۱۰ مدل از جدیدترین مدل موهای زنانه در سال ۲۰۲۲

آیا شما هم از علاقه‌مندان به ترندهای جدید آرایش، رنگ مو یا ناخن هستید؟ آیا می‌دانستید که هیچ چیز به اندازه یک مدل مو کاملا جدید نمی‌تواند ظاهر شما را تغییر دهد؟ اگر از مدل و حالت موهای خود خسته شده‌اید؛ وقت آن رسیده که مدل موهای خود را به روز رسانی کنید و این وضعیت را تغییر دهید. یک مدل موی جدید تقریبا مانند اعلامیه‌ای برای شما و دنیای بیرون‌تان می‌ماند که خبر می‌دهد چیزی در زندگی شما در حال تغییر است. ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم ظاهر و استایل موهای خود را با دنیای مد همگام کنید. به همین منظور ۱۰ مدل از جدیدترین ترندهای مدل مو زنانه در سال ۲۰۲۲ را برای شما آماده کرده‌ایم تا با استفاده از این ایده‌ها تغییر چشمگیری در ظاهر خود ایجاد کنید. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

همان طور که می‌دانید در دو سال گذشته برای جلوگیری از شیوع کرونا اکثر مراکز زیبایی یا بسته بودند و یا به تعداد محدود مشتری می‌پذیرفتند؛ از این رو خیلی از خانم‌ها به ناچار کارهای زیبایی خود را به تنهایی و بدون داشتن تجربه کافی در منزل انجام می‌دادند. اما خوشبختانه امسال با تزریق واکسن مردم می‌توانند قرنطینه را کنار گذاشته و همانند گذشته از تجربه رفتن به آرایشگاه لذت ببرند. این روزها آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی حال و هوای دیگری دارند و اکثر آن‌ها دیگر تا تعطیلات نوروز وقت خالی ندارند.

نوروز ۱۴۰۱ فرا رسیده و همه به دنبال استایل جدید برای خود هستند. یکی از مهم‌ترین اقداماتی که برای نو کردن استایل خود انجام می‌دهند، تغییر مدل موهایشان است. استایلیست‌ها برای تعیین و انتخاب مدل مو سال به همه فرم‌های صورت، جنس مو و سلیقه‌های مختلف توجه می‌کنند. به همین دلیل است که می‌توانید انواع مدل موهای کوتاه، متوسط، بلند، صاف، ویو و فرفری، موی بافت‌دار و چتری (کوتاه، بلند، پرده‌ای، بغل جارو) را در میان ترندهای مدل موی سال ۲۰۲۲ مشاهده کنید.

10 مدل از جدیدترین مدل موهای زنانه در سال 2022
آیا شما هم برای امسال به دنبال ترندهای موی سال ۲۰۲۲ و به خصوص یک مدل موی شیک و جدید هستید که همه چیز را در خودتان متحول کنید؟ و یا آیا شما یک آرایشگر هستید؟ و به دنبال روشی جدید برای آرایش مو مشتریان خود می‌گردید؟ در هر دو صورت ما عکس‌هایی از ۱۰ مدل موی عالی زنانه برای شما پیدا کرده‌ایم که شیک و مد روز بوده و دیدن این عکس‌ها برای شما حتما لذت بخش خواهد بود.
10 مدل از جدیدترین مدل موهای زنانه در سال 2022
10 مدل از جدیدترین مدل موهای زنانه در سال 2022
10 مدل از جدیدترین مدل موهای زنانه در سال 2022

دریافت نوبت آنلاین

رزرو آنلاین وقت با گوشی، تبلت، و لپ تاپ در هر زمان و هر کجا که هستین.
کافیه اینجا کلیک کنین و وقتتون رو به صورت آنلاین هر ساعت از شبانه روز که خواستین رزرو کنین.


دریافت نوبت

مدل مو باب

مدل موی باب هیچ وقت از مد نمیوفتد و در همه دهه‌ها به شکل‌های متفاوت ترند می‌شود. مدل مو باب یکی از بزرگ‌ترین ترندهای مدل مو در سال ۲۰۲۲ است. این مدل مو در عین سادگی یکی از جذاب‌ترین مدل‌های موی زنانه محسوب می‌شود چرا که حس قدرت و اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد. باب قد متوسط به سبک دهه ۹۰ میلادی برای سال ۲۰۲۲ بهترین خواهد بود. در مدل کلاسیک باب، قد موها در پشت و جلو به یک اندازه و کاملا قرینه کوتاه می‌شوند. در این مدل موها به شکل کاملا صاف و مستقیم از نزدیکی فک و چانه کوتاه می شود و ظاهری کاملا مرتب، صاف، شیک و زیبا را برای موها به وجود می آورد.

می توانید مدل موی باب را کمی بلندتر و تا روی شانه کوتاه کنید و یا مدل مو باب کوتاه‌تری داشته باشید. اما در مدل‌های جدیدتر، می توان جلوی مو را بلندتر از پشت آن کوتاه کرد یا حتی در برخی موارد عدم قرینه بودن جلوی موها جلوه خاصی به موها می بخشد. شما می‌توانید مدل موی باب خود را با ویو و بابلیس حالت دار کرده و به صورت کرلی درآورید. این مدل می‌تواند صورت شما را پرتر نشان دهد.

10 مدل از جدیدترین مدل موهای زنانه در سال 2022


















10 مدل از جدیدترین مدل موهای زنانه در سال 2022

مدل مو پیکسی

این مدل از مدل‌های محبوب و خاص موی کوتاه است که اکثر ستاره‌ها آن را امتحان کرده‌اند. مدل مو پیکسی یا پسرانه یکی از سبک‌های کلاسیک است که هنوز هم طرفداران زیادی دارد. این مدل مو ۲۰۲۲ مخصوص زنان جذاب، جسور و ریسک‌پذیر است که به گونه‌ای قدرت خود را با این مدل نشان می‌دهند. این مدل بسیار کوتاه را می‌توانید به طور یکدست و یا خورد استایل کرد. یکی از ترندهای امسال مدل مو پیکسی با رنگ‌های جسورانه و روشن می‌باشد. ترکیب این مدل با رنگ موی پلاتینیومی، یا رنگ موی فوق‌العاده خواهد شد و به شما احساس سرزندگی و اعتماد به ‌نفس خواهد داد.






















10 مدل از جدیدترین مدل موهای زنانه در سال 2022

مدل مو چتری

مدل‌های چتری همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرند. یکی از نکات مثبتی که مدل موی چتری دارد این است که زمانی که شروع به رشد می‌کند با مدل‌هایی که می‌توانید به آن بدهید باز هم زیباست. در سال ۲۰۲۲ مدل‌های مختلفی از چتری مانند چتری کج، دخترانه، پرده‌ای و چتری‌های نامتقارن ترند شده‌اند. با اینکه چتری‌های پر، خیره کننده هستند اما چتری‌های نرم هم بسیار زیبا به نظر می‌رسند. در واقع چتری نرم همان چتری‌های کم پشتی هستند که ظرافت خاصی به چهره فرد می‌دهند و بیشتر توسط کشورهایی در شرق آسیا مانند کره جنوبی استفاده می شوند.

چتری‌های پررنگ یا پرپشت مکمل مدل‌های موی مد روز برای خانم‌ها هستند. چتری‌های نرم با پرهای سبک فوراً ظاهر شما را تغییر می دهد و ظاهری جوان تر و شیک تر به شما می بخشد. مدل‌های موی چتری تیز به‌خوبی صورت شما را قاب می‌کنند و فرم صورت شما را برجسته می‌کند. این مدل مناسب افرادی است که دوست ندارند قد موهایشان را کوتاه کنند. در اینجا مجموعه‌ای از تصاویر مدل موی چتری شیک را برای شما آورده ایم تا قبل از مراجعه به آرایشگر خود، انتخاب خود را انجام دهید.


























مدل مو فر

اگر موهای شما به طور طبیعی فر هستند بهتراست به فکر صاف یا کراتینه کردن موهای خود نباشید زیرا مدل موهای فر امسال بسیار محبوب هستند. مدل مو فر ترند ۲۰۲۲ شامل انواع فر درشت، فر ریز، فر جمع و فر باز است. اگر موهای صافی دارید می توانید به کمک انواع وسایل فر دهنده مو نظیر بابلیس و بیگودی و … موهایتان را فر درشت و یا ریز دهید سپس به فر موهایتان فرم و حالت بدهید. شما می‌توانید مدل موی فر را به عنوان یک مدل مو مجلسی نیز در نظر بگیرید و اگر موی متوسط یا بلندی دارید و می خواهید تغییری در ظاهرتان ایجاد کنید؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم انواع مدل‌های موی فر را با توجه به سلیقه شخصی و سایر ویژگی‌های ظاهری‌تان امتحان کنید.
10 مدل از جدیدترین مدل موهای زنانه در سال 2022


























10 مدل از جدیدترین مدل موهای زنانه در سال 2022

مدل مو دم اسبی

مدل موی دم اسبی امروزه یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین مدل مو است و از آنجایی که امسال خانم‌ها به دنبال چیزی ساختارمندتر و فانتزی‌تر هستند یک دم اسبی بلند با پایه‌ای کاملاً صاف قطعا جزو مدل موهای ترند برای خانم‌ها در سال ۲۰۲۲ خواهد بود. این مدل مو بسیار انعطاف پذیر است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان و به خرج دادن کمی خلاقیت موهایتان را به کمک این مدل به زیبایی فرم و حالت دهید. شما می توانید ارتفاع موی خود را تنظیم کنید. یعنی موهای خود را در بالاترین قسمت تاج سر، وسط سر، یا پایین و نزدیک به گردن ببندید. همچنین می توانید انواع بافت مو مانند بافت مو جلوی سر را با مدل دم اسبی ترکیب کنید و یک مدل موی جدید و بسیار زیبا خلق کنید. در اینجا چند مدل موی ساده، شیک و زیبای دم اسبی را به شما نشان می‌دهیم.





















خدمات مو سالن زیبائی نورژا

برای آشنایی بیشتر با همه خدمات مو در سالن نورژا اینجا کلیک کنید:


خدمات لاین مو

مدل مو بافت

مدل موی بافت یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مو در سال ۲۰۲۲ است. تکنیک‌های بسیار جالبی برای بافتن مو وجود دارد. بافت‌ها یک روش عالی برای جمع کردن موها هستند و خوشبختانه هرگز از مد نمی افتند و همیشه شکیل، ساده و زیبا و تقریبا برای هر موقعیتی مناسب هستند. بافت مو از این جهت یکی از پرطرفدار‌ترین مدل آرایش مو است که محدودیت سنی نداشته و همه در هر سنی می‌توانند از آن استفاده کنند.

این روز‌ها مدل‌های متنوع و زیبایی برای بافت مو مرسوم شده که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. انواع مدل بافت مو شامل فرانسوی، آفریقایی، تیغ ماهی، پیچ پیچی، پرنسسی، تاجی، تلی، چتری، نردبانی، چهارتایی، حبابی، حصیری، حلقه ای، حلزونی، خرگوشی (هلندی)، خورشیدی، خطی و خوشه گندمی است. در بین انواع مدل موی بافت، بافت آفریقایی ترند ۲۰۲۲ در سراسر دنیا شده است. بافت مو آفریقایی تنوع زیادی دارد که می‌تواند هر فردی را با هر سلیقه‌ای خشنود سازد.

10 مدل از جدیدترین مدل موهای زنانه در سال 2022










































10 مدل از جدیدترین مدل موهای زنانه در سال 2022

مول مو لایه لایه یا لیر

این مدل موی جذاب و محبوب ۲۰۲۲ در واقع مدل دیگری از موی باب است که یکی از مدل‌های کوتاهی مو بسیار پرطرفدار در میان خانم‌هاست. مزیت مدل لایه‌ای این است که فرقی نمی‌کند موهای شما کوتاه ، متوسط یا بلند، فر یا صاف باشد؛ در هر صورت می‌توانید با استفاده از این مدل مو حالت لایه‌ای و پرپشتی را برای موهای خود ایجاد کنید. از طرف دیگر مدل لیر برای هر مدل صورتی هم مناسب است.

در مدل لیر موها لایه لایه خرد می‌شوند و قد موها به صورت یکدست کوتاه نمی‌شود. بلکه به صورت طبقه طبقه از بلند به کوتاه رفته و یک حالت نامنظم و زیبایی را در موها ایجاد می‌کند و در نتیجه موها پرپشت‌تر و حجیم‌تر دیده می‌شوند و برای کسانی که موهای کم پشت و نازکی دارند انتخاب بسیار مناسبی است. در ادامه این بخش عکس‌هایی از جدیدترین و شیک ترین مدل های موی لیر بلند و کوتاه ۲۰۲۲ را ببینید و ایده بگیرید .
















مدل موی شگی

از دیگر ترندهای مدل مو سال ۲۰۲۲ مدل شگی یا مدل درهم و برهم است. در مدل شگ یا کوتاه کردن چندلایه‌ای مو، لایه‌ها در قسمت پایین مو بیشتر و در قسمت‌های بالای سر حالت ملایم‌تری دارند. مدل موی شگی باعث می شود موها در اطراف صورت حالت پرپشت تری پیدا کنند و صورت را پرتر نشان دهند. اگر شما تمایل دارید ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر داشته باشید بهتر است از این مدل برای کوتاه کردن موهای خود استفاده کنید.

مدل موهای شگ مدرن ۲۰۲۲ به ظاهر شما یک پیچ و تاب شیک می بخشد و مدل موهای شما را به سطح بالاتری از نظر زیبایی می رساند. شگ در هر طولی فوق‌العاده است. مدل‌های موی شگ کوتاه بسیار شیک و جذاب هستند، با مدل موهای شگ متوسط به راحتی می‌توانید مدل‌های ژولیده مد روز را داشته باشید، در حالی که مدل‌های موهای بلند شگ به خاطر لایه‌های فوق‌العاده‌شان معروف هستند. شگ‌ها برای موهای نازک و ضخیم، مجعد و صاف هم به همان اندازه خوب هستند. مدل موهای شگ برای افزایش حجم موهای ظریف و مدل موهای شگ فر برای رفع موخوره های سرکش عالی هستند. آخرین مدل موهای باب شگ را مشاهده کنید و باب قدیمی خود را با یک مدل عجیب و غریب مدرن متحول کنید!

10 مدل از جدیدترین مدل موهای زنانه در سال 2022




















10 مدل از جدیدترین مدل موهای زنانه در سال 2022

مدل مو مولت

امسال خانم‌ها خیلی از مدل‌هایی را که مختص مردان بوده‌اند؛ امتحان می‌کنند که یکی از این مدل‌ها مدل موی مولت است. مدل مو مولت به سرعت به یکی از بزرگترین ترندهای مو در سال۲۰۲۲ برای زنان تبدیل شد. در این مدل مو، موهای جلو و اطراف صورت کوتاه و موهای پشت سر بلند هستند. ممکن است در نگاه اول به نظر قدیمی بیاید، اما مدل مولت مدرن مطمئناً برای داشتن ظاهری جسور و سرکش و قوی عالی است.

ظهور مدل مولت زنانه نشان دهنده این است که چگونه دنیا در طول زمان تغییر کرده است و زنان می‌توانند کنترل بیشتری بر ظاهر خود داشته باشند. اگر به دنبال یک تغییر چشمگیر یا فقط یک چیز هیجان انگیز هستید، مدل مو مولت می تواند پاسخ شما باشد.




















مدل مو فرق وسط

این مدل مو که به عنوان قاب چهره و برجسته کننده ویژگی های صورت شناخته می‌شود، امسال هم در ترند مدل موهای ۲۰۲۲ به چشم می‌خورد. مدل موی فرق وسط، در عین سادگی همیشه زیبا و پرطرفدار بوده است. شما می‌توانید مدل موی فرق وسط را با بافت مو ترکیب کنید و یک استایل متفاوت و شیک را برای موهاتون ایجاد کنید. البته مدل موی فرق وسط برای موهای کوتاه، بلند، صاف و فرفری هم گزینه مناسبی است و ظاهر موها خیلی زیباتر دیده می‌شوند. با این مدل مو می‌توانید نشان ‌دهید که چهره پرنفوذ و جذاب شما نیازی به تزیین با مو ندارد و به خودی خود می‌درخشد.
10 مدل از جدیدترین مدل موهای زنانه در سال 2022



























اگر از مدل موهای خود خسته شده‌اید و به دنبال یک تغییر اساسی هستید، تغییر استایل و ظاهر مو یکی از راهکارهایی است که برای تغییر در ظاهرتان در سال جدید می‌توانید از آن بهره بگیرید. موها تاثیر انکار ناپذیری در زیبایی چهره دارند. اغلب خانم‌ها دوست دارند برای هر جایی که می‌خواهند در آن حضور داشته باشند، یک مدل مو شیک و جذاب داشته و تیپ زیباتری برای خودشون به وجود آورند. ما در این مقاله جدیدترین و زیباترین ترندهای مدل مو ۲۰۲۲ را به شما معرفی کردیم. مدل‌هایی مانند: باب، پیکسی، چتری، فر طبیعی، دم اسبی، انواع بافت مو، لیر، شگی، مولت و مدل مو فرق از وسط که برای هر کدام از مدل‌ها تصاویر متنوعی را برایتان فراهم کرده‌ایم. شما می توانید با توجه به قد، حجم و جنس موهای خود یکی از این مدل‌ها را انتخاب کنید و از موهای زیبا و شیک خود لذت ببرید.

توجه داشته باشید که برای کوتاه کردن موهایتان به کمک این مدل‌ها بهتر است ابتدا از مطابقت و همخوانی آن با فرم صورت‌تان مطمئن شوید زیرا اگر مدل کوتاهی موهایتان با فرم صورت شما مطابقت نداشته باشد ظاهرتان نامطلوب به نظر خواهد رسید. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم در این خصوص از هیر استایلست‌ها و متخصصان کوتاهی مو نورژا مشورت بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن