۷ ترند آرایشی جذاب تابستان ۲۰۲۲

هوای گرم به سرعت در حال نزدیک شدن است و تصور اینکه لایه‌های آرایشی بر اثر گرما و عرق کردن به هم میریزند، حقیقتا مسئله ناخوشایندی است. تابستان فصلی است که شما می‌توانید با زیبایی شناسی هوای گرم، ظاهر و احساس شگفت انگیزی در خود ایجاد کنید. در این مطلب سالن زیبایی نورژا ۷ ترند آرایشی تابستان ۲۰۲۲ جذاب به شما پیشنهاد می‌کند. پس اگر می‌خواهید تابستان امسال چهره‌ای زیبا و به روز داشته باشید این مقاله را تا انتها دنبال کنید!

ترند آرایشی تابستان 2022

فهرست محتوا

امتیاز مقاله
۴.۵/۵

۱) آرایش بی آرایش (no-makeup makeup)

تا حالا روش آرایش بی آرایش (no-makeup makeup) را امتحان کرده‌اید؟ حتما برایتان این سوال پیش می‌آید که این دیگر چه روشی است؟ در طی سال‌های اخیر سبک چهره بدون آرایش (no-makeup makeup) در همه جا بر دنیای زیبایی و آرایشی حاکم شده است، در واقع افراد دیگر تمایلی به آرایش‌های سنگین با زیرسازی‌های لایه ‌لایه ندارند و تا حدودی می‌توان گفت استفاده از کرم پودر را از روند آرایش خود حذف کرده‌اند!

به همین خاطر شما می‌توانید در تابستان پوست طبیعی خود را در آغوش بگیرید و به راحتی با آرایش خود بازی کنید. داشتن پوست فوق العاده مرطوب و بدون کرم پودر به همراه کک و مک، به یکی از ترندهای محبوب در تابستان ۲۰۲۲ تبدیل شده است.

آرایش بی آرایش (no-makeup makeup) سبک‌های نچرال و مینیمالیست را شامل می‌شود که می‌تواند در عین سادگی جذابیت، جسارت و خلاقیت را در چهره شما به نمایش در آورد. با استفاده از یک ضدآفتاب با رنگی سبک و ریمل‌ ضد آبی که مژه‌ها را بلند و خوش فرم ‌کند می‌توانید یک آرایش عالی برای زیبا و سرحال به نظر رسیدن در تمام طول روز در تابستان داشته باشید.

7 ترند آرایشی جذاب تابستان 2022
7 ترند آرایشی جذاب تابستان 2022

دریافت نوبت آنلاین آرایش صورت

رزرو آنلاین وقت با گوشی، تبلت، و لپ تاپ در هر زمان و هر کجا که هستین.
کافیه اینجا کلیک کنین و وقتتون رو به صورت آنلاین هر ساعت از شبانه روز که خواستین رزرو کنین.

۲) گونه و لب‌های براق

ترند آرایشی تابستان ۲۰۲۲ می‌گوید بگذارید گونه‌ها و لب‌هایتان بدرخشند! با این که آرایش‌های مات زیبایی و طرفداران زیادی دارند، اما برای تابستان ۲۰۲۲ میکاپ‌های درخشان و براق مد است. سایه‌ها، برق‌ لب‌ها و رژگونه‌های براق همگی در تابستان امسال طرفدار پیدا می‌کنند و افراد با آ‌ن‌ها می‌‌درخشند.

این روزها دوران برق لب‌های چسبناک به پایان رسیده و استفاده از روغن لب از نوع رنگی و یا بی رنگ آن برای ایجاد درخشندگی و براقیت لب‌ها حرف اول را می‌زند. چون که جزو لوازم مراقبتی هم به حساب می‌آید و می‌تواند در سلامت پوست لب تاثیر مثبتی داشته باشد و همچنین لب‌ها را هیدراته، حجیم و با براق ترین درخشش به نمایش در می‌آورد.

با استفاده از رژگونه کرمی ‌به جای پودری این گونه به نظر می‌رسد که روزها را زیر نور خورشید گذرانده‌اید، بدون اینکه واقعاً به پوست شما آسیب برساند. رژگونه کرمی ‌براقیت و ماندگاری طولانی‌تری دارد و بر اثر گرما تغییر رنگ نمی‌دهد. همچنین می‌توانید مقداری ‌هایلایتر و براق کننده روی استخوان گونه بزنید تا گونه‌های صورت بسیار جذاب‌تر دیده شوند.

گونه و لب‌های براق
7 ترند آرایشی جذاب تابستان 2022
7 ترند آرایشی جذاب تابستان 2022

خدمات آرایش سالن زیبائی نورژا

برای آشنایی بیشتر با همه خدمات ناخن در سالن نورژا اینجا کلیک کنید:

۳) رژ لب قرمز

رژ لب قرمز همیشه شیک به نظر می‌رسد و همیشه پرطرفدار است، خصوصاً رژ لب نارنجی مایل به قرمز که تابستان امسال از ترندهای آرایشی شده است. یک رژ لب قرمز بـه اندازه کافی بـه چهره شـما رنگ می‌بخشد و اگر درست ازآن استفاده کنید نیازی بـه آرایشی خاص برای مابقی صورت‌تان نخواهید داشت.

این رنگ باعث سفید به نظر رسیدن دندان‌ها شده و به زیبایی صورت جلوه خاصی می‌بخشد. بنابراین استفاده از یک رژلب قرمز همراه با ریمل، زیبایی شما را دو چندان می‌کند. همچنین همراه با رژ لب قرمز می‌توان ازسایه‌های خنثی چشم مانند هلویی، خرمایی، قهوه ای کمرنگ استفاده کرد.

این روش چهره شـما را زیبا خواهد کرد و دیگر بـه نظر نمی‌رسد کیف لوازم آرایش را روی صورت تان خالی کرده‌اید.

7 ترند آرایشی جذاب تابستان 2022
رژ لب قرمز​

۴) سایه‌های پاستلی و آبرنگی

وقتی صحبت از ترندها و مدل‌های آرایشیِ محبوب در فصل‌ تابستان می‌شود حتماً در میانشان آرایش با رنگ‌های پاستلی و آبرنگی نیز به چشم می‌خورد. رنگ‌های پاستلی رنگ‌های روشن و درخشان با ظاهری ابریشمی‌ و رویایی هستند. رنگ‌های جذاب و ملایم پاستلی از رنگ‌های محبوب تابستانی هستند که با نگاه کردن به آنها حس خنکی به ما منتقل میشود! استفاده از سایه‌های پاستلی و آبرنگی هم در این فصل بسیار محبوب است و جلوه‌ای جذاب، جوان و فریبنده به چشمانتان خواهد داد.

رنگ‌های پاستلی با هر رنگ چشم و هر رنگ پوستی جور در می‌آیند، به همین دلیل شما هم می‌توانید هنگام آرایش، از رنگ‌های پاستلی استفاده کنید. این رنگ‌ها هم برای میهمانی‌های روزانه و هم شبانه مناسب اند که معروف ترین آنها سبز نعنایی، صورتی، نارنجی، زرد و آبی است. شما می‌توانید با توجه به لباس و آرایش صورت تان یکی از آنها را انتخاب یا حتی چند رنگ را با هم ترکیب کنید.

7 ترند آرایشی جذاب تابستان 2022
سایه‌های پاستلی و آبرنگی
7 ترند آرایشی جذاب تابستان 2022

آشنایی با بیشتر با آرایشگاه نورژا

سالن زیبایی نورژا در محدوده کریم خان و میدان ولیعصر تهران می باشد با ارائه جدید ترین و بهترین خدمات آرایشی در محیطی مدرن

۵) خط چشم با رنگ‌های روشن

افرادی که عاشق ترندهای جدید آرایش هستند وقتی نوبت به چشم‌ها می‌رسد، هیچ چیز بیشتر از اینکه خط چشم سفید یک ترند آرایش چشم برای تابستان ۲۰۲۲ باشد، آنها را هیجان زده نمی‌کند. خط چشم سفید همیشه حال و هوای صورت شما را شاداب می‌کند. پس اگر احساس می‌کنید صورتتان خسته است می‌توانید از این خط چشم استفاده کنید.

خط‌ چشم‌های پاستلی هم از ترندهای آرایشی ۲۰۲۲ هستند. کافی است تا کمی‌جسارت به خرج دهید و به‌جای خط چشم‌های مشکی از رنگ‌های پاستلی مناسب با رنگ صورتتان استفاده کنید و تاثیرش را ببینید.

خط چشم‌های رنگ روشن باعث درخشش طبیعی چشم‌ها می‌شوند و زیبایی چشم‌ها را چند برابر می‌کنند. اگر تمایل دارید چشم‌هایتان جذاب و خاص‌تر به نظر برسند بهتر است خط چشم‌های رنگ روشن را انتخاب کنید و برای سایه چشم‌هایتان نیز از رنگ‌های خاص استفاده کنید تا جذابیت میکاپ چشم‌هایتان تکمیل شود.

7 ترند آرایشی جذاب تابستان 2022
خط چشم با رنگ‌های روشن
7 ترند آرایشی جذاب تابستان 2022

۶) کک و مک مصنوعی

کک و مک مصنوعی​
7 ترند آرایشی جذاب تابستان 2022

اگر به‌طور طبیعی صورت‌تان دارای کک و مک است، باید خوشحال باشید. چون این روزها دنیای مد از این لکه‌های قهوه‌ای کوچک روی پوست صورت به‌ خوبی استقبال می‌کند و آنها را دوست دارد. حق دارید تعجب کنید! قبلا همه سعی می‌کردند کک ‌و مک‌های خود را پنهان کنند اما حالا کک‌ و مک یکی از بزرگ‌ترین ترندهای زیبایی ۲۰۲۲ است.

اگر شما صورت کک و مکی ندارید اما علاقه‌مندید که این ترند آرایشی داغ و مد روز را روی چهره‌تان ایجاد کنید، باید به شما بگوییم که برخی از برندهای تولید کننده‌ی محصولات آرایشی به طور خاص محصولاتی را تولید کرده‌اند که مخصوص ایجاد کک و مک روی پوست صورت هستند؛ اما اگر شما این محصولات را در اختیار ندارید، بهترین ابزارها برای ایجاد کک و مک روی پوست صورت سایه‌ها و مدادهای ابرو هستند.

می‌توانید خیلی راحت و بدون هیچ دردسری، مداد قهوه‌ای‌ ابروهایتان را بردارید و شروع به گذاشتن نقاطی کم‌رنگ و پراکنده کنید. بعد هم اسفنجی آرایشی را روی نقاط بگذارید و بردارید و آنها را تثبیت کنید. از جمله تکنیک‌های کشیدن کک و مک روی پوست این است که نقاط قهوه‌ای کم‌رنگی را روی بینی، پیشانی، چانه و گونه‌ها بکشید.

7 ترند آرایشی جذاب تابستان 2022

۷) رژگونه پُر رنگ

رژگونه یکی از ترندهای آرایشی تابستان امسال است که استفاده بیش ‌از حد از آن به سبک دهه‌های ۹۰، باب شده است. که این خود منجر به جذابیت و درخشش بیشتر صورت شما می‌شود؛ پس اشکالی ندارد اگر کمی ‌بیشتر از حد مجاز رژگونه بزنید.

رژ گونه‌ها قبل از این اغلب در رنگ‌های نود و برای برجسته‌تر کردن استخوان گونه استفاده می‌شدند اما الآن یکی از ترندهای آرایشی تابستان ۲۰۲۲ استفاده از رژگونه‌های پررنگ و براق است. جسارت به‌ خرج دهید و از این ترند در میکاپ خود استفاده و به چهره خود سرزندگی و نشاط را هدیه کنید. به‌جای رژ گونه می‌توانید از‌هایلاترها هم روی استخوان گونه خود استفاده کنید.

هنگام آرایش، برای هم‌‌قدم شدن با ترندهای روز، برس آغشته به رژگونه را روی سیب گونه بزنید و به سمت شقیقه‌های خود حرکت دهید تا جلوه ای آفتاب گیر داشته باشید. بهترین چیز در مورد رژگونه غلیظ این است که قدرت ایجاد لیفت طبیعی در کنار پوستی شاداب و کانتورینگ صورت را دارد که می‌تواند فوراً اعتماد به نفس شما را افزایش دهد .

7 ترند آرایشی جذاب تابستان 2022
رژگونه پُر رنگ
7 ترند آرایشی جذاب تابستان 2022

تابستان امسال متفاوت آرایش کنید

همان‌طور که ملاحظه کردید، سبک‌‎های آرایشی پرطرفدار در تابستان همگی یک میکاپ طبیعی را به شما پیشنهاد می‌کنند تا علاوه بر جذاب بودن به سلامت پوستتان هم اهمیت دهید. شما با این هفت ترند آرایشی تابستان ۲۰۲۲، به راحتی می‌توانید در سبک آرایش روزمره خود تغییرات بزرگی ایجاد کنید. می‌توانید چند مورد از ترندهای آرایشی تابستان ۲۰۲۲ را باهم ترکیب کنید. برای مثال خط چشمی ‌سفید با یک سایه چشم پاستلی رنگ با گونه‌ها و لب‌هایی براق را با هم داشته باشید. امیدواریم مدهای آرایشی تابستان امسال برای شما جذاب بوده باشند و متناسب با سلیقه‌ی خودتان از آن‌ها بهره بگیرید.
7 ترند آرایشی جذاب تابستان 2022

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن