رنگ مو سال ۱۴۰۱ چه رنگی است؟

تغییر در صنعت مد و فشن از جمله رویدادهای جذابی‌ ست که هر سال و هر فصل شاهد آن هستیم. در این روزهای پایانی سال که به فصل بهار نزدیک می‌شویم وقت آن رسیده که شما هم با ایجاد تغییر در ظاهر و استایل خود به استقبال این فصل زیبا بروید. مو یکی از مهم‌ترین معیارهای زیبایی هر فرد است. خیلی از افراد ترجیح می‌دهند استایل مو‌های خود را با یک رنگ موی جذاب تکمیل کنند. البته انتخاب بهترین رنگ مو که با چهره و رنگ پوست هر فرد و همچنین با مد روز هماهنگ باشد کمی سخت است.

آیا شما برای عید وقت آرایشگاه خود را رزرو کرده‌اید؟ برای ایجاد تغییر در موهایتان تصمیم دارید چه کاری انجام دهید ؟ این روزها بهترین فرصت برای ایجاد تغییر در رنگ مو است و برای اینکه بتوانید رنگ مویی جدید و جذاب را برای شروع سال نو انتخاب کنید لازم است بدانید که رنگ مو سال ۱۴۰۱ چه رنگی است. در این بخش تصمیم گرفته‌ایم جدیدترین ترندهای رنگ مو ۱۴۰۱ را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی رنگ مو دلخواه خود را برای عید نوروز انتخاب کنید. پس همراه ما باشید.

رنگ موهای پرطرفدار سال ۱۴۰۱

در واقع فصل بهار بازگشتی به دنیای رنگ‌‌هاست و ما را به سوی تغییر و سرزندگی فرا می‌خواند. این تغییرات می‌تواند در قلب و روح ما، سبک زندگی ما و حتی استایل و ظاهر ما نمود پیدا کند. به همین دلیل، هر ساله ترندهای جدیدی برای ناخن، رنگ لباس، رنگ مو، مدل مو و … معرفی می شوند تا کسانی که اهل مد هستند بتوانند از این ترندها ایده بگیرند و تغییر چشمگیری را در ظاهر خود ایجاد کنند. تغییر دادن رنگ مو نیز یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای داشتن چهره‌ای متفاوت در سال جدید است.

امسال نیز همانند سال گذشته رنگ‌هایی با تناژ زرد، قرمز و نارنجی مد شده‌اند تا همه چیز را گرم و زیبا کنند. از آنجایی که در دو سال اخیر ویروس کرونا دنیای فشن را نیز مانند سایر صنایع تحت تاثیر خود قرار داده است، از این رو این موضوع در خصوص انتخاب و معرفی بهترین رنگ مو برای سال جدید نیز صدق می‌کند. به همین خاطر همه و همه در تلاش هستند تا احساس سرما، بی‌حسی و ناامیدی را از زندگی خود دور کرده و شور و اشتیاق سابق را به روحشان برگردانند. با نگاهی به ترندهای رنگ مو ۱۴۰۱ که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد، متوجه می‌شوید که رنگ موهای امسال جذابیتی جسورانه پیدا کرده‌اند و یادآور نور، خورشید و امید هستند.

رنگ موهای پرطرفدار عید 1401

رنگ موهایی که امسال به عنوان رنگ سال ۱۴۰۱ معرفی شده‌اند انواع رنگ‌های بلوند روشن و رنگ‌های قهوه‌ای و قرمز تیره را شامل می شوند. اگر طرفدار موهای روشن هستید، باید به شما بگوییم که امسال سال شماست. در سال نو انواع رنگ‌های بلوند روشن مانند شامپاینی، شنی، کره‌ای و … ترند شده‌اند که توجه بسیاری از خانم‌های شیک و اهل مد را به خود جذب کرده است.

و اگر از علاقه‌مندان به رنگ تیره هستید، رنگ‌هایی با تناژ قهوه‌ای و قرمز مانند قرمز قهوه‌ای، دارچینی، فندقی،‌ قهوه‌ای تیره، رنگ مو مسی طلایی از جمله رنگ‌های بسیار جذاب امسال هستند که می توانند برای انواع پوست‌های تیره و روشن مناسب باشند. این دسته از رنگ‌ها همچنین می‌توانند انتخاب مناسبی برای خانم‌هایی باشند که دوست ندارند از دکلره مو استفاده کنند.

دریافت نوبت آنلاین

رزرو آنلاین وقت با گوشی، تبلت، و لپ تاپ در هر زمان و هر کجا که هستین.
کافیه اینجا کلیک کنین و وقتتون رو به صورت آنلاین هر ساعت از شبانه روز که خواستین رزرو کنین.


دریافت نوبت

رنگ موهای روشن ترند عید ۱۴۰۱

رنگ مو بلوند

با این ترند جدید می توانید تغییر چشمگیری در ظاهر خود ایجاد کنید، به ویژه اگر در سال گذشته موهای تیره‌ای داشتید. رنگ مو بلوند به صورت حرفه‌ای نشانگر متفاوت بودن، لاکچری بودن، خاص بودن و مد روز بودن بین سایر رنگ ها است. به دلیل درجه روشنی بالا تغییری عمده در ظاهر شما ایجاد می‌کند. قابل انکار نیست که رنگ بلوند در صورتی که به درستی انتخاب شود، می‌تواند بسیار خاص و زیبا باشد. رنگ‌های مختلف از موهای بلوند با ظرافتی که به موها می‌بخشند، زیبایی وصف ناپذیری را به وجود می‌آورند.
رنگ مو بلوند
رنگ مو بلوند یخی

رنگ مو بلوند یخی بر اساس نظریه‌ هیرکالریست‌های حرفه‌ای در سال جدید غالب خواهد شد. در واقع این مدل بلوند در سال ۱۴۰۱ جز ترندهای اول و پرطرفدار برای رنگ مو محسوب می‌شود. رنگ مو بلوند یخی از ترکیب رنگ مو پلاتینی و نقره ای ایجاد شده و درخشش فوق العاده ای رو برای موها ایجاد میکند. رنگ موی ترکیبی یخی هم مانند هر نوع رنگ موی دیگر باید با پوست شما همخوانی داشته باشد و قبل از هر چیزی با آرایشگر خود باید مشورت کنید و اگر این رنگ مو مناسب چهره شماست از آن استفاده کنید.

رنگ مو بلوند رزگلد درواقع از رویایی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین رنگ‌های ترکیبی است. رنگ موی رزگلد جزء رنگ‌ موهای فانتزی است که اخیرا بیشتر مورد توجه دختر خانم‌های جوان قرار گرفته است. ترکیب رزگلد از ترکیب رنگ‌های طلایی مسی و قرمز یا طلایی طبیعی و قرمز به وجود می آید. معمولا تناژهای رنگ مو مرجانی و رزگلد مشابه هم هستند. منتها اگر بخواهیم تخصصی به آن نگاه کنیم، رنگ مو رزگلد روشنتر از مرجانی است. اگر شما تمایل دارید رنگ موهای خود را به روز و جذاب‌ کنید، بهتر است از این مدل رنگ مو، برای رنگ کردن مو‌های خود استفاده کنید.

رنگ مو سال 1401 چه رنگی است؟
رنگ مو کره ای

رنگ موی کره‌ای جزء رنگ موهای بلوند به شمار می روند و اگر شما تمایل دارید رنگ موهایتان بلوند و خاص باشد این رنگ مو می‌تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل باشد. این رنگ مو شامل رنگ کرمی، بلوند روشن و کمی تناژ گرم است. رنگ موی کره‌ای برای آن دسته از خانم‌هایی مناسب است که می‌خواهند تناژ گرم به موهای بلوند خود بدهند.

یکی از ویژگی‌های خوب رنگ مو بلوند کره‌ای این است که هم با پوست های گندمی و روشن سازگاری دارد هم با هر رنگ‌ چشمی زیبا جلوه میکند.

رنگ موی شنی ماسه‌ای یکی از پرطرفدارترین بلوندها است. این رنگ به علت طبیعت خاص و شیک خود در بین خانم‌های ایرانی بسیار محبوب است. رنگ شنی از زیر مجموعه‌های رنگ قهوه‌ای _ دودی بلوند محسوب می‌شود. رنگ مو شنی رنگ چهره شما را باز می کند و چهره شما را جذاب‌تر از همیشه نشان می‌دهد.

زنگ مو شنی ماسه ای

رنگ مو شامپاینی

اگر به دنبال رنگ جدیدی هستید که ترند سال ۱۴۰۱ و مد روز باشد به شما پیشنهاد می‌کنیم رنگ موی شامپاینی را امتحان کنید. رنگ موی شامپاینی رنگی نزدیک به کرم و بژ است که دارای تناژ صورتی و هلویی است و جلوه بسیار زیبایی دارد و جزء رنگ‌های خاص به شمار می‌رود. این رنگ علی‌رغم گرمی مختصری که در خود دارد، در کنار رنگ‌های گرم می‌تواند انتخاب مناسبی به عنوان هایلایت باشد. از ویژگی‌های این رنگ مو می‌توان به تنوع رنگی و پوشش خوب موهای سفید در آن اشاره کرد.

رنگ مو سال 1401 چه رنگی است؟
رنگ موی چای شیری

رنگ مو چای شیری

در بین رنگ موهایی که از نوشیدنی‌ها الهام گرفته‌اند مانند: قهوه، شراب، موکا و … رنگ مو چای شیری این روزها از ترند‌های روز به شمار می‌آید و در سراسر آسیا طرفداران زیادی پیدا کرده است. این رنگ یک بژ زیبا و کرمی است. نه خیلی گرم، نه خیلی سرد و چیزی بین قهوه‌ای روشن و بلوند تیره است. اگر شما هم از دوستداران چای هستید نوروز ۱۴۰۱ زمان مناسبی است که رنگ مویی با نام نوشیدنی مورد علاقه خود را امتحان کنید.

خدمات مو سالن زیبائی نورژا

برای آشنایی بیشتر با همه خدمات مو در سالن نورژا اینجا کلیک کنید:


خدمات لاین مو

پرطرفدارترین رنگ موهای تیره سال ۱۴۰۱

رنگ مسی طلایی

رنگ مو مسی طلائی از نوستالژیک‌ترین رنگ‌هاست. این رنگ مو از جمله رنگ‌هایی است که هیچ وقت از مد نمی‌افتد، چون چهره را جوانتر نشان می‌دهد و اکثر خانم‌ها خصوصا دخترهای جوان آن را می‌پسندند زیرا رنگ مسی طلائی نه کاملا بلوند و روشن است و نه خیلی تیره. به همین خاطر برای دختران جوان رنگ مویی اسپرت و دخترانه و برای خانم‌های سن بالا رنگی شیک و خاص محسوب می شود. رنگ مو مسی طلائی دارای طیف‌های مختلف و جذابی است که با رنگ پوست خانم‌های ایرانی مطابقت و همخوانی بیشتری دارد و برای هر سنی مناسب است. با انتخاب این رنگ مو برای سال جدید به خودتان چهره‌ای دلربا و شاداب هدیه کنید.
رنگ مو مسی طلائی
رنگ مو قرمز فهوه ای

رنگ مو قرمز قهوه‌ای

رنگ مو قرمز قهوه‌ای به تازگی در بین افراد مشهور و سلبریتی‌ها به یکی از رنگ موهای محبوب و پرطرفدار معروف شده است. آیا قصد دارید برای عید امسال این رنگ مو را انتخاب کنید؟ اگر هیرکالریست شما رنگ مو قرمز را با ترکیب مناسبی از رنگ قهوه‌ای روی موهایتان قرار دهد، قطعا متوجه تفاوت چشمگیر خود با اطرافیان که دارای رنگ موهای معمولی هستند، می‌شوید. خانم‌هایی که رنگ پوست روشن یا متوسط و سرد و چشمانی قهوه‌ای یا سبز دارند می‌توانند با استفاده از این رنگ مو زیبایی خود را دو چندان کنند.

رنگ مو دارچینی

از دیگر رنگ‌های گرم و تیره که امسال مد شده است، رنگ مو دارچینی است. رنگ مو دارچینی یکی از رنگ موهای با نشاط و جذاب است که طراوت و شادابی را به چهره شما می‌بخشد و شما را جوان‌تر می‌کند. این رنگ مو دارای سایه‌های قهوه‌ای و کمی هم مایل به مسی و قرمز بوده و برای انواع مو مناسب است. رنگ مو دارچینی، برای افراد با پوست سبزه می تواند بهترین ایده باشد و هم چنین این رنگ مو سفیدی موها را به خوبی پوشش می دهد.

رنگ مو دارچینی
رنگ مو سال 1401 چه رنگی است؟

رنگ مو فندقی

رنگ مو فندقی به دلیل گرمی خاصی که به موها می‌بخشد همواره پرطرفدار است. این رنگ ملایم و دوست داشتنی از ترکیب رنگ شکلاتی و قرمز و گاهی اندکی مسی به وجود می‌آید که گاهی ته رنگ‌های زرد و نارنجی هم در آن دیده می‌شود. اگر از علاقه‌مندان به رنگ مو فندقی هستید، عید ۱۴۰۱ زمان مناسبی است که با این رنگ تغییرات جذاب و مثبتی در خود ایجاد کنید و درخشش را به موهای خود بازگردانید.

رنگ مو خرمایی تیره

اگر شما از آن دسته خانم‌هایی هستید که دوست دارید همیشه ظاهری نچرال و ساده داشته باشید، رنگ مو خرمایی تیره برای شما گزینه مناسبی است. برتری که این رنگ مو نسبت به بسیاری از رنگ‌ها دارد این است که بیشتر ترکیب‌های آن نیاز به دکلره نداشته و تمام طیف‌های آن از تیره تا روشن تنها با ترکیب رنگ و اکسیدان حاصل می‌شود. با استفاده از این رنگ مو بابت آسیب‌های وارده به موهایتان دیگر جای نگرانی ندارید. این رنگ با تناژ شکلاتی قرمز خود از رنگ مو‌های ترند ۱۴۰۱ است که هیچ وقت خسته کننده و تکراری نمی‌شود. رنگ مو خرمایی برای افرادی با پوست سبزه و گندمگون انتخابی ایده‌آل است.

رنگ مو سال 1401 چه رنگی است؟

پرطرفدارترین تکنیک‌های هایلایت مو برای سال ۱۴۰۱

اگر از رنگ فعلی موهای خود راضی بوده و فقط به دنبال یک تغییر کوچک در رنگ موهای خود هستید و می‌خواهید تنها بخشی از موهای خود را تغییر دهید، می توانید استفاده از انواع هایلایت را امتحان کنید. هایلایت جلوی مو ترند امسال است که بر روی رنگ طبیعی و پایه موهای خود، تنها با ایجاد چند رشته هایلایت می‌توانید صورت خود را قاب کنید. این نوع هایلایت دختران جوان را شیفته خود کرده است. تکنیک‌هایی مانند آمبره و بالیاژ هم از محبوب‌ترین‌های مد روز محسوب می‌شوند که می توانند رنگ موهای شما را از یکدستی در بیاورند و ترکیبی از دو یا چند رنگ موی زیبا را روی موهایتان ایجاد کنند.  هایلایت‌های قایم باشکی با رنگ‌های رنگین کمانی و فانتزی از دیگر ترندهای ۱۴۰۱ است که جلوه خاصی به موهای شما می بخشد. این مدل رنگ مو با رنگ‌های فانتزی عالی می‌شود و تنوع شگفت انگیزی در موهایتان ایجاد می‌کند.

فولیاژ مو رنگ موی منتخب سال ۱۴۰۱ ترکیبی از تکنیک بالیاژ مو و آمبره است که علاوه بر زیبایی باعث طبیعی جلوه دادن رنگ مو و جذابیت دو چندان آن می‌شود و ماندگاری بالایی دارد. اگر رنگ موهایتان تیره است و می‌خواهید برای عید نوروز تغییری در آن ایجاد کنید یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما بلوند فولیاژ است. در بلوند فولیاژ، موهای تیره طبیعی در کنار موهای دکلره شده ترکیبی زیبا و خیره کننده را به نمایش در می‌آورند. از این تکنیک برای ایجاد سایه روشن‌های طبیعی روی موها استفاده می‌شود و بر خلاف هایلایت مرز مشخصی در این نوع تکنیک بین موها وجود ندارد.

cameronkepford_straight-hair-bob-brown-with-front-blonde-money-pieces-for-kids-girls-1024x1024
40-hottest-ombre-hair-color-ideas-for-2018-1
image (2)
ezgif.com-gif-maker (9)
ezgif.com-gif-maker (8)

قبلی
بعدی

رنگ کردن موها در سال جدید می‌تواند ایده‌ای بسیار خوب برای ایجاد تغییر در ظاهرتان باشد و روحیه شما را تازه کند. انواع رنگ موهای ترند ۱۴۰۱ به شما کمک می‌کنند که استایلی نو برای خود بسازید و زیبایی چشمگیری در میان خانم‌های دیگر داشته باشید. با نگاهی به رنگ موهای پرطرفدار امسال متوجه می شوید که رنگ های بلوند در طیف‌های رنگی مختلف و رنگ‌های قهوه‌ای با تناژ قرمز، رنگ موهای سال جدید ما هستند. انواع تکنیک‌های رنگ مو مانند بالیاژ، فولیاژ، هایلایت، آمبره و … هم می توانند به زیباتر شدن رنگ مو شما کمک کنند و رنگ‌های زیبا را روی موهای شما به رقص درآورند.

در این بخش چند مورد از پرطرفدارترین رنگ مو عید ۱۴۰۱ را به شما معرفی کردیم تا بتوانید با ایده گرفتن از این رنگ موهای ترند و جدید، ظاهری جذاب و جدید برای موها و استایل خود ایجاد کنید. می‌توانید از مشاورین نورژا در بخش رنگ و مش هم کمک بگیرید و یا رنگ کردن موهایتان را به دستان هنرمند هیرکالریست‌های آن بسپارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن