محبوب‌ترین روش‌های آرایش دائمی‌صورت را بشناسید

این روزها ما شاهد ترندهای جدیدی در دنیای آرایش و زیبایی هستیم. تغییر و تحول در صنعت آرایش باعث پیدایش تکنیک‌های جدید زیبایی شده است که تقریبا می‌توانند همه سلایق و نیازهای افراد را برآورده کنند. در میان آنها تکنیک میکروپیگمنتیشن یا همان آرایش دائم این روز‌ها حرف اول را می‌زند و طرفداران زیادی دارد. در این قسمت ضمن معرفی آرایش دائمی‌صورت، شما را با محبوب ترین روش‌های آرایش دائمی صورت نیز آشنا خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

آرایش دائم صورت چیست؟

تصور کنید چقدر خوب می‌شد اگر لازم نبود هر روز صبح قبل از رفتن به سر کار، برای آرایش کردن وقت زیادی را صرف کنید و یا هنگام شنا و انجام فعالیت‌های ورزشی و یا حتی در گرمای تابستان نگران پاک شدن و ریختن رنگ آرایش خود با عرق کردن باشید!

اکثر افراد برای رهایی از دردسرهای آرایش روزانه و صرفه جویی در زمان از روش میکروپیگمنتیشن یا آرایش دائمی ‌استفاده می‌کنند. میکروپیگمنتیشن یا آرایش دائمی، یک روش زیبایی نوین است که هم به آقایان و هم به خانم‌ها این امکان را می‌دهد تا بتوانند شکل و فرم ابروها، خط مو، لب‌ها و چشم‌های خود را از طریق فرآیند کاشت رنگدانه‌های زیست سازگار، در عمق مشخصی از لایه‌ی غشایی پوست، بهبود بخشند.

محبوب‌ترین روش‌های آرایش دائمی صورت را بشناسید
محبوب‌ترین روش‌های آرایش دائمی صورت را بشناسید

این روش برای کسانی که به آرایش سنتی حساسیت دارند عالیست. می‌توان از آن برای خط لب، خط چشم دائمی، قرینه‌سازی ابروها، درمان اسکار(جای زخم)، اصلاح شکاف لب و بازیابی رنگدانه آرئول در افرادی که تحت شیمی‌درمانی قرار گرفته‌اند، استفاده کرد.

آرایش دائمی‌روشی است مبتنی بر اصول علمی ‌و پزشکی با استفاده از دستگاه‌های استاندارد و وسایل یک بار مصرف استریل که برای بازسازی طبیعی، متعادل‌سازی و جلوه بخشیدن به چهره استفاده می‌شود که درنتیجه زیبایی بیشتر چهره در طولانی مدت را به همراه دارد.

در میکروپیگمنتیشن انتقال رنگدانه‌ها به زیر پوست صورت، بوسیله ابزار تخصصی انجام می‌گیرد و رنگ‌ها به صورت طبیعی روی پوست صورت شما می‌نشیند و لب‌ها، چشم‌ها یا ابروها را به آرامی‌کانتور و برجسته می‌کند. به همین خاطر باعث می‌شود که شما از آرایش روزانه خلاص شده و بتوانید عیوب چهره خود را برطرف کنید و شما را به فردی که ۲۴ ساعته آراسته‌ و از هرگونه مواد آرایشی بی‌نیاز است، تبدیل می‌کند.

این روش با خالکوبی‌های زیبایی مانند تاتو تفاوت دارد، زیرا از رنگدانه متفاوتی نسبت به جوهر تاتو استفاده می‌شود. میکروپیگمنتیشن پیشرفته دارای رنگدانه‌هایی است که ضخیم تر و طبیعی تر از جوهر تاتو هستند و همچنین این روش حالت تهاجمی ‌کمتری داشته و ابزار مورد استفاده نیز پیشرفته‌تر از دستگاه‌های تاتو است.

