آرایش پاییزی

همان طور که با به پایان رسیدن هر فصل جلوه شهر تغییر می کند صنعت مد و زیبایی هم در حال تغییر است. با فرا رسیدن فصل پاییز و اتمام تابستان کم کم از رنگ های تابستانی خداحافطی میکنیم و به سراغ رنگ های زیبای پاییزی می رویم.

در این مقاله قصد داریم شما را با جدید ترین مدل های آرایش پاییزی ۱۴۰۱ و ترفند های آرایشی ساده برای داشتن آرایشی شیک آشنا کنیم.

اما در ابتدا لازم است که با رنگ های مخصوص آرایش پاییزی آشنا شوید.

۷ رنگ ترند آرایش پاییزی ۱۴۰۱

رنگ های بسیاری از جمله زرد، قرمز، نارنجی، طلایی و قهوه ای بهترین رنگ های گرمی هستند که می توانید برای این فصل سرد انتخاب کنید و هم رنگ برگ های طبیعت باشید اما رنگ های زیر جدید ترین رنگ های معرفی شده برای آرایش پاییزی ۱۴۰۱ است.

۱.رنگ مشکی

به احتمال زیاد شما نیز تعداد زیادی محصول آرایشی با رنگ مشکی در کیف خود دارید ! شما می توانید از سایه چشم مشکی مات و براق و خط چشم تیره و مشکی در آرایش پاییزی خود استفاده کنید و چشم هایی فوق العاده جذاب و گیرا داشته باشید .

۲.رنگ قهوه ای

رنگ های خاکی مانند قهوه ای به شدت با فصل پاییز در ارتباط هستند و این رنگ در پاییز امسال محبوبیت خاصی خواهد داشت ! شما می توانید علاوه بر سایه چشم قهوه ای ، از رژلب قهوه ای هم استفاده کنید و یک آرایش پاییزی جذاب مطابق با ترند پاییز ۲۰۲۲ داشته باشید . پیشنهاد دیگری که وجود دارد این است که ریمل و خط چشم همیشگی خود را به رنگ قهوه ای شکلاتی تغییر دهید و از این طریق تفاوت چشمگیری در آرایش پاییزی خود ایجاد کنید . 

۳.رنگ خاکستری

رنگ خاکستری از جمله رنگ های محبوب و پرطرفدار در دهه ۹۰ میلادی بوده و امسال نیز در پاییز ۱۴۰۱ و ۲۰۲۲ نیز بسیار محبوب و ترند شده است . البته به طور ویژه رنگ “نقره ای” و “طوسی” بسیار محبوب خواهند بود ، که سایه ای از خاکستری با ته رنگ بژ هستند . از رنگ خاکستری استفاده کنید تا سایه چشم اسموکی شما کمی جذاب تر و خاص تر به نظر برسد .

۴.رنگ قرمز

اگرچه استفاده از رنگ قرمز برای آرایش لبها بسیار رایج است اما در پاییز امسال ، رنگ قرمز برای آرایش چشم ها نیز بسیار ترند و پرطرفدار شده است ! بنابراین پیشنهاد می شود در پاییز ۱۴۰۱ از سایه های مختلف رنگ قرمز مثل بروگاندی و زرشکی برای کشیدن خط چشم یا سایه چشم نیز استفاده کنید و آرایشی جذاب مطابق با ترند آرایشی ۲۰۲۲ داشته باشید .

۵.رنگ بنفش

سایه های عمیق رنگ بنفش از دیرباز در پاییز محبوب بوده اند ، اما در پاییز ۲۰۲۲ رنگ بنفش اسطوخودوسی بسیار محبوب خواهد بود . مثلا ممکن است این رنگ بنفش با رنگهای پاستلی و سایه های برنزی یا فلزی هم ترکیب شوند و آرایشی جذاب و متفاوت برای چشم ها ایجاد کند . اگر رنگ چشم فندقی دارید حتما از سایه های مختلف رنگ بنفش برای آرایش چشم استفاده کنید تا ظاهری بی نظیر برای چشم هایتان ایجاد شود .

جدید ترین مدل های آرایش پاییزی 1401 + 7 ترفند ساده

۶.رنگ نارنجی

شاید تصور کنید استفاده از رنگ نارنجی در آرایش پاییزی کمی سخت باشد اما همانطور که می دانید به اندازه رنگ برگهای پاییزی تناژ رنگ نارنجی وجود دارد . بنابراین شما می توانید با توجه به سلیقه خود ، بهترین تناژ رنگ نارنجی را انتخاب کرده و برای آرایش پاییزی ۲۰۲۲ و ۱۴۰۱ خود استفاده کنید . این رنگ برای افرادی که چشم آبی دارند بسیار جذاب است . همچنین می توانید بنفش و نارنجی را با هم ترکیب کنید تا ظاهری تداعی کننده غروب آفتاب داشته باشید .

جدید ترین مدل های آرایش پاییزی 1401 + 7 ترفند ساده

۷.رنگ صورتی

اگر رنگ صورتی را همیشه در آرایش چهره خود استفاده می کردید ، لازم نیست با شروع فصل پاییز ، این رنگ جذاب را کنار بگذارید ! زیرا در پاییز امسال ، رنگ صورتی با تناژ قرمز از جمله رنگ های پرطرفدار برای آرایش پاییزی است و برای اینکه رنگ صورتی برای پاییز کمی مناسب تر به نظر برسد ، سعی کنید آن را با سایه های برنزی ترکیب کنید .

جدید ترین مدل های آرایش پاییزی 1401 + 7 ترفند ساده

۷ ترفند ساده آرایش پاییزی

با این ۷ ترفند مهم آرایش پاییزی در پاییز امسال بیش از پیش می درخشید. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید و مراحل ساده زیر را قدم به قدم دنبال کنید تا پاییز ۱۴۰۱ برای تان متفاوت تر از همیشه باشد و همگام با صنعت مد حرکت کنید .

۱.پوست خود را تمیز کنید

اولین نکته برای داشتن یک آرایش پاییزی زیبا، اسکراب کردن  کردن صورت و شستشو صورت با استفاده از شوینده مناسب پوستتان است. اسکراب کردن صورت باعـث می شود لایه های مرده پوست از روی صورت جدا شوند.

این امر باعث می شود پوست یکدست تر شود و آرایش پاییزی زیباتر شود و همچنین جذب مواد توسط پوست خیلی راحت تر صورت گیرد. همچنین شما می توانید با پاکسازی ماهیانه صورت خود در سالن های زیبایی پوستی جوان و شاداب داشته باشید. این نوع پاکسازی در سالن زیبایی نورژا محدوده کریمخان به طور ویژه و توسط دستگاه های مخصوص انجام می شود.

چرا باید صورتمان را قبل از انجام آرایش پاییزی بشوییم؟ شستن صورت باعث می شود چربی های اضافی و آلودگی های روی پوست پاک شوند. این گونه احتمال جوش زدن در هنگام آرایش پاییزی کمتر می شود و آرایش پاییزی مدت زمان بیشتری روی پوست دوام می آورد و به اصطلاح دیرتر کیکی می شود.

۲. زیاد کرم پودر نزنید

در روزهای پاییزی ممکن است دچار آفتاب سوختگی شویم و رنگ پوستمان تیره تر از حالت معمول بنظر برسد.

بنابراین توصیه می شود کرم پودری که برای آرایش پاییزی خود انتخاب می کنید یک درجه از رنگ پوستتان روشن تر باشد. البته دقت کنید که فقط یک درجه روشن تر؛ چون در غیر این صورت آرایش پاییزی شما مصنوعی به نظر می رسد. همچنین سعی کنید از کرم پودرهای سبک و با کاور متوسط استفاده کنید. زیرا این گونه آرایش پاییزی طبیعی تری خواهید داشت.

۳.زیر سازی درستی انجام دهید

شاید مهم ترین نکته در آرایش پاییزی، مرحله زیر سازی آرایش باشد. در فصل پاییز به علت سردی هوا و یک سری علل دیگر، پوست دچار خشکی می شود مواجه می شوید. زمانی که پوست خشک و پوسته پوسته است، کرم پودر به خوبی روی آن نمی شنید و و جلوه بسیار بدی دارد. راه حلی که موجب برطرف کردن خشکی پوست و زیبا شدن آرایش پاییزی می شود، استفاده از مرطوب کننده قبل از شروع به آرایش پاییزی است.

پس از اینکه مرطوب کننده زدید. ۲ الی ۳ دقیقه زمان بدهید تا جذب پوست شود و سپس از پرایمر جهت کاهش منافذ صورت و صاف و یکدست کردن پوست خود استفاده کنید.

اگر برای از بین بردن لایه های مرده صورتتان و برای زیباتر شدن آرایش پاییزی تان به کمک نیاز دارید، پیشنهاد ما به شما، انجام فیشیال صورت به طور منظم و داشتن روتین پوستی است. برای مشاوره رایگان در مورد پوست خود میتوانید از طریق راه های ارتباطی ما اقدام کنید.

۴.استفاده از رژگونه مناسب

 با استفاده از رژگونه هایی که تناژ گرم دارند مانند برنز و قهوه ای می می توانید به آرایش پاییزی  خود گرما و روح ببخشید.

در پاییز، انتخاب رژگونه‌های پررنگ تر نه تنها رنگ بیشتری به لب و بعد به صورت شما می‌افزاید، بلکه شباهت زیادی به برافروختگی‌ هایی دارد که از هوای خنک دریافت کرده اید. یک برس رژگونه مخروطی شکل را به رژگونه آغشته کنید. برای جلوگیری از آغشته شدن بیش از حد برس به پودر رژگونه، قبل از استفاده، برس را بتکانید تا پودر اضافه از روی آن نباشد. سپس به آینه نگاه کنید و لبخند بزنید تا سیب گونه هایتان نمایان شود. برس را مستقیماً روی گردترین قسمت گونه خود بچرخانید، سپس به آرامی به سمت بالا و خارج در جهت شقیقه های خود بکشید.

می توانید برای زیباتر شدن آرایش پاییزی خود، از رژگونه های شاین دار استفاده کنید. رنگدانه‌های این رژگونه‌ ها درخشندگی را افزایش می‌دهند و نور را جذب می‌کنند که این کار به صورت و آرایش پاییزی تان برق خاصی می بخشد.

۵.از برانزر استفاده کنید

اگر صورتتان لاغر است و دوست دارید پرتر و گونه دار دیده شود و یا صورت گردی دارید و دوست دارید استخوانی و باریک تر دیده شود، راه حل این خواسته، استفاده از کانتور است. برای کانتور آرایش پاییزی سعی کنید از برنزرهای پودری استفاده کنید زیرا بافت سبک تری نسبت به نوع کرمی آن ها دارند و همچنین بهتر است از برس نازک تری استفاده کنید تا زوایه دهی صورتتان بیش از حد و تقلبی به نظر نرسد.

رنگ برنزی که برای آرایش پاییزی خود استفاده می کنید به رنگ پوست شما بستگی دارد. برای رنگ پوست های روشن، برنزر دارای رنگ‌های هلویی مایل به قهوه ای و برای پوست‌هایی که به طور طبیعی برنزه شده‌اند و یا پوست های گندمی باید بیشتر از رنگ‌های برنزه دار دارچینی استفاده کنید. در حالی که پوست‌های تیره‌تر، بهتر است از برنزرهای حاوی رنگ‌های مسی برای آرایش پاییزی استفاده کنند.

از یک پودر برنزه یا کرم پودر برنزه نیز می توانید برای تیره کردن گونه ها، گوشه های پیشانی‌ و دو طرف بینی استفاده کنید. فراموش نکنید که پودر برنزه را نباید زیر چشم، پایین گونه، روی بینی، روی چانه و جلوی پیشانی تان بزنید چون کاملا پوست شما را تیره می کنند و آرایش تان برنزه می شود. برای زدن پودر برنزه هم می توانید از براش مخصوص استفاده کنید.

۶. مژه هایتان را پر و بلند کنید

برای اینکه آرایش پاییزی جذابی داشته باشید ، از خط چشم سفید در کنار یک ریمل حجیم سازی مژه و یا استفاده از مژه مصنوعی برای بولد شدن بیشتر آنها استفاده کنید. همچنین میتوانید از کاشت و اکستنشن مژه برای این فصل استفاده کنید و اگر طرفدار مژه های بلند و در عین حال نچرال هستید پیشنهاد ما به شما لیفت و لمینت مژه است.

۷. به لب هایتان رنگ ببخشید

لب ها بخش تکمیل کننده آرایش پاییزی شما هستند بنابراین از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند.

باتوجه به اینکه هوا سرد است و اغلب رنگ ها رو به سردی می رود بهتر است رنگ های گرم تر با تم نارنجی، بنفش، قرمز یا زرشکی استفاده کنیم. اگر پوست خیلی سفید و روشنی دارید بهتر است برای این فصل از رنگ های شادتر استفاده کنید. رنگ های آجری، نارنجی، مسی و یا قرمز روشن بعنوان رنگ های رژ مناسب تر این فصل توصیه می شود.

اگر پوست تیره تری دارید رنگ های نارنجی رنگ پوست شما را بسیار جذاب تر خواهد کرد .اگر پوست روشنی دارید رنگ های صورتی و یا شرابی زیبایی پوستتان را در این فصل دو چندان خواهد کرد.

جدید ترین مدل های آرایش پاییزی 1401 + 7 ترفند ساده

در پایان باید بدانید که هرکدام از ما به طرز شکفت انگیز و به روش خاص خودمان زیباییم و هدف از این مقاله کمک به کشف اصالت زیبایی شماست. تیم مجرب سالن نورژا همیشه و در تمامی زمینه های آرایشی و زیبایی آماده مشاوره به شما عزیزان است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن