پس از چند سال محدودیت در حوزه مد و زیبایی این بار جدیدترین ترند آرایشی ۲۰۲۳ تمامی انتظارات را برآورده خواهد کرد. این ترندهای آرایشی برای تمامی سلایق انتخاب شده اند و شما می توانید به راحتی مدل آرایش جدید برای عید امسال خود را از بین عکس های زیر انتخاب کنید. همچنین می توانید به مقاله های  رنگ موی سال ۱۴۰۲ و جدیدترین مدل ناخن سال ۱۴۰۲ مراجعه کنید.

مدل جدید آرایش برای عید امسال را بیشتر آرایش های نچرال و مینیمال تشکیل می دهند.

در ادامه نمونه هایی از مدل آرایش جدید برای عید و جدیدترین ترند آرایشی ۲۰۲۳ را خواهیم دید.

آرایش نچرال

میکاپ نچرال یا آرایش طبیعی سبک خاصی است که امروزه بین افراد مختلف مخصوصا بلاگر ها و سلبریتی ها محبوبیت خاصی پیدا کرده چرا که این سبک از آرایش می تواند به عنوان آرایش روزمره نیز استفاده شود

در این سبک از میکاپ از رژلب های نود و کمرنگ و کرمپودر های بسیار سبک استفاده می شود . معمولا در آرایش نچرال از خط چشم مشکی استفاده نمیشود و به جای آن از سایه یا خط چشم قهوه ای محو استفاده می گردد. این مدل از بهترین سبک های آرایش روزانه و مدل جدید آرایش برای عید ۱۴۰۲ است.

آرایش خطی

آرایش خطی آرایشی است که به طور معمول و روزمره استفاده نمی شود. این نوع آرایش برای عکاسی و فشن شو ها کاربرد بیشتری دارد. در این سبک آرایش از سایه ها و خط چشم های رنگی استفاده می شود. آرایش خطی جدیدترین ترند آرایشی ۲۰۲۳ است که بسیار مورد توجه مدل ها و بلاگر های آرایشی قرار دارد.

در برخی مواقع از آرایش خطی برای آرایش عروس نیز استفاده می شود که پس از چند سال از دنیای مد خارج شد اما امسال به جدیدترین ترند آرایشی ۲۰۲۳ تبدیل شده است.

آرایش پایه

آرایش پایه بهترین نوع آرایش برای افراد پر مشغله و کارمندان است. این سبک از جدیدترین مدل آرایش برای عید مخصوص افرادی است که به طور معمول زمان زیادی برای آرایش کردن و یا تمایل به صرف وقت برای آرایش را ندارند. به همین دلیل است که در ابتدای مقاله گفتیم جدیدترین ترند آرایشی ۲۰۲۳ به نیاز همه افراد پاسخ خواهد داد.

به طور کلی، با یک زیرسازی خوب برای پوست با  کانسیلر و کرم پودر، مداد چشم، رژگونه ، رژ لب، براق کننده یا بالم می توانید یک آرایش پایه ای زیبا داشته باشید.

گریم عکاسی جدیدترین ترند ۲۰۲۳

گریم های عکاسی آنهایی هستند که در جلسات عکاسی، چه معمولی و چه غیر معمول، استفاده می شوند. برای عکس‌های معمولی، بهتر است که آرایش خنثی‌تری انتخاب شود و درعکس های پیچیده‌تر آرایش چشمگیرتر داشته باشید تا همه چیز توازن مناسب خود را داشته باشد.

گریم های غیر معمول برای عکس‌ها آنهایی هستند که دقیق‌تر و دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد و شخصی‌شده‌ای هستند که معمولاً توسط عکاس ها ایده پردازی و ایجاد می‌شوند.

آرایش تک رنگ یا مونوکروم

آرایش تک رنگ جدیدترین ترند آرایشی ۲۰۲۳ است که به دلیل تطبیق پذیری بسیار زیاد نظر افراد زیادی را به خود جلب می کند. این سبک در بین مدل های معروف نیز محبوبیت ویژه ای دارد.

زیبایی و ویژگی اصلی این سبک در این است که در کل ترکیب خود فقط یک پالت رنگ دارد، یعنی پوست، سایه، رژگونه و رژ لب همه یک رنگ هستند و یا فقط تناژ متفاوتی دارند. آرایش مونوکروم امروزه در میان بلاگرهای آرایشی محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده و معمولا این کار را فقط با یک تینت لب به رنگ قرمز یا صورتی انجام می دهند و به این صورت نیاز به رژگونه و سایه نیز نخواهید داشت.

سایه چشم مسی رنگ

سایه چشم مسی ترند بزرگ تابستان است. این یک رنگ همه کاره و بسیار مدرن است که با مناسبت ها و رویدادهای مختلف به خوبی ست می شود. علاوه بر این، رنگی است که با تمام رنگ های پوست و مو هماهنگ است و زیبایی هر خانمی را افزایش می دهد.

آرایش اسموکی یا دودی

آرایش چشم دودی در بین خانم هابسیار مرسوم است و همه آنها در مقطعی از زندگی خود این کار را انجام داده اند.این یک تکنیک آرایشی است که به طور گسترده برای شب مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا ظاهری چشمگیر و بی نقص را تضمین می کند.

مدل آرایش جدید برای عید + جدیدترین ترند آرایشی 2023
به این تکنیک آرایش چشم دودی نیز می گویند و معمولا با رنگ های خنثی انجام می شود. ویژگی اصلی آن ایجاد نوعی گرادیان در رنگ هایی است که برای سایه ها انتخاب می کنید.

مدل آرایش جدید برای عید (آرایش عروس)

آرایش عروس یکی از اصلی ترین مواردی است که در برنامه ریزی عروسی باید به آن توجه کنید. عروس‌ها تقریبا همیشه آرایش‌های کلاسیک و سنتی مانند چشم‌های دودی با رنگ‌های خنثی، رژ لب‌هایی با رنگ قرمز یا خنثی، پوست طبیعی‌تر، مژه‌های مصنوعی با اندازه متوسط ​​و چند نقطه درخشان و براق در چشم را انتخاب می‌کنند.

جدیدترین ترند آرایشی ۲۰۲۳

۱.ابرو های نازک و کادری

علاوه بر ابروهای طبیعی، مدل های مشخص و نازک نیز برای آرایش شما متمایز است. این یک استایل ساده و زنانه است که هرگز از مد نمی افتد و می توان آن را به صورت طبیعی یا با محصولات خاص برای ابرو انجام داد.

مدل آرایش جدید برای عید + جدیدترین ترند آرایشی 2023

۲.ابروهای کرکی و نامرتب

ابروهای کرکی به آن دسته از ابروهای طبیعی گفته می شود که بلند، حجیم، کمی باز شده و به صورت هماهنگ و متعادل به سمت بالا شانه می شوند.

مدل آرایش جدید برای عید + جدیدترین ترند آرایشی 2023

۳.آرایش لب کره ای

لب های کره آنهایی هستند که از بخش میانی پررنگ و تیره به نظر می رسند و ظاهری مرطوب و براق دارند. برای اینکه این جلوه در ترندهای آرایش ۲۰۲۳ دیده شود، باید رژلب هایی با رنگ خنثی مانند صورتی مات و نود انتخاب کنید.

مدل آرایش جدید برای عید + جدیدترین ترند آرایشی 2023

۴.رژلب قرمز

رژ لب قرمز معروف هرگز از مد نمی افتد و همیشه در مدرن ترین و شیک ترین آرایش ها حضور دارد. امسال نیز این رنگ پایه ثابت و جدیدترین ترند آرایشی ۲۰۲۳ است

مدل آرایش جدید برای عید + جدیدترین ترند آرایشی 2023

راه های ارتباطی ما

  • از طریق تماس تلفنی  با شماره ۰۹۱۲۸۲۴۲۱۲۷
  • از طریق واتساپ شماره تلفن بالا
  • از طریق دایرکت اینستاگرام سالن زیبایی نورژا
  • از طریق گفت و گوی آنلاین در سایت که در گوشه کناری صفحه به شما نمایش داده می شود
  • از طریق مراجعه حضوری به سالن زیبایی نورژا محدوده کریمخان ولیعصر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن