همه چیز درباره لیفت و لمینت ابرو با مواد طبیعی

لیفت و لمینت ابرو با مواد، جدیدترین و هیجان‌انگیزترین روش‌هایی هستند که، به تازگی وارد صنعت زیبایی شده و راه‌حلی بدون درد را، برای اصلاح فرم ابروهای نامتقارن و تارهای ابروهایی که نامرتب و ناهماهنگ‌اند؛ معرفی می‌کنند. لیفت و لمینت ابرو امروزه به دلیل ایجاد ابروهای کّرکی و نچرال مورد استقبال افراد مشهور و سوپر مدل‌ها قرار گرفته و به عنوان تکنیک‌هایی ‌‌تِرند شده جهت مرتب کردن، حالت دادن، تقویت و پر پشت کردن ابروها شناخته می‌شوند.

در ادامه با ما همراه باشید چون می‌خواهیم در این مطلب همه چیز را درباره لیفت و لمینت ابرو با مواد طبیعی برای شما شرح دهیم.

لیفت و لمینت ابرو با مواد

فهرست

این روزها همه فرم طبیعی به ابروهایشان می‌دهند، شما چطور؟

این روزها وقتی که به صفحه اکسپلور اینستاگرام نگاه می‌کنید، دائما تصاویری از خانم‌هایی را می‌بینید که با ابروهای پر، صاف و درخشان‌شان تمام صفحه را اشغال کرده اند.

حالت و مدل ابرو از قدیم تا کنون تغییرات بسیاری داشته است. برخلاف گذشته که داشتن ابروهای باریک و نازک مد بود؛ این روزها هر چه به سمت جلوتر می‌رویم؛ می‌بینیم که داشتن ابروهای پهن، پرپشت و نچرال طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. به طوری که خیلی از دختران و خانم‌های جوان دیگر ابروهای خود را برنمی‌دارند تا حالت طبیعی آن را حفظ کنند.

اما در این بین هستند افرادی که بنا به دلایل مختلف وراثتی، تغذیه‌ای و یا عوارض ناشی از شیمی درمانی ابروهایشان به قدر کافی پُر نیست یا پهنای زیادی ندارد و از این رو به دنبال راه چاره‌ای هستند تا بتوانند ابروهای خود را با دنیای مد وفق دهند.

روش‌های زیادی برای پر پشت نشان دادن ابروها وجود دارد
این روزها همه فرم طبیعی به ابروهایشان می‌دهند، شما چطور؟

روش‌های زیادی برای پر پشت نشان دادن ابروها وجود دارد؛ متدهای جدید آرایشی ابرو نظیر میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن نمونه‌ ای از روش‌هایی هستند که به کمک آنها می‌توانید فرم ابرو را به مدل دلخواه خود تغییر دهید. اما بعضی از خانم‌ها مایل به انجام این روش‌های تهاجمی برای تغییر فرم ابروهای خود نیستند و روش‌های طبیعی‌‌تر را ‌‌ترجیح می‌دهند.

لیفت و لمینت ابرو با مواد ارگانیک دو روش جدید غیر تهاجمی‌ برای داشتن ابروهایی زیبا و جذاب با فرمی ‌طبیعی‌ هستند که نه تنها باعث تقویت تارهای ابرو می‌شوند بلکه به لحاظ ظاهری نیز آنها را پر پشت، پر رنگ و ضخیم‌‌تر نشان میدهند.

دریافت نوبت آنلاین لیفت و لمینت ابرو

رزرو آنلاین وقت با گوشی، تبلت، و لپ تاپ در هر زمان و هر کجا که هستین.
کافیه اینجا کلیک کنین و وقتتون رو به صورت آنلاین هر ساعت از شبانه روز که خواستین رزرو کنین.

لیفت و لمینت ابرو با مواد به چه معناست و چه تاثیری در زیبایی ابرو دارد؟

لیفت ابرو

به عمل حالت دادن و بالا کشیدن ابرو با استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک از نوع کراتین مایع، لیفت ابرو گفته می‌شود. در این روش ابرو‌ها به شکل‌هاشوری به سمت بالا فرم داده می‌شوند. لازم به ذکر است که لیفت ابرو علاوه بر زیباسازی ابرو‌ها و صورت، موجب تقویت ابرو‌ها نیز می‌شود.

برای لیفت، کارشناس ابرو ابتدا ابرو‌ها را با براش مخصوص ابرو مرتب کرده و در ادامه به وسیله چسب مخصوص لیفت که ماده ای گیاهی است‌‌‌، آنها را به سمت بالا سوق داده و در همان حالتی که شما میخواهید تثبیت می کند.

لیفت ابروها، آنها را از حالت آشفته در آورده و مرتب و منظم می کند. در این روش تک تک تارهای ابرو با مواد ویتامینه می شوند. با کراتینه شدن ابرو‌ها شاهد پّر‌‌تر به نظر آمدن آنها خواهید شد. اگر شما ابروهایی کم‌پشت یا ابروهایی با تار‌های نازک و بهم ریخته دارید با تکنیک لیفت ابرو، می‌توانید ابروهای خود را بالا بکشید تا ابروهایتان پرپشت‌ و زیباتر دیده شود. با انجام لیفت ابرو تا مدتی دیگر نیاز به استفاده از ژل، ریمل و صابون ابرو برای حالت دادن ابروهایتان ندارید.

لیفت ابرو
لمینت ابرو

لمینت ابرو

لیفت ابرو جهت حالت دار کردن ابرو و لمینت جهت رنگ دادن به ابرو و تقویت ابروها مورد استفاده قرار می گیرد. لمینت یک فرآیند گیاهی به کمک کراتینه است که مواد آن دارای پیگمنت‌های رنگی هستند، که بر روی ابرو قرار می گیرند. بدین صورت که با استفاده از مواد مخصوص ابروها رنگ گرفته و تقویت می شوند و همین موضوع باعث می شود که تارهای ابرو ضخیم‌‌تر و پر رنگ‌‌تر به نظر برسند.

چرا لیفت و لمینت ابرو با مواد ؟

لیفت و لمینت ابرو با مواد راهکاری مدرن برای افرادی است که خواهان ابروهای‌هاشوری به صورت طبیعی بدون هیچ نوع تاتویی، بدون درد، بی خطر و با استفاده از مواد ارگانیک هستند.‌‌

اگر بخواهید میتوانید لیمنت و لیفت را هم زمان و در یک جلسه انجام دهید و در کمتر از یک ساعت به ابرویی که همیشه آرزوی آن را داشته اید برسید. چرا‌ که این دو متد فرآیند مشابهی دارند و خیلی تفاوتی با هم نمی کنند، هر چند که کارایی‌های مختلفی دارند و موادی که در هر یک از آن‌ها استفاده می شود هم با هم متفاوت است.

همان طور که می دانید، افزایش سن به طور معمول باعث افتادگی پلک و ابروهایتان می شود. به همان نسبت که پوست و بافت‌های صورت شل می شود، فاصله بین ابرو و چشم‌ها نیز کمتر شده و زیبایی افراد را تحت تأثیر قرار می دهد. ابروهای افتاده می تواند شما را خسته، عصبانی یا ناراحت نشان دهد. ابروهای افتاده حتی می تواند سن شما را بیش از آنچه که هست نشان دهد.

لیفت و لمینت ابرو با مواد گیاهی روش‌هایی هستند که در شاداب و بشاش به نظر رسیدن روحیه و چهره شخص، تاثیر می گذارد. از طریق این دو روش همزمان با ویتامینه کردن ابروها می‌توانید آنها را به طرف بالا حالت داده تا پر پشت‌‌تر و پهن‌‌تر دیده شوند و تار‌های ابروهایتان را ضخیم‌‌تر و پر رنگ‌‌تر کنید چرا که باعث می‌شود زیباتر و جذاب‌‌تر به نظر برسید و ابروهایی‌هاشوری و‌هالیوودی داشته باشید.

چرا لیفت و لمینت ابرو با مواد ؟​

خدمات ابرو و صورت آرایشگاه نورژا

برای آشنایی بیشتر با همه خدمات لاین صورت در سالن نورژا اینجا کلیک کنید:

لیفت و لمینت ابرو با مواد برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی می توان گفت که لیفت و لمینت ابرو با مواد برای همه خانم‌هایی که زیبایی طبیعی را دوست دارند مناسب است. کسانی که ابروهای کامل و زیبایی دارند اما از مدل یکنواخت ابروی خود خسته شده‌اند و به دنبال راهی برای تنوع و زیبایی بیشتر صورت خود هستند، می‌توانند این روش‌ها را امتحان کنند.

برای خانم‌هایی که جهت تارهای ابرویشان به سمت پایین است، چشم‌های افتاده ای دارند یا فاصله میان ابرو و چشمشان کم است و ابروهای باریکی دارند لیفت ابرو گزینه بسیار مناسبی است. آن دسته از خانم‌هایی که تار ابروهایشان نازک، ضعیف و بی رنگ است می‌توانند از لمینت برای تقویت، پرپشت‌‌تر کردن و ضخیم کردن ابروهایشان استفاده کنند.

ماندگاری لیفت و لمینت ابرو با مواد چقدر است؟

این روش‌ها ماندگاری بالایی ندارند و باتوجه به نوع موهای ابرو و رشد آنها چیزی حدود ۳۰ الی ۴۵ روز دوام خواهند داشت. در این روش‌ها از چسب لاتکس استفاده می شود و تا ۲۴ ساعت نباید ابروهایتان را بشویید چرا که آب باعث چسبیدن تار‌های ابرو به هم میشود و در نتیجه ی کار تاثیر میگذارد. بعد از پشت سر گذاشتن ۲۴ ساعت شما میتوانید صورت خود را بشویید و دیگر نگران نباشید چرا که بعد از شست و شو تار‌های ابرو از هم جدا شده و نتیجه کار را مشاهده خواهید کرد.
همه چیز درباره لیفت و لمینت ابرو با مواد طبیعی

فواید و مزایای لیفت و لمینت ابرو با مواد

همان طور که گفتیم ابرو هنگام انجام لیفت و لمینت بدون هیچ آسیبی منظم و هم زمان تقویت می شود، و اگر توسط آرایشگری که در این زمینه تخصص دارد، انجام شود کاملاً بی خطر خواهد بود. در ادامه مزایا و فواید کلی لیفت و لمینت ابرو با مواد را برای شما عنوان کرده ایم:

  • مرتب شدن ابروها
  • تقویت ابروها
  • بی خطر و بدون درد بودن این روش‌ها
  • بر طرف کننده مشکل نازک شدن ابروها در اثر افزایش سن
  • پر شدن و از بین رفتن جای خالی در لا به لای ابرو که در اثر کندن بیش از حد تارهای ابرو ایجاد شده
  • حالت گرفتن تارهای افتاده و بدون حالت ابرو
  • ایجاد حالت و فرم طبیعی و زیبا برای ابروها
  • ضخیم‌‌تر و پر‌‌تر و بلندتر به نظر رسیدن ابروها
  • کم هزینه بودن این روش‌ها
لیفت و لمینت ابرو با مواد برای چه کسانی مناسب است؟

آشنایی با بیشتر با آرایشگاه نورژا

سالن زیبایی نورژا در محدوده کریم خان و میدان ولیعصر تهران می باشد با ارائه جدید ترین و بهترین خدمات آرایشی در محیطی مدرن

عوارض و معایب لیفت و لمینت ابرو با مواد

تمام شیوه‌های آرایشی اگر توسط متخصص انجام نشوند، اگر نکات ایمنی در کار رعایت نشود شامل عوارض خواهند بود که لیفت و لمینت ابرو هم از این قاعده مستثنی نیستند. پس برای انجام لیفت و لمینت ابرو با مواد‌‌‌، حتما به متخصص این کار مراجعه کنید و از کیفیت مواد مصرفی او اطمینان حاصل کنید.

در غیر این صورت امکان دارد ابروهای شما به آسانی دچار سوختگی شده و به مرور زمان به ریزش بیفتند. که در صورت پیش آمدن این مورد از عوارض لیفت و لمینت ابرو با مواد، مدت زمان افتادن و رشد مجدد ابروها اغلب ۴۰ روز طول خواهد کشید.

دائمی نبودن این روش‌ها می تواند مثبت یا منفی در نظر گرفته شود. از این رو نیاز به تمدید لیفت و لمینت ابرو با مواد را می‌توان به عنوان عیب آنها در نظر گرفت.

فواید و مزایای لیفت و لمینت ابرو با مواد

نکات مهمی‌که قبل و بعد لیفت و لمینت ابرو با مواد باید رعایت شود

قبل از انجام لیفت و لمینت ابرو باید با کارشناس آن مشورت کرده و نکات مهم مربوط به آن را رعایت کنید، همچنین، بعد از انجام کار هم نکاتی را که او به شما متذکر می‌شود را باید حتما رعایت کنید تا ماندگاری بیشتر و نتیجه بهتری را دریافت کنید. برخی از این نکات عبارت‌اند از:

  • برای لیفت یا لمینت ابرو با مواد، باید بدون هیچ آرایشی باشید. پس، قبل از انجام کار حمام رفته و آرایش خود را کاملاً پاک کنید.
  • اگر بیماری‌های هورمونی یا کم کاری و پرکاری تیروئید دارید، از قبل به آرایشگر خود اطلاع دهید.
  • یک ماه قبل از انجام لیفت یا لمینت ابرو، آنها را قیچی نکرده و برندارید.
  • مواد لمینت ابرو دارای پیگمنت‌های رنگی است و به همین دلیل، حداقل تا دو هفته قبل از انجام آن، ابروهای خود را رنگ نکنید زیرا امکان آسیب رسیدن به آنها وجود دارد.
  • ابروهای دکلره شده، نمی‌توانند لیفت یا لمینت شوند.
  • تا ۲۴ ساعت بعد از انجام لیفت یا لمینت، ابروهای خود را نشویید و یا استخر نروید.
  • تا ۲۴ ساعت بعد از انجام لیفت یا لمینت، محصولات مراقبی مثل روغن‌های گیاهی به ابروهای خود نزنید.
  • تا ۲۴ ساعت روی صورت خود نخوابید.
  • پس از لیفت یا لمینت ابرو با مواد، به آرامی با ابروهای خود رفتار کرده و آنها را با خشونت نخارانید.
عوارض و معایب لیفت و لمینت ابرو با مواد

جمع بندی

داشتن ابروهایی زیبا، خوش فرم و پر پشت یکی از خواسته‌های اصلی بیشتر خانم‌هاست.‌‌ در بین روش‌های مختلفی که برای افزایش زیبایی و اصلاح فرم ابروها وجود دارد، لیفت و لمینت ابرو با مواد به تازگی طرفداران بسیاری پیدا کرده است. زیرا این دو روش کمک می کنند تا تارهای ابرو حالت صاف و پر رنگی پیدا کرده و فرمی‌طبیعی به خود بگیرند. کسانی که با مشکل کم پشتی و ریزش ابرو‌ها مواجه‌اند و همین طور کسانی که از داشتن ابرو‌هایی با تار نازک و حالت پراکنده ناخشنود هستند، می‌توانند به کمک این دو روش ابروهای خود را پهن‌‌تر‌‌‌، پرپشت‌‌تر و خوش حالت‌‌تر کنند.

اگر در صدد هستید که لیفت و لمینت ابرو را انجام دهید به شما پیشنهاد می‌دهیم که این روش را در سالن زیبایی نورژا انجام دهید. ما با به کار گیری بهترین کادر و متخصصین‌‌ترین افراد در زمینه لیفت و لمینت این تضمین را به شما خواهیم داد که بهترین را در کنار ما تجربه خواهید کرد.

همه چیز درباره لیفت و لمینت ابرو با مواد طبیعی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن