آیا انجام فیشیال صورت یعنی خداحافظی با جوش‌های صورت؟

آیا انجام یک فیشیال درست و مناسب می‌تواند به از بین رفتن جوش‌های صورت کمکی کند؟

درمان جوش و آکنه به کمک فیشیال صورت در لیست خدمات سالن‌های زیبایی این روزها بسیار چشمگیر و جذاب است. اما در مورد میزان اثرگذاری‌اش و اینکه آیا هزینه‌ای که می‌کنیم ارزش آن را دارد یا خیر، می‌توان گفت همه‌ی این‌ها بستگی به پوست شما دارد و اینکه این جوش‌ها و آکنه‌ها از کدام دسته هستند.

 در واقع باید بگوییم با توجه به اینکه جوش‌های صورت شما از چه نوعی است، درمان‌های مختلفی برای مداوای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. در اینجا می‌خواهیم به این موضوع که فیشیال صورت چیست و آیا واقعا تاثیری در بهبود و رفع جوش‌های صورت دارد یا خیر، بپردازیم. اگر شما هم علاقه‌مندید که پاسخ این سوالات را دریابید، با ما همراه شوید.

آیا انجام یک فیشیال درست و مناسب می‌تواند به از بین رفتن جوش‌های صورت کمکی کند؟

فهرست محتوا

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال صورت یک روش درمانی_زیبایی است که با هدف بهبود ظاهر پوست و جوانسازی پوست صورت انجام می‌شود. فیشیال در واقع پاکسازی عمیق پوست صورت است که پوست شما را شاداب و سرزنده می‌کند.

این درمان معمولا توسط یک فرد متخصص مراقبت‌های پوستی یا فیشیالیست که آموزش دیده و دارای مدارک معتبر در این حرفه‌ است، در سالن‌های زیبایی یا اسپا انجام می‌شود. در تبلیغ اکثر فیشیال‌های صورت ادعا می‌شود که با انجام این خدمات، پوست جوان‌تر و درخشان‌تر خواهد شد.

فیشیال صورت چیست

دریافت نوبت آنلاین فیشال صورت

رزرو آنلاین وقت با گوشی، تبلت، و لپ تاپ در هر زمان و هر کجا که هستین.
کافیه اینجا کلیک کنین و وقتتون رو به صورت آنلاین هر ساعت از شبانه روز که خواستین رزرو کنین.

آیا واقعا فیشیال پوست جوش‌ها را از بین می‌برد؟

برخی از این سالن‌های زیبایی و اسپاهایی که خدمات فیشیال صورت را انجام می‌دهند به طور خاص و ویژه در تبلیغات خود به این موضوع اشاره می‌کنند که این خدمت به پاک کردن پوست افراد مستعد آکنه کمک می‌کند و دیگر پوست دچار این جوش‌ها نخواهد شد. سعی ما بر این است که در اینجا به میزان راستی این ادعا و اثرگذاری آن بپردازیم.

گاهی جوش‌ها و آکنه‌های پوست شما مربوط به کثیفی، چربی یا حتی پوست مرده‌ای است که در منافذ پوست خودشان را جا کرده‌اند، که در این صورت فیشیال صورت درست و اصولی می‌تواند آن‌ها را متوقف کند یا دست کم به حداقل میزان ممکن خود برساند. اگر هم جوش‌ها به صورت سرسیاه و سرسفید باشند یا مشکلاتی مانند انسداد منافذ پوستی و کومدون‌ها مطرح باشد، با انجام فیشیال صورت اصولی به طور منظم و توسط یک متخصص حرفه‌ای می‌توان آن‌ها را برطرف و با آن‌ها خداحافظی کرد.

فیشیال پوست یکی از روشهای ساده و در عین حال موثر برای بازگرداندن شادابی و نشاط به پوست صورت و جوانسازی آن است. شما می‌توانید برای دریافت خدمات فیشال صورت به سالن زیبایی نورژا واقع در کریم خان تهران مراجعه نمایید. برای آشنایی بیشتر با خدمات فیشیال نورژا اینجا کلیک کنید.

آیا واقعا فیشیال پوست جوش‌ها را از بین می‌برد؟

چرا باید فیشیال صورت انجام دهیم؟

فیشیال صورت با سم‌زدایی و پاک‌سازی همراه است به همین علت اگر به صورت منظم و مستمر انجام شود، بهترین نتیجه را برای جوش‌های صورت یک فرد بزرگ‌سال دارد. اگر در خدمات فیشیالی که برای پوست صورت ارائه می‌گردد ذکر شده باشد برای پوست‌های مستعد جوش، بدانید که در این صورت مرحله سم‌زدایی و پاک‌سازی با حساسیت بیشتری انجام می‌شود.
آیا انجام فیشیال صورت یعنی خداحافظی با جوش‌های صورت؟

خدمات فیشیال و صورت سالن زیبائی نورژا

برای آشنایی بیشتر با همه خدمات فشیال و صورت در سالن نورژا اینجا کلیک کنید:

آیا انجام فیشیال برای پوست‌های ملتهب و مستعد جوش مناسب است؟

در رابطه با آن دسته از افرادی که آکنه‌ها و جوش‌های صورت آن‌ها به علت بیماری ایجاد شده و پوست صورتشان بسیار ملتهب و جوش‌ها و آکنه‌های پوست عمیق است، بعد از گذراندن دوره‌ی درمان دارویی و یا گاهی حین آن، و بعد از رفع التهاب و درد جوش‌ها، پیشنهاد می‌شود که فیشیال صورت را وارد روتین مراقبتی از پوستشان کنند‌.

توجه داشته باشید در حالتی که جوش‌ها و آکنه‌ها اصطلاحاً شدید و بسیار ملتهب هستند، بدون سپری کردن دوره‌ی درمان دارویی و مصرف آنتی‌بیوتیک‌های مرتبط و مورد نیاز آن جوش‌ها، انجام فیشیال صورت باعث تحریک آکنه‌های روی صورت می‌شود و اصلا توصیه نمی‌شود.اما اگر تنها چند جوش دارید یا فقط گاهی چند جوش روی پوستتان ظاهر می‌شود به طور حتم می‌توان گفت که فیشیال صورت برای شما مناسب و کارساز است و به راحتی با انجام دوره کامل آن از آکنه‌ها و جوش‌های صورتتان رها می‌شوید و با آن‌ها خداحافظی می‌کنید.

پس اگر هدفتان این است که با استفاده از خدمات فیشیال صورت جوش‌های صورتتان را برطرف و درمان کنید، حتماً تحت نظر یک متخصص باشید و با راهنمایی یک فرد آگاه، مسلط و مشاور حرفه‌ای پوست به گرفتن این خدمات اقدام کنید و مطمئن شوید که جوش‌های صورت شما در دسته‌بندی جوش‌های خفیف، ملایم و متوسط قرار می‌گیرند.

آیا انجام فیشیال صورت یعنی خداحافظی با جوش‌های صورت؟
آیا انجام فیشیال صورت یعنی خداحافظی با جوش‌های صورت؟

هر چند وقت یکبار لازم است فیشیال را انجام دهیم؟

تعداد جلسات فیشیال پوست برای هر فردی و با توجه به نوع پوست و نوع فیشیال متفاوت است. این که فیشال صورت را هر چند وقت یکبار انجام دهید به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله: سن پوست شما، عملیات لازم برای پوست، نوع پوست و میزان ایرادات پوستی مانند انواع جوش و لکه‌ها و … . تمامی این عوامل باعث می‌شود تا مدت زمان و فاصله بین دو دوره انجام فیشال برای شما مشخص شود.

توجه داشته باشید آنچه که باعث می‌شود بهترین نتیجه را از انجام فیشیال صورت بگیرید استمرار و ممارست در انجام آن است و باید بپذیرید و متعهد باشید که تنها و تنها با یک بار انجام فیشیال صورت قصد درمان پوست خود را ندارید و اینگونه نیست که تنها با یک دفعه انجام فیشیال صورت پوست خود را پاک کنید.

مانند هر نوع روش درمانی اعم از استفاده از دارو یا هر روش دیگری برای درمان آکنه و جوش، گرفتن نتیجه‌ دلخواه و مناسب از فیشال‌های صورت نیز کاری زمان‌بر است و قرار نیست با تنها یک جلسه انجام آن معجزه‌ای رخ دهد.

به طور معمول، برای به دست آوردن نتیجه دلخواه از فیشیال صورت بهتر است این عملیات با برنامه‌ریزی درست و دقیق یکبار در ماه به طور منظم انجام شود

آیا انجام فیشیال صورت یعنی خداحافظی با جوش‌های صورت؟

آشنایی با بیشتر با آرایشگاه نورژا

سالن زیبایی نورژا در محدوده کریم خان و میدان ولیعصر تهران می باشد با ارائه جدید ترین و بهترین خدمات آرایشی در محیطی مدرن

بعد از فیشیال صورت چه مراقبت‌هایی لازم است؟

  1. بعد از جلسه درمان فیشیال به هیچ عنوان پوست صورت خود را دست‌کاری نکنید.
  2. انجام آرایش سنگین بلافاصله بعد از فیشیال ممنوع است. همچنین از مصرف محصولات مراقبت پوستی اجتناب کنید و اجازه دهید پوستتان مدتی استراحت کند.
  3. حداقل تا ۲۴ ساعت از انجام هر گونه ورزش خودداری کنید؛ تعریق هنگام ورزش برای پوست که بر اثر درمان فیشیال حساس شده، مضر است.
  4. تا ۳ روز بعد از فیشیال صورت از لایه بردار و اسکراب استفاده نکنید.
  5. قرار گرفتن در معرض نور خورشید بعد از جلسه درمان فیشیال برای پوست صورت مضر است. حتما هنگام بیرون رفتن از کرم‌های ضد آفتاب قوی استفاده کنید.
  6. بعد از فیشیال صورت، نباید هیچ نوع اصلاح صورت اعم از لیزر، وکس و بند صورت را انجام دهید.
  7. بعد از فیشیال لازم است که پوست را با احتیاط و لطافت شست وشو دهید؛ زیرا پوست پس از فیشیال بسیار حساس‌ می شود.
  8. بعد از جلسه درمان فیشیال، پوست خود را ماساژ ندهید.
آیا انجام فیشیال صورت یعنی خداحافظی با جوش‌های صورت؟

آیا ممکن است بعد از فیشیال وضعیت پوستمان بدتر از قبل شود؟!

آیا انجام فیشیال صورت یعنی خداحافظی با جوش‌های صورت؟

بسیار اهمیت دارد که جنس پوستتان را بشناسید، اگر جوش‌ها و آکنه‌های پوستتان بسیار التهابی و شدید هستند، یعنی درد می‌کنند و قرمز و متورم هستند، ابتدا روند دارویی مناسب آن‌ها را طی کنید و در کنار آن از خدمات ویژه فیشیال‌های صورت که در سالن‌های زیبایی و اسپاها ارائه می‌شود استفاده کنید و با جوش‌ها و آکنه‌ها خداحافظی کنید و پوست نرم، صاف و لطیفی داشته باشید.

با توجه به همه‌ این مواردی که ذکر شد ممکن است این پرسش در ذهنتان ایجاد شود که آیا امکان دارد خدمات فیشیال صورتی که می‌گیریم جوش‌های صورتمان را از بین نبرد یا حتی اوضاع پوستمان را از آنچه که است، وخیم‌تر کند؟

باید بگوییم که بله!

سه دلیل عمده برای بدتر شدن وضعیت پوست بعد از پاکسازی وجود دارد: ۱. شرایط پوست شما ۲. غیر حرفه‌ای بودن بیوتی تراپیست یا فیشیالیست ۳. عدم رعایت مراقبت‌های بعد از پاکسازی

واقعیت این است که اگر نکات گفته شده را رعایت نکنید، به درمان دارویی جوش‌ها و آکنه‌های شدید و ملتهب پوستتان نپردازید و آن طور که باید به آن رسیدگی نکنید، فیشیال می‌تواند در شرایط خاصی جوش‌های صورت شما را تحریک کند و موجب افزایش تعداد آکنه‌ها روی سطح پوستتان شود. پس حواستان باشد گول تبلیغات دروغین مراکز زیبایی را نخورید که با شعار درمان با پاکسازی، باعث شوند وضعیت پوست‌تان بدتر از قبل شود!

بعد از فیشیال وضعیت پوستمان

در مجموع در درمان جوش و آکنه از طریق خدمات فیشیال همچون سایر روش‌های مختلفی که برای از بین بردن جوش‌ها و آکنه‌های صورت وجود دارد، مهم است که نوع پوست و از همه مهمتر نوع جوش‌های صورتتان را بشناسید.

بعضی از جوش‌ها نیاز به درمان دارویی ندارند. مانند کومدون‌ها که بر اثر بسته شدن منافذ پوستی به شکل‌های جوش‌های سرسیاه و سرسفید روی پوست ظاهر می‌شوند. برای درمان این جوش‌ها انجام خدمات فیشیال صورت انتخابی بسیار خوب و عالی است و اگر توسط یک فرد کاردان و کاربلد به این امر انجام شود و همه مراقبت‌های لازم بعد از انجام فیشیال صورت رعایت شود و آن‌ها را به درستی انجام دهید، با ممارست و تکرار منظم و مستمر خدمات فیشیال صورت از شر این جوش‌ها رها خواهید شد.

اما اگر جوش‌های صورت شما ملتهب هستند، یعنی اغلب به رنگ قرمزند و درد می‌کنند، باید ابتدا دوره درمان دارویی آن را کامل کنید و سپس به فیشیال صورت بپردازید تا پوستی درخشان، سالم و زیبا داشته باشید.

درنهایت توصیه ما این است که قبل از اقدام برای پاکسازی حتما در رابطه با مرکز مورد نظر تحقیق کنید و از استاندارد بودن دستگاه‌ها و کیفیت مواد مصرفی توسط آن‌ها مطمئن شوید.

خدمات فیشیال

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن