس‌ها این است که مواد مقاوم ساز مو هستند به همین خاطر برای افزایش مقاومت مو، در حین کار با مواد شیمیایی که برای فر زدن، صافی‌ها، رنگ و دکلره مورد استفاده قرار می‌گیرند پلکس‌ها به آنها اضافه می‌شوند تا میزان احتمال آسیب به مو رو کاهش بدهند.

معمولا همراه با پلکس تراپی که آسیب ساختمان داخلی مو را رفع می‌کند؛ توصیه می‌شود یک ترمیم مثل بوتاکس به عنوان مکمل روند احیا مو نیز انجام شود تا مو از نظر ساختمان خارجی هم احیا شود.

بوتاکس مو

بوتاکس تراپی مو یک درمان غیر شیمیایی است که نرم‌کنندگی عمیق و بازسازی مو را به همراه دارد. این درمان هرگونه شکاف در الیاف مو را پر کرده و آن را ابریشمی، براق و زیباتر جلوه می‌دهد. مواد بوتاکس مو حاوی ترکیبی از کلاژن، مرطوب کننده، تغذیه‌ کننده، انواع ویتامین و پروتئین، روغن خاویار و سایر مواد ضروری برای مو است. به همین خاطر به بوتاکس مو لقب جوان کننده مو را داده‌اند. با افزایش سن، موی سر حالت الاستیسیته و پُری خود را از دست می‌دهد و اینجاست که اهمیت احیا مو توسط بوتاکس آشکار می‌شود. بوتاکس مو در واقع درمان عمیقی است که با پر کردن هر فیبر تار مو به پر پشت شدن، ضخیم شدن، صاف شدن و رفع وزی موها کمک می‌کند.

بوتاکس مو برای چه افرادی مناسب است؟

  • افرادی که پایین موهایشان به چند شاخه تقسیم شده است.
  • افرادی که پُری و درخشندگی موی خود را از دست داده‌ و موهایشان نازک شده است.
  • افرادی که به دلایل مختلف موهایشان آسیب دیده است.
  • افرادی که از داشتن موهای وز رنج می‌برند.
  • افرادی که تمایل دارند موهایی صاف و یکدست داشته باشند.
    همانطور که گفته شد بوتاکس تراپی درمان ضد پیری مو است.

بوتاکس مو یک درمان زیبایی به شمار می‌آید که در افزایش مقاومت و زیبا سازی ظاهر مو بسیار مؤثر است. پلکس تراپی همراه با بوتاکس یک کار مولتی فانکشنال است، تمرکز این تراپی روی احیای مو بوده که در نتیجه تا ۹۰٪ احیا و تا ۷۰٪ صافی مو را منجر می‌شود.

اگر شما هم به دنبال راه حلی برای پر حجم‌ شدن و براق‌ شدن موهایتان هستید، کافیست بوتاکس تراپی سالن زیبایی نورژا را امتحان کنید و تا مدت‌ها از صافی و نرمی موهایتان لذت ببرید. کارشناسان متخصص نورژا در زمینه احیا مو پس از انجام بوتاکس، اصول نگهداری و حفظ مو را به طور کامل به شما آموزش می دهند تا ماندگاری کار را تضمین کنند.

حالت دادن به مو یکی از علایق همیشگی افراد بوده و هست. بسیاری از خانم ها مدل طبیعی موهای خود را دوست ندارند و معمولا به دنبال انجام کارهایی برای ایجاد صافی دائمی برای موهای موج دار و فرفری خود هستند تا از حالت دادن و سشوار کشیدن روزانه موهای خود راحت شوند. ریباندینگ و کراتین محبوب ترین روش های لخت و صاف کردن مو هستند.

این روش های صافی مو این امکان را به شما می دهد تا برای مدت زمان طولانی موهایی فوق العاده نرم ، صاف و ابریشمی داشته باشید و در شرایط مختلف آب و هوایی و موقعیت های مختلف ، حالت و مدل موهایتان تغییری نکند و موهایتان همواره شیک و مرتب به نظر برسد.

سالن نورژا مفتخر است که با داشتن کادری مجرب و ماهر و با استفاده از مواد اصلی و مرغوب می تواند خدمات صافی مو را به بهترین نحو به شما ارائه دهد و سلامتی موها و رضایت مندی شما را تضمین کند.

خدمات لاین مو

صاف و یکدست کردن موهای مجعد، فرفری و کرکی به روش‌های خانگی کار چندان ساده‌ای نیست و مستلزم استفاده مکرر و دائم از اتو مو و سشوار است که تأثیر آن نیز حداکثر چند ساعت باقی خواهد ماند. به همین دلیل در بین خانم‌هایی به دنبال راهی برای رسیدن به یک اثر بلند مدت هستند، کراتینه کردن مو محبوب‌ترین روش ترمیم و صاف کردن مو محسوب می‌شود.

امروزه نانوپلاستی مو به عنوان نوع جدیدی از کراتین مو معرفی می‌شود که با نام‌های نانوپلاستیک مو یا نانوپلاستیکا هم شناخته می‌شود. روش جدیدی که ساختار مو را از داخل تغییر می دهد و باعث صاف و براق شدن مو خواهد شد و ۶ تا ۸ ماه ماندگاری دارد. نانوپلاستی مو روشی به مراتب ملایم‌تر و مؤثر تر از کراتینه مو است. چرا که ترکیبات آن فاقد فرمالدئید است و در هنگام مصرف هیچ بو و گازی از آن متصاعد نخواهد شد. همچنین واکنش‌های آلرژیکی مانند آبریزش از بینی و چشم‌ها، عطسه و سرفه هم به دنبال ندارد. از این رو خانم های باردار، مادران شیرده و کودکان به راحتی می توانند از این روش بدون هیچگونه ترسی استفاده کنند.

نانوپلاستیکا مو یکی از روش‌های جدیدی است که برای صاف و ابریشمی شدن موها مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاربرد نانوپلاستی صاف کردن موهای فر است و ظاهری درخشان و سالم تر در ساختمان مو به وجود می‌آورد. نانوپلاستیک مو حتی فرهای کرکی و بی روح را نیز دگرگون کرده و انعطاف پذیری موها را چند برابر می‌کند و در شفاف سازی رنگ مو و براق تر شدن آن نیز مؤثر است. همچنین مواد نانوپلاستی باعث آبرسانی موها شده و رطوبت لازم را برای آنها را فراهم می‌کند.

روش درمانی نانوپلاستیک الیاف مو را با یک ماده پر کننده مانند کراتین، به طور عمیق پوشش می‌دهد. در این روش همانطور که از نام آن پیداست، مولکول‎های نانو کراتین بر روی موها اسپری می‌شود که بسیار ریز بوده و توانایی نفوذ به شیارها و آسیب‌های ریز مو را داراست. این در حالی است که در بوتاکس و کراتینه معمولی، از مولکول‎های درشت‎تر استفاده می‎شود، به همین دلیل ممکن است، همه قسمت‌های مو به درستی تحت پوشش قرار نگیرند.

نانوپلاستی را می‎توان بر روی هر نوع مویی انجام داد؛ موهای نچرال و یا رنگ و دکلره شده و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد. البته نتیجه نانو کراتین مو به نوع و جنس مو شما بستگی خواهد داشت. همچنین باید توجه داشته باشید که شیوه غلط انجام آن می‎تواند باعث آسیب رساندن به موهای شما شود. بنابراین لازم است از خدمات یک مرکز معتبر در این زمینه استفاده کنید.

متخصصین مو سالن زیبایی نورژا در لاین احیا و تراپی مو این اطمینان را به شما می‌دهند که مواد مصرفی در نانوپلاستی همگی اصل و دارای استاندارد بوده و شما می‌توانید پس از انجام آن شاهد صافی دائم و احیاء مو خود باشید.

آیا از آسیب دیدن، خشک شدن و صدمه‌ای که مواد شیمیایی یا شامپوهای نامناسب به موهایتان وارد می‌کنند خسته شده‌اید و نمی‌دانید با موهای سوخته خود چه کار کنید؟ آیا در آرزوی داشتن موهایی صاف و براق هستید که تنها با زدن یکی دو برس بر آنها، یکدست و بدون عیب و نقص به نظر برسند و به راحتی قابل نگهداری باشند؟

پس باید این خبر خوب را به شما بدهیم که آنزیم تراپی می‌تواند رویای شما را برآورده کند. الان ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که آنزیم تراپی چیست؟

آنزیم تراپی یا اسموتینگ چیست؟

آنزیم تراپی همانند تراپی‌های دیگر مو، یکی از روش‌های مراقبت و حفظ سلامت مو است. در واقع یک روش نوین و جدیدترین نسلِ صافی و احیا مو به شمار می‌آید که بر پایه تانن(یا جوهر مازو ماده‌ای است که در عصاره بسیاری از گیاهان وجود دارد و در دهان حالت گسی ایجاد می‌کند) بوده و به آن آنزیم‌های میوه اضافه شده است.

این تکنیک در سال‌های اخیر طرفداران خود را به طور گسترده در آرایشگاه‌های اروپایی پیدا کرده است. این تکنیک مبتکرانه که از ذرات طبیعی ساخته شده است، موهای آسیب دیده را صاف کرده و التیام می‌دهد و بدون ایجاد چربی در ریشه‌ها، لطافت و درخشندگی را به ساقه موها می‌بخشد. بعد از این درمان موهای شما ابریشمی و صاف می‌شود و دیگر نیازی به اتو مو ندارید و فقط یک سشوار سبک برای شما کافیست.

تاثیر آنزیم تراپی بر موهای آسیب دیده به این شکل است که تانن همراه با آنزیم‌ها، شکستگی‌ها و پولک‌های آسیب دیده و خشک شده موها را که در اثر تهاجمات شیمیایی، مکانیکی یا حرارتی به وجود آمده است، ترمیم و تقویت می کند.

جالب است بدانید که آنزیم تراپی با رنگ و رنگساژ کاملاً سازگار بوده و می‌توانید رنگ آمیزی یا رنگساژ خود را همزمان با آنزیم تراپی در یک روز انجام دهید.

مزایای استفاده از روش آنزیم تراپی یا اسموتینگ

  • صرفه جویی در زمان سشوار کشیدن و حالت دهی به موها
  • از بین رفتن حالت وزی موها
  • ایجاد ظاهر طبیعی و درخشان در موها

صاف کردن آنزیم، برای چه کسانی مناسب است؟

این تکنیک جدید تراپی، برای همه انواع موها مناسب است. موهای فرفری، موج دار، خشک، سفت، ضخیم، وز، متخلخل یا آسیب دیده. این نوع صاف کردن هیچ ترکیب خطرناکی مانند فرمالدئید یا مشتقات آن را نداشته و قابل انجام برای بانوان باردار و شیرده است.

ماندگاری آنزیم تراپی

بسته به مراقبت‌هایی که پس از آنزیم تراپی از موهای خود می‌کنید، اثر صافی آن بین ۴ تا ۶ ماه و یا حتی بیشتر ماندگار است. اگر می خواهید تا حد امکان اثرات معجزه آسای این صاف کننده را حفظ کنید، باید یک سری نکات را رعایت کنید. به عنوان مثال استفاده از شامپوها و ماسک‌های بدون پارابن و سولفات، عدم استفاده طولانی مدت از اتو مو و سشوار داغ، تغذیه و ترمیم موها به صورت هفته ای با محصولات مراقبتی دارای مرطوب کننده و پروتئین.

استایلیست‌های متخصص سالن نورژا آماده ارائه خدمات حرفه‌ای تراپی و احیای مو به شما عزیزان هستند و به شما کمک می‌کنند تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید. تنها کافیست یکبار از این خدمات سالن زیبایی نورژا استفاده کنید تا تفاوت را احساس کنید.

یکی از ترندهای امروزی در صنعت مد و خدمات زیبایی مو، بافت مو به روش و سبک های مختلف است که در بین دختران نوجوان و جوان بسیار طرفدار پیدا کرده است. بافت مو یکی از شاخه های شنیون مو و از بهترین روش ها برای تزئین مو محسوب می شود. بافت مو انواع مختلفی دارد و هر کدام از آنها برای سلیقه های مختلف و نوع چهره های خاصی مناسب هستند. مدل بافت مو مکزیکی یا بافت مو افریقایی از جمله مدل هایی هستند که در بین بانوان طرفداران زیادی دارند.

سالن زیبایی نورژا انواع بافت های کف سری، بافت هلندی، بافت کویین، بافت اکستنشن، بافت با مهره و … را به شما به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.

خدمات لاین مو

براشینگ مو، نحوه صحیح شانه زدن موها و حالت دادن به آن هاست. برای این کار از حرارت شسوار و برس های مخصوص براشینگ استفاده می شود. اگر براشینگ مو به روش صحیح انجام شود موها از نظر ظاهری در بهترین حالت خود قرار می گیرند و باعث زیبایی و یک دست شدن موها می شود. براشینگ را می توان برای موهای کوتاه، بلند، کم حجم یا پر پشت، صاف، فر و رنگ و مش شده انجام داد اما برای هر کدام روش های آن متفاوت است.

استفاده از خدمات براشینگ مو نورژا این فرصت را برای شما فراهم می کند که در عین سادگی بسیار شیک و جذاب دیده شوید. جلوه بخشیدن به زیبایی شما تخصص سالن زیبایی نورژاست.

براشینگ مو سالن نورژا

شینیون مو نوعی آرایش مو است که در آن موها را با فرم و مدلی خاص از پشت سر یا بالای سر می بندند. خانم ها اغلب برای شرکت در جشن ها و مراسم مختلف بعد از انتخاب لباس، به اولین چیزی که فکر می کنند شینیون مو است. از آنجایی که مو تأثیر زیادی در ظاهر و زیبایی دارد بنابراین انتخاب بهترین مدل آرایش مو برای شرکت در مراسم و مهمانی ها بسیار حائز اهمیت است. روز به روز شاهد افزایش تنوع مدل های مختلف شینیون هستیم. هر شینیون کار با ادغام مدل های مختلف و ترکیب آن با خلاقیت خود مدل جدیدی را ارائه می دهد. مدل های شینیون خطی، اروپایی، فرانسوی، حرارتی، بافت، رومی، باز و نیمه باز، بسته و کرلی از پرطرفدارترین ها هستند. شما باید با توجه به نوع آرایش صورت و لباس‌تان مناسب‌ترین مدل شینیون را انتخاب کنید و برای داشتن یک شینیون شکیل باید یک براشینگ صحیح انجام داده باشید.

در سالن نورژا ما به روز‌ترین خدمات شینیون مو را با تمام امکانات ارائه می دهیم. شینیون کاران ما با توجه به درخواست و انتظار شما و فرم صورت و جنس مویتان بهترین مدل شینیون را به شما پیشنهاد می دهند.

شینیون مو

دریافت نوبت آنلاین

رزرو آنلاین وقت با گوشی، تبلت، و لپ تاپ در هر زمان و هر کجا که هستین.
کافیه اینجا کلیک کنین و وقتتون رو به صورت آنلاین و هر ساعت از شبانه روز که خواستین رزرو کنین.

نمونه کارهای لاین مو

به بالای صفحه بردن