محبوب‌ترین روش‌های آرایش دائمی صورت را بشناسید
محبوب‌ترین روش‌های آرایش دائمی صورت را بشناسید
محبوب‌ترین روش‌های آرایش دائمی صورت را بشناسید
اما باید این نکته را در نظر داشته باشید؛ آرایش دائمی‌صورت بصورت مادام العمر نیست . منظور از دائمی ‌بودن به معنی یکبار برای همیشه نیست . در واقع یکبار برای یک تا دو سال، صحیح می‌باشد و صفت دائمی ‌را در قبال آنکه شما را از آرایش روزانه و همیشگی بی نیاز می‌کند به کار می‌برند. البته هر ساله با انجام یک یا دو بار ترمیم می‌توانید این دائمی‌بودن را عینیت بیشتری ببخشید.

دریافت نوبت آنلاین

رزرو آنلاین وقت با گوشی، تبلت، و لپ تاپ در هر زمان و هر کجا که هستین.
کافیه اینجا کلیک کنین و وقتتون رو به صورت آنلاین هر ساعت از شبانه روز که خواستین رزرو کنین.


دریافت نوبت

انواع روش‌های محبوب آرایش دائمی صورت

انواع روش‌های محبوب آرایش دائمی صورت
میکروپیگمنتیشن یک اصطلاح کلی است که می‌تواند برای انواع مختلفی از سبک‌های آرایش دائمی و نیمه دائمی اعمال شود. میکروپیگمنتیشن را می‌توان در بسیاری از نواحی بدن انجام داد اما بیشتر در اطراف صورت و سر انجام می‌شود. در ادامه شما را با چند روش پرطرفدار انجام آرایش دائم بر روی صورت آشنا خواهیم کرد.

میکروبلیدینگ ابرو

ابروها مهمترین بخش صورت هستند و میکروبلیدینگ نوعی معماری ابرو محسوب می‌شود که همه چیز در مورد ایجاد بهترین شکل برای هر چهره را شامل می‌شود. اگر شما هم از آن دسته خانم‌هایی هستید که ابروهای کم حجم و نازکی دارید و مجبورید دائما از روش‌های موقت مانند مداد ابرو، ژل یا سایه برای پر کردن ابروهایتان که درنهایت فرمی مصنوعی به آنها می‌بخشند، استفاده کنید؛ به نظر میرسد دیگر وقت آن رسیده که با امتحان روش میکروبلیدینگ ابرو چهره‌ی جدیدی را تجربه کنید.

محبوب‌ترین روش‌های آرایش دائمی صورت را بشناسید
محبوب‌ترین روش‌های آرایش دائمی صورت را بشناسید
محبوب‌ترین روش‌های آرایش دائمی صورت را بشناسید

میکروبلیدینگ ابرو یکی از جدیدترین روش‌های پر کردن ابروهاست که ماندگاری نسبتا طولانی دارد. این روش برای فرم دادن به ابروها و پر کردن قسمت‌های خالی آن کاملا مناسب است. درواقع خانم‌هایی که ابروهایشان به هر دلیلی نامتقارن شده است می‌توانند بر روی میکروبلیدینگ حساب باز کنند. همچنین افرادی که قبلا سایه ابرو داشته و یا هاشور کرده‌اند می‌توانند نتایج آن را با استفاده از این روش اصلاح کنند یا فرم ابروهایشان را بهبود ببخشند.

میکروبلیدینگ ابرو از طریق قلمی که متشکل از چند سوزن است، سوزن‌هایی که به پوست نفوذ نمی‌کنند اما فقط سطح پوست را به ظرافت خراش می‌دهند، خطوط نازک و باریکی مثل تار موهای طبیعی ابرو را با استفاده از رنگدانه ها در نواحی خالی ابرو ایجاد می‌کند . این روش بدون نیاز به جراحی ابروهایی پهن با حالت دلخواه را به شما هدیه می‌دهد و باعث پرتر به نظر رسیدن ابروها می‌شود و زیبایی آن را دو چندان می‌کند .

نکته مهم این است که میکروبلیدینگ باید توسط یک فرد ماهر و متخصص انجام شود تا ظاهر ابروها کاملا قرینه و یکدست و مقدار مناسبی رنگ‌دانه وارد پوست شده و بهترین فرم ابرو متناسب با چهره هر فرد ایجاد شود. نکته دیگر این که این کار نیاز به ترمیم دارد و حدود ۴ تا ۶ هفته بعد از جلسه اول باید مجددا مراجعه کنید تا فرم ابروها طبیعی‌تر و زیباتر شود و ماندگاری آن نیز بالاتر برود.

فیبروز ابرو

فیبروز ابرو در واقع تکنیک جدیدی از هاشور ابرو به روش میکروبلیدینگ است. فیبروز از روش‌های جدید و نیمه دائمی آرایش و زیبایی ابرو است که در آن هاشور و سایه زدن ابروها به صورت دستی و با استفاده از سوزن های یکبار مصرف انجام می شود و بعد از اتمام مراحل فیبروز شما ابروهایی با فرم زیبا و طبیعی خواهید داشت.

در فیبروز ابرو معمولا از رنگهای تیره‌تر استفاده می‌شود. چون این تکنیک به صورت دستی انجام می شود رنگ تزریق شده در لایه سطحی‌تری از پوست قرار می‌گیرد و امکان ریزش رنگ هم بیشتر است. رنگ های روشن بعد از ریزش تقریبا محو می شوند ولی رنگ‌های تیره ماندگاری بالاتری خواهند داشت. نکته مهم در فیبروز ابرو رعایت فاصله خطوط از هم است. اگر خطوط چسبیده به هم کشیده شود بعد از مدتی تبدیل به سایه خواهد شد که اصلا خوشایند نیست.

محبوب‌ترین روش‌های آرایش دائمی صورت را بشناسید
محبوب‌ترین روش‌های آرایش دائمی صورت را بشناسید

هاشور به روش فیبروز دارای مدل‌های مختلفی است و شما می‌توانید از بین این مدل‌ها، هاشور ابروهایی را که با فرم صورت و ابروهای شما مطابقت و همخوانی بیشتری دارد انتخاب کنید. در زیر چند مدل فیبروز ابرو را مطرح کردیم.

  • مدل هاشور spine-3 که به این مدل هاشور تیغ ماهی گفته می‌شود.
  • مدل هاشور spine-5 که به هاشور ابروی آسیایی معروف است.
  • مدل هاشور spine-6 که به هاشور ابروی کلاسیک معروف است.
  • مدل هاشور upper spine که هاشور ابرو در این مدل در قسمت بالای ابرو انجام می‌شود.
15
14
13-1
12

قبلی
بعدی

خدمات صورت سالن زیبائی نورژا

برای آشنایی بیشتر با همه خدمات صورت در سالن نورژا اینجا کلیک کنید:


خدمات لاین صورت

رژ لب دائم

رژ لب دائم که با نام‌های تاتو رژ لب و یا شیدینگ لب نیز شناخته می‌شود، یکی از سبک‌های بسیار محبوب آرایش دائمی محسوب می‌شود که با تغییر رنگ و سایز لب، لب‌هایی خوش رنگ، خوش فرم و البته طبیعی را به شما هدیه می‌دهد. رژ لب دائم، لب‌ها را نرم و خوش حالت می‌کند، و اگر به درستی انجام شود، بسیار زیبا به نظر می‌رسد . متخصصان رنگدانه را با رنگ لب‌های مشتری خود تطبیق می‌دهند، تا زیبایی و حالت ساده لب‌ها را حفظ کنند و جلوه طبیعی‌تر و پررنگ‌تری به لب‌ها ببخشند.
محبوب‌ترین روش‌های آرایش دائمی صورت را بشناسید
محبوب‌ترین روش‌های آرایش دائمی صورت را بشناسید

این روش برای کسانی است که دوست دارند همواره لب‌هایشان رنگ زیبایی داشته باشد، اما نمی‌خواهند بعد از هر بار خوردن غذا و نوشیدنی رژ لب خود را تمدید کنند، بسیار مناسب است. همچنین رژ لب دائم برای افرادی که دچار تیرگی یا پراکندگی رنگدانه‌های طبیعی لب هستند نیز بسیار کارآمد خواهد بود.

زمان ترمیم رژ لب دائم بستگی به شرایط فرد دارد. برای مثال، افراد دارای پوست چرب بهتر است هر ۶ ماه یک بار رژ لب دائم خود را ترمیم کنند تا ماندگاری آن افزایش یابد. همچنین افرادی که به طور مرتب شنا می‌کنند یا ورزش‌هایی را انجام می‌دهند که موجب تعریق زیاد می‌شود نیز ممکن است قبل از سپری شدن یک سال نیاز به ترمیم داشته باشند.

18
19
20

قبلی
بعدی

خط مژه و خط چشم دائمی

یکی از محبوب ترین انواع میکروپیگمنتیشن، آرایش دائمی چشم است. بیشتر خانم‌ها با کشیدن هر روز خط چشم مشکل دارند و یا مهارت کافی در کشیدن آن ندارند به همین دلیل به دنبال روش های دائمی و ماندگار مانند تاتو خط چشم و یا همان خط چشم های دائمی هستند. آرایش دائم خط چشم اخیرا بسیار پرطرفدار شده است، زیرا با این روش چشم‌ها بزرگ‌تر دیده می‌شوند و ظاهر طبیعی مژه‌ها نیز بهتر و زیباتر می‌شود و در زمان آرایش‌های طولانی مدت هم صرفه جویی می‌شود. خط چشم دائمی می‌تواند پررنگ و پهن باشد یا می‌تواند ساده، ظریف و بسیار طبیعی باشد که این بستگی به نظر شخصی مشتری، حالت چهره و فرم چشم‌های او دارد.

میکروپیگمنتیشن خط چشم، بر روی پلک یا مژه‌ها (بن مژه) با استفاده از ابزارهای تخصصی برای همگام سازی طراحی خط چشم متناسب با حالت چشمان مشتری انجام می شود. در میکروپیگمنتیشن بن مژه، از دستگاهی استفاده می‌شود که دارای سوزن بسیار ظریف و نازکی است و با سرعت بسیار بالا رنگدانه‌ها را در عمقی مشخص، مابین ریشه مژه‌ها و در امتداد خط مژه می‌گذارد تا مژه‌ها هرچه پرتر و ضخیم تر به نظر برسند.

مدت زمان ماندگاری خط چشم دائم به عوامل مختلفی چون نوع پوست، کیفیت جوهر تاتو، مراقبت های بعد از تاتو، نوع آب و هوای غالب در محیط و محل زندگی و … بستگی دارد. به طور معمول ماندگاری تاتو خط چشم حداقل بین یک تا سه سال است.

محبوب‌ترین روش‌های آرایش دائمی صورت را بشناسید

خط چشم پهن: برای کسانی که دارای چشم‌هایی درشت هستند، این خط چشم بسیار مناسب است. همچنین این نوع تاتو برای چشم‌هایی که از حدقه بیرون زده‌اند نیز کاملا مناسب است.

خط چشم بالا و پایین: این نوع خط چشم برای افرادی که دارای چشم‌های ریزی هستند بهترین گزینه است. زیرا برای درشت جلوه کردن چشم‌ها بهتر است هم بالای چشم خط کشیده شود و هم پایین آن؛ چون به طور کلی وقتی خط چشم پایین کشیده می‌شود چشم‌ها درشت تر جلوه می‌کنند.

خط چشم گوشه دار: برای کمتر نشان دادن فاصله بین چشم‌ها، برای افرادی که فاصله چشم آنها زیاد است توصیه می‌شود خط چشم دائم خود را گوشه دار بکشند.

محبوب‌ترین روش‌های آرایش دائمی صورت را بشناسید

این روش دارای چندین مدل است که انتخاب آن به چهره‌ی فرد بستگی دارد، زیرا چشم های فرد باید توسط آن خط چشم‌ها زیبا دیده شوند. در این جا به چند مدل اشاره می‌کنیم.

  • خط چشم گربه‌ای یا دخترانه: در این نوع تاتو، چشم های فرد حالت کشیده و گربه‌ای پیدا میکنند.
  • خط چشم ساده: یک خط چشم باریک و ظریف می تواند چشم‌ها را زیباتر نشان دهد. این نوع تاتو به چهره‌ی اکثر افراد می‌آید اما بیشتر برای چشم‌های گود و یا افتاده مناسب است.
25
26
27
29

قبلی
بعدی

23
24
24

ریموو تتو های قدیمی

با پیشرفت روز افزون صنعت مد و زیبایی امروزه مدل های جدیدتری از انواع آرایش دائم و تتو به صنعت زیبایی ارائه شده و باعث شده تا خیلی از افراد به دنبال راهی برای پاک کردن تتوهای قدیمی خود باشند. در ادامه نمونه هایی از خدمات ریموو تتو در سالن زیبایی نورژا را با یکدیگر بررسی و مشاهده خواهیم کرد.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که که خط چشمهای بد رنگ ناقرینه یا کاور شده با رنگ بژ دارید و از این تتو ناراضی هستید حتی اگر این عدم قرینگی در اثر عمل بلفاروپلاستی ایجاد شده است، دیگر نگران نباشید چرا که به راحتی می توانید تتوی قدیمی خود را ریمو کنید. نمونه ریموو خط چشم قدیمی:

گاهی خط لب هایی تاتو میشوند که بسیار از ماهیچه لب خارج هستند و بعد از مدت ها تغییر رنگ هم میدهند اما این مژده را به شما خواهیم داد که به راحتی و بدون هیچ آسیبی تاتوی شما را ریموو خواهیم کرد. نمونه ریموو تتوی لب:

در مورد ابرو نیز، هر تاتویی با هر رنگی ( دودی، بنفش، قرمز، آبی، بژ) به راحتی و بدون هیچ آسیبی ریموو خواهد شد و شما میتوانید پس از گذشت مدتی به راحتی در صورت تمایل میکروبلیدینگ ابرو را با جدیدترین تکنیک ها انجام دهید.

قبلی
بعدی

گفتیم که آرایش دائم صورت از جمله خدماتی است که امروزه در اکثر مراکز آرایشی ارائه می‌شود و در واقع فرآیندی است که در آن با استفاده از قلمی که دارای سوزن‌های بسیار ظریف است رنگدانه‌های طبیعی رنگی در زیر پوست صورت قرار می گیرند. انواع میکروپیگمنتیشن که معمولاً روی لب‌ها ، پلک‌ها و ابروها انجام می شود را عنوان کردیم و اشاره کردیم که با استفاده از انواع آرایش‌های دائمی محبوب می‌توانید یک زیبایی دائم برای خود ایجاد و خود را از هرگونه مواد آرایشی بی نیاز کنید.

اگر شما به دنبال صرفه جویی در مقداری زیادی از وقت اول صبح خود برای انجام آرایش هستید، آرایش دائم بهترین راه حل برای شماست. برای دریافت هر گونه خدمات زیبایی دائمی باید به یک مرکز آرایش دائمی معتبر مراجعه نمایید. لاین میکروپیگمنتیشن سالن زیبایی نورژا با تیم متخصص خود آماده ارائه انواع خدمات آرایش دائم صورت به شما عزیزان می‌باشد. جهت رزرو نوبت و دریافت مشاوره از طریق راه‌های ارتباطی آنلاین با ما در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن