کاشت ژلیکس یا ژلیکس ناخن چیست؟

کاشت ژلیکس یک نوع اکستنشن ژل نرم با پوشش کامل است. ژل ایکس که توسط Aprés Nail در سال ۲۰۱۷ اختراع شد، به شما امکان می دهد اکستنشن های زیبا و با دوام را به راحتی و به سرعت روی ناخن ایجاد کنید. از آنجایی که کاشت ژلیکس به صورت کاور روی ناخن شما قرار می گیرد، این نوع کاشت زمان کمتری نسبت به کاشت پودر نیاز دارد.

تفاوت کاشت ژلیکس و کاشت پودر

این دو نوع کاشت ناخن از مواد اولیه مصرفی تا فرآیند انجام، کاملا با هم متفاوت هستند. در ژلیکس ناخن همانطور که از نامش پیداست از نوعی ژل مخصوص استفاده می شود اما در کاشت اکرلیلک یا همان کاشت پودر از پودر و تیپ استفاده می شود. معمولا ژلیکس ناخن نسبت به کاشت پودر ماندگاری کمتری دارد اما برای کسانی که دچار حساسیت هستند گزینه بسیار مناسبی است چرا که برخلاف کاشت پودر برای چسبیدن به سطح ناخن نیاز به ترکیب شدن با ماده دیگری را ندارد و به همین دلیل در این نوع از کاشت ناخن خبری از بوی آزار دهنده مواد ناخن نیست.

ماندگاری ژلیکس ناخن چقدر است؟

ماندگاری تمامی انواع کاشت ناخن در مرحله اول به تجربه و تکنیک ناخن کار و در مرحله دوم به میزان مراقبت شما بستگی دارد اما به طور کلی ژل ایکس ناخن بین دو تا چهار هفته ماندگاری دارد.

۷ مورد از مزایا و معایب کاشت ژلیکس

مزایا:

  • ژلیکس ناخن یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از شکستن ناخن های طبیعی و بلند است
  • ضد حساسیت و مناسب افراد دارای آلرژی است.
  • پودر زمان کمتری نسبت به کاشت پودر نیاز دارد و در عین حال ایمن تر و سالم تر است.
  • فاقد بوی آزار دهنده است که باعث می شود هم برای افراد دارای حساسیت و هم برای خود ناخنکاران گزینه مناسبی باشد.

معایب:

  • از آنجایی که روی ناخن طبیعی اعمال میشود ممکن است برای ناخن های کوتاه کاربردی نباشد.
  • دوام کمتری نسبت به کاشت پودر دارد.
  • ممکن است به مرور ناخن ها را ضعیف کند

کاشت ژلیکس عوارض دارد؟

با توجه به این که در این نوع کاشت، از پودر و مواد شیمیایی مضر مثل متیل متاکریلات و تولوئن استفاده نمی شود روشی سالم تر و ایمن تر نسبت به کاشت پودر است. تنها نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این کار توسط فرد متخصص و معتبر انجام شود.

ایده طراحی کاشت ناخن ژلیکس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